Waarom zijn gamingmuisen toegestaan?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thijsjuh

Niet Verified
15 nov 2014
106
84
164
24
Ik irriteer me de laatste tijd tijdens kitpvp enorm aan het feit dat gamingmuisen zijn toegestaan op Haunted.

Een gamingmuis kan over de 25 clicks per seconde hebben, een gewone muis haalt dat lang niet. In vergeleiking is dit dus niet eerlijk. Ook als je een normale ping hebt is degene met de eerste hit altijd degene met de gamingmuis. Dit bepaald hoeveel combo's hij kan maken en de rest van het gevecht gaat meestal om de eerste paar hits.
Ook zijn er muisen met macro's waardoor je veel sneller kan soupen dan anderen. De clicks en de snellere soups heeft hetzelfde effect als hacks.

Vergelijk dit met een race tussen een ferrari en een skoda met dezelfde bestuurder. Ookal is de bestuurder hetzelfde, de ferrari zal altijd winnen omdat die auto beter is. Om terug te gaan naar kitpvp, een gamingmuis geeft gewoon een oneerlijk voordeel aan degene met de muis. Daarom is dat ook op andere grote gewoon niet toegestaan.

Ik wil graag een goede reden horen van haunted om dit niet te verbieden.
 
  • Like
Reactions: Tezzie

jazzlycool

Supreme+
jazzlycool
jazzlycool ✔
Supreme+
2 nov 2013
12
6
117
22
katwijk
je kan moeilijk iemand verbieden om iets te kopen wat hij/haar fijn vind, want misschien heeft die gene geen andere muis, ik zelf heb ook een gaming muis en dat is ook gwn een fijne muis om mee te gamen dus ja je kan moeilijk iemand verbieden om een gaming muis te gebruiken want als de helft van de haunted spelers een gaming muis gebruikt is de helft van de spelers op haunted verboden en dus zijn er dan minder spelers
 

Thijsjuh

Niet Verified
15 nov 2014
106
84
164
24
je kan moeilijk iemand verbieden om iets te kopen wat hij/haar fijn vind, want misschien heeft die gene geen andere muis, ik zelf heb ook een gaming muis en dat is ook gwn een fijne muis om mee te gamen dus ja je kan moeilijk iemand verbieden om een gaming muis te gebruiken want als de helft van de haunted spelers een gaming muis gebruikt is de helft van de spelers op haunted verboden en dus zijn er dan minder spelers

Als je een gamingmuis gebruikt, doe whatever you want.
Maar het gaat mij om het feit dat Hacks hetzelfde principe hebben als gamingmuisen en het principe dat het een wel is toegestaan en het andere niet vind ik echt enorm raar. Het is ook op andere grote servers verboden en je merkt dat het wel een verschil geeft. En voor degene die wel iets andere hebben is dat dan een keuze. De andere mogen gerust spelen, maar als ze dan gereport worden, of wat dan ook, vind ik het gewoon niet redelijk als ze gewoon kunnen zeggen "tja was een gamingmuis"
 

275wolf

God
zwofly
zwofly ✔
God
30 sep 2014
125
20
174
Lol, ben jij die Gamezzkyan ofz?
Die gast had t vanochtend ook over een skoda en een porsche ofz
 

Thijsjuh

Niet Verified
15 nov 2014
106
84
164
24
ik heb zelf een gaming muis, geen hardcore, maar mc heft nogsteeds een max. aantal hits ps. En ik wordt nog vaak genoeg verslagen :p

Een gaming muis maakt je niet onverslaanbaar, maar vergroot de kans enorm dat je wel wint.
Denk even na, een gewone muis heeft 10 clicks per seconde.
Een gaming muis heeft er 25.
Er zit een cooldown op Minecraft maar als je in een gevecht zit, is de kans dus 2 en een half keer zo groot dat degene met 25 clicks per seconde als eerste wint. Omdat de tijd tussen de clicks veel kleiner ligt.
Daarom is het dus oneerlijk.
 

MythCurse

Supreme
MythCurse
MythCurse ✔
Supreme
13 dec 2014
12
4
89
22
Nederland
Je hebt aan de ene kant gelijk maar je kan iemand niet verbieden dat hij zijn of haar gaming muis niet mag gebruiken. Ik ben noob in pvp maar ik heb wel een snelle muis en ik gebruik niet alleen mijn muis voor minecraft maar ook voor andere spellen. het heeft mij wel wat geld gekost, sommige mensen kunnen met een gamingmuis niet goed spelen dan de ander. Wat ik hier mee wil zeggen is dat je niet altijd met een gamingmuis beter bent het ligt er aan wat je tactiek is of je bent er gewoon goed in. Maar het is wel zo dat een gamingmuis snellere clicks heeft maar om daar je muis er niet voor meer te gebruiken ben ik daar niet zo een voorstander in.

Gr. Rick
 

Thijsjuh

Niet Verified
15 nov 2014
106
84
164
24
Je hebt aan de ene kant gelijk maar je kan iemand niet verbieden dat hij zijn of haar gaming muis niet mag gebruiken. Ik ben noob in pvp maar ik heb wel een snelle muis en ik gebruik niet alleen mijn muis voor minecraft maar ook voor andere spellen. het heeft mij wel wat geld gekost, sommige mensen kunnen met een gamingmuis niet goed spelen dan de ander. Wat ik hier mee wil zeggen is dat je niet altijd met een gamingmuis beter bent het ligt er aan wat je tactiek is of je bent er gewoon goed in. Maar het is wel zo dat een gamingmuis snellere clicks heeft maar om daar je muis er niet voor meer te gebruiken ben ik daar niet zo een voorstander in.

Gr. Rick

Daarom geef ik ook het voorbeeld dat je dezelfde bestuurder hebt (bij die auto's).
Als je van gelijke skill bent, wint degene met de muis.
Als je een cijfer zou moeten geven werd je met een muis van een 6 een 8.
 

MythCurse

Supreme
MythCurse
MythCurse ✔
Supreme
13 dec 2014
12
4
89
22
Nederland
Je hebt ook wel gelijk maar om iemand te gaan bannen dat hij of haar een gamemuis gebruikt vind ik dat een beetje te overdreven.
 

Thijsjuh

Niet Verified
15 nov 2014
106
84
164
24
Je hebt ook wel gelijk maar om iemand te gaan bannen dat hij of haar een gamemuis gebruikt vind ik dat een beetje te overdreven.

Bannen hoeft niet als het gewoon een gamingmuis is, alleen er is een verschil tussen gebruik maken van alle mogelijkheden van een gamingmuis en dat niet doen. Ook is het meer het principe.
 
K

Kogetsoo

Guest
Iets wat iedereen kan kopen gaan we niet verbieden, punt.

Als iemand besluit te voetballen met een bal van staal, is dat ook eigen keuze.

Groeten,
Koge
 

Retep

Niet Verified
24 dec 2014
37
39
124
22
Ik irriteer me de laatste tijd tijdens kitpvp enorm aan het feit dat gamingmuisen zijn toegestaan op Haunted.

Een gamingmuis kan over de 25 clicks per seconde hebben, een gewone muis haalt dat lang niet. In vergeleiking is dit dus niet eerlijk. Ook als je een normale ping hebt is degene met de eerste hit altijd degene met de gamingmuis. Dit bepaald hoeveel combo's hij kan maken en de rest van het gevecht gaat meestal om de eerste paar hits.
Ook zijn er muisen met macro's waardoor je veel sneller kan soupen dan anderen. De clicks en de snellere soups heeft hetzelfde effect als hacks.

Vergelijk dit met een race tussen een ferrari en een skoda met dezelfde bestuurder. Ookal is de bestuurder hetzelfde, de ferrari zal altijd winnen omdat die auto beter is. Om terug te gaan naar kitpvp, een gamingmuis geeft gewoon een oneerlijk voordeel aan degene met de muis. Daarom is dat ook op andere grote gewoon niet toegestaan.

Ik wil graag een goede reden horen van haunted om dit niet te verbieden.
Wil je een goede rede horen? hier is 'ie dan: CAUSE I CAN :D
 

Thijsjuh

Niet Verified
15 nov 2014
106
84
164
24
Iets wat iedereen kan kopen gaan we niet verbieden, punt.

Als iemand besluit te voetballen met een bal van staal, is dat ook eigen keuze.

Groeten,
Koge

Maar waarom is hacken dan niet toegestaan? Als ik besluit een hack te installeren, dan is dat toch ook mijn eigen keuze?
 
Laatste update:
Status
Niet open voor verdere reacties.