Waarom zijn gamingmuisen toegestaan?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dominik993

Niet Verified
31 aug 2014
135
20
124
Ik heb een gamingmuis, ik heb meerdere macro´s, alleen het is gewoon niet eelrijk.
En alles is getest, ik kan het zelfs voor je opnemen, ik kan je alles bewijzen. Ik doe het zo voor je. Het werkt allemaal en is allemaal getest. Moet ik het je serieus met video beelden gaan bewijzen?

Ik heb zelf ook een gamemuis hoor, als ik wil zet ik een autoclicker aan voor 5000cps....
Ik hoef geen video's van je,
Ik probeer alleen maar te zeggen dat jouw topic nergens op slaat.
Anders stap je maar over op console gaming.
Btw tnx for calling me stupid m8,

Mvg,
Dominik
 

EvilPvP

Niet Verified
26 feb 2015
28
9
94
25
Oke gwn echt WTF. Als je niet met dit te maken wilt hebben ga je toch lekker spelen op de playstation 4 ofzo. Dit is nou eenmaal op PC. Daarbij kan je nou eenmaal je layout beter maken. Ik heb een muis gekocht zodat ik chiller kan gamen.
Dit topic slaat dus totaal nergens op want als je 2 uur bij de AH werkt heb je al de skeerste game muis bij de action. Haal die dan maar.

PS: Hoe de fuck willen ze dit controleren
 

EvilPvP

Niet Verified
26 feb 2015
28
9
94
25
Ik ben het er wel mee eens dat sommige mensen gebruik maken van autoclicker. Maar dat mag ook niet?

(Dat zijn die mensen die 25cps halen...)
 

Thijsjuh

Niet Verified
15 nov 2014
106
84
164
24
Oke gwn echt WTF. Als je niet met dit te maken wilt hebben ga je toch lekker spelen op de playstation 4 ofzo. Dit is nou eenmaal op PC. Daarbij kan je nou eenmaal je layout beter maken. Ik heb een muis gekocht zodat ik chiller kan gamen.
Dit topic slaat dus totaal nergens op want als je 2 uur bij de AH werkt heb je al de skeerste game muis bij de action. Haal die dan maar.

He, ik vind het prima, ik gebruik met gemak een gamingmuis. Ik vraag me alleen af of dat wel zo eerlijk is. Maar dat maakt het alleen maar makkelijker voor mij :)
 

Thijsjuh

Niet Verified
15 nov 2014
106
84
164
24
Mij maakt het echt niets uit hoor, ik heb er zelf ook een, alleen het is en blijft een feit dat het oneerlijk is, en daar was dit topic voor. Als jullie het niet willen verbieden, prima. Maar ga dan niet janken zoals velen als mensen de voordelen ervan gebruiken.
 

dominik993

Niet Verified
31 aug 2014
135
20
124
Mij maakt het echt niets uit hoor, ik heb er zelf ook een, alleen het is en blijft een feit dat het oneerlijk is, en daar was dit topic voor. Als jullie het niet willen verbieden, prima. Maar ga dan niet janken zoals velen als mensen de voordelen ervan gebruiken.

Sorry hoor, maar jij maakt een topic en VRAAGT dus om onze meningen, als ik zoals de meesten deze topic lees,
Zie ik maar 1 iemand janken en dat ben jij. Je zit steeds te zeiken over gamemuizen terwijl je er zelf een gebruikt.
NIET iedereen heeft het nee, maar iedereen kan zelf KIEZEN wat die doet, het is maar een VERBETERING,
 

Thijsjuh

Niet Verified
15 nov 2014
106
84
164
24
Sorry hoor, maar jij maakt een topic en VRAAGT dus om onze meningen, als ik zoals de meesten deze topic lees,
Zie ik maar 1 iemand janken en dat ben jij. Je zit steeds te zeiken over gamemuizen terwijl je er zelf een gebruikt.
NIET iedereen heeft het nee, maar iedereen kan zelf KIEZEN wat die doet, het is maar een VERBETERING,
Ik vroeg niet om je mening, en om je (invalide) argumenten. Ik vroeg alleen waarom het niet toegestaan was.
Het enige wat ik nodig had, was een antwoord waarom het niet verboden is.
Nu kreeg ik opmerkingen dat gamingmuisen helemaal niet overpowered zijn. Terwijl het bewijs daarvoor op tafel ligt.
 

Thijsjuh

Niet Verified
15 nov 2014
106
84
164
24
iedereen kan zelf KIEZEN wat die doet, het is maar een VERBETERING,

Dit is precies wat ik bedoel.
Iedereen kan toch ook hacks installeren? Dat is toch ook maar een verbetering? Dus wat is nou je punt?
 

niek plijnaer

Niet Verified
16 mrt 2015
150
18
160
23
Voordelen:
1. Jitterclicken makkelijker
2. Makkelijk 260 CPS (daar zit gelukkig een limiet op)
3. Automatisch eten van soups met 1 click op je macro
4. Je hoeft maar 1 knopje in te houden om te clicken.

Dat zijn nogal GROTE voordelen ja.
Dat is geen overdrijven, dat is echt zo.
Ik heb alles getest, alleen de 260 CPS wordt gedetecteerd.
Ik heb 5 macro's.
Macro 1: Eet ik eerste 2 soups, en switch ik automatisch terug naar mijn zwaard
Macro 2: Soup 3/4, en switch ik automatisch terug naar mijn zwaard
Macro 3: Soup 5/6, en switch ik automatisch terug naar mijn zwaard
Macro 4: Soup 7/8, en switch ik automatisch terug naar mijn zwaard
DIT ALLEMAAL IN 0,1 seconden.
Macro 5: Automatisch clicken (dit gaat zo snel als ik instel, en dit gebaseerd op het limiet).

Ik gebruik dit niet, maar ik heb het getest.
HOE WIL JIJ 260 CLIKCS PER SECOND HALEN DROOM VERDER btw wat is je ign
 

niek plijnaer

Niet Verified
16 mrt 2015
150
18
160
23
ja iknow maar legaal 260 clicks
zonder macros
 

EvilPvP

Niet Verified
26 feb 2015
28
9
94
25
Ja... Klopt, maar de software die bij gamingmuisen komt niet.
Dus wat is je punt?
Dat je niet de LAYOUT kan verbieden.
De software heb ik het niet over gehad, ik ben het denk ik op dat gebied nog wel met je eens.
 

dominik993

Niet Verified
31 aug 2014
135
20
124
Ehm, niemand gebruikt een macro die 257x per seconde clickt, als mensen macro's gebruiken zetten ze het op 15-20cps,
Zodat het wat minder opvalt....

'Invalide' argumenten? daarom is iedereen het ook met me eens, en vinden ze dat gamemuizen moeten blijven.
Je bent wel een slimme jongen.

Laatste reactie, got better things to do :)

Mvg,
Dominik
 

EvilPvP

Niet Verified
26 feb 2015
28
9
94
25
Maar het mooie is dat haunted een click limiet heeft....dus wat valt er eigenlijk te janken :D
 

Thijsjuh

Niet Verified
15 nov 2014
106
84
164
24
Maar het mooie is dat haunted een click limiet heeft....dus wat valt er eigenlijk te janken :D
Ja precies, ik ben daar hartstikke blij mee :)
Maar kijk eens wat er gebeurt als ik mijn macro's precies goed instel?
b2f1cef81d07939daba70b247355f113.png


Net onder het limiet, maar precies genoeg voor een autoclicker.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.