Waarom zijn gamingmuisen toegestaan?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thijsjuh

Niet Verified
15 nov 2014
106
84
164
24
Maar ik kan ook op een niet gamemuis autoclicker instellen.
Maar dan komt het dus weer aan op software, en zoals ik al eerder zei.
Huzuni client is een software.
Maar macro's worden ook bestuurd door software.
Dus wat is nou precies het verschil.
 
R

Rutgertjuh

Guest
Maar dan komt het dus weer aan op software, en zoals ik al eerder zei.
Huzuni client is een software.
Maar macro's worden ook bestuurd door software.
Dus wat is nou precies het verschil.

Macro's zijn daarom ook verboden -,-. Jij loopt over de muis te zeuren terwijl je beter gewoon over de software bij de muis kan zeuren en die is al verboden.

Conclusie: 7 pagina's nutteloze discussie.

Mvg,
Rutger
 

Thijsjuh

Niet Verified
15 nov 2014
106
84
164
24
Macro's zijn daarom ook verboden -,-. Jij loopt over de muis te zeuren terwijl je beter gewoon over de software bij de muis kan zeuren en die is al verboden.

Maar die macro's, worden enorm veel gebruikt.
En... Die worden niet eens gedetecteerd.
 
R

Rutgertjuh

Guest
Maar die macro's, worden enorm veel gebruikt.
En... Die worden niet eens gedetecteerd.

Noem eens een paar mensen op die die gebruiken dan, want als zoveel mensen ze gebruiken is het vast niet moeilijk er een paar te noemen :).

Mvg,
Rutger
 

Thijsjuh

Niet Verified
15 nov 2014
106
84
164
24
Noem eens een paar mensen op die die gebruiken dan, want als zoveel mensen ze gebruiken is het vast niet moeilijk er een paar te noemen :).

Ten eerste ik ga geen namen noemen, dat is blacklisten, doe ik niet aan.
Ten tweede, er zijn een aantal, die zeggen dat ze "jitterclicken", maar waarvan je zeker weet dat het niet zo is, jitterclicken hou je fysiek gewoon niet lang vol, en als je ziet dat ze een half uur lang "jitterclicken" weet je dat ze het gebruiken.
Daarbij, heb ik een tijd geleden al, gevraagd aan mensen wat hun CPS is, dan was bij de meeste mensen het antwoord "25", "20", die mensen zijn of nu weg van KitPvP sinds het limiet, of die zeggen nu "10"
 
R

Rutgertjuh

Guest
Ten eerste ik ga geen namen noemen, dat is blacklisten, doe ik niet aan.
Ten tweede, er zijn een aantal, die zeggen dat ze "jitterclicken", maar waarvan je zeker weet dat het niet zo is, jitterclicken hou je fysiek gewoon niet lang vol, en als je ziet dat ze een half uur lang "jitterclicken" weet je dat ze het gebruiken.
Daarbij, heb ik een tijd geleden al, gevraagd aan mensen wat hun CPS is, dan was bij de meeste mensen het antwoord "25", "20", die mensen zijn of nu weg van KitPvP sinds het limiet, of die zeggen nu "10"

Dat je al geen namen kan noemen zegt al dat het niet zo is. Jitterclicken kan je best lang volhouden, heb het gisteren ruim 2,5 uur gedaan -,-. Volgens mij kan je zelf niet jitterclicken en ga je nu maar wat random dingen roepen.

Mvg,
Rutger
 

Thijsjuh

Niet Verified
15 nov 2014
106
84
164
24
Dat je al geen namen kan noemen zegt al dat het niet zo is. Jitterclicken kan je best lang volhouden, heb het gisteren ruim 2,5 uur gedaan -,-. Volgens mij kan je zelf niet jitterclicken en ga je nu maar wat random dingen roepen.

Dan doe je ergens iets niet goed he.
 

Thijsjuh

Niet Verified
15 nov 2014
106
84
164
24
Ik vraag aan een mod om dit te locken, er is een limiet, vind ik prima.
Alleen bepaalde mensen snappen gewoon niet hoe dit soort dingen in elkaar zitten.
Bedankt voor het reageren allemaal.
 
R

Rutgertjuh

Guest
Dan doe je ergens iets niet goed he.

Jawel, maar blijkbaar kan jij het niet aan jouw antwoorden te zien. Beter leer jij eerst ff jitterclicken en oordeel je daarna pas :).

Mvg,
Rutger
 

Thijsjuh

Niet Verified
15 nov 2014
106
84
164
24
Jawel, maar blijkbaar kan jij het niet aan jouw antwoorden te zien. Beter leer jij eerst ff jitterclicken en oordeel je daarna pas :).

Prima, ik kan niet jitterclicken, gaming muisen en macro's, allemaal hartstikke eerlijk. Ik ben slecht, jij bent goed, Ik ben dom, jij bent slim.
Prima.
Ik had gelijk in moeten zien dat je alles weet van computers en hier natuurlijk heeel veel research in doet enzo. Tja dom van me.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.