Waarom zijn gamingmuisen toegestaan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
R

Rutgertjuh

Guest
@Rutgertjuh

Dat is wel het geval, en @Roderlo en @colinmeinema zijn volgens mij wel goed, maar zodra het op een 1v1 aankomt met iemand van hetzelfde niveau, wint altijd degene met de gamingmuis.
Het gaat mij nogmaals niet om het feit dat gamingmuisen een ENORM voordeel geven. Maar ook om het feit, dat je net zo goed bent als elkaar, maar dat een gamingmuis van een persoon die op een schaal van 1/10 een 3 is in pvp, een 6 maakt.
En iemand die een 8 is, een 10 maakt.
Als colin en roderlo allebei een 8 zijn, en die pvpen tegen iemand van een 8 die een gamingmuis gebruikt. Wint de gamingmuis altijd.
En hoe je ook over gamingmuisen denkt, dat staat vast, dat is een feit dus over die discussie hoeven we ook niet meer te beginnen

EDIT: Het is niet voor niets verboden op de grotere servers van de wereld.
Denk je dat ze dat voor niets doen? Het is en blijft een feit dat een gamingmuis oneerlijke voordelen geeft aan de gebruiker, dat is gewoon zo, dat is gewoon duizenden keren bewezen. Je kan als je echt een pro bent, winnen van iemand met een gamingmuis, maar zoals ik al eerder zei, over het algemeen maakt een gamingmuis je stukken beter in het pvpen.

Jij noemt maar dat je met een gamingmuis alleen maar voordelen hebt en dat je daar altijd mee wint. Dat is niet zo! Met een gamingmuis kan je makkelijk jitterclicken, maar denk je dat je aim nog zo goed blijft? Nee! Je aim gaat er alleen maar door achteruit. Hoe goed je kan PvP'en ligt voornamelijk gewoon aan je aim en je strafez en tactieken. Het is niet zo van: "Ik heb nu een gamingmuis en versla iedereen". Nee, dat is zo niet!

Het is ook gewoon wat je gewend bent. @Maxxooo bijvoorbeeld PvP't zonder muis en hij is daar redelijk goed in geworden.

Ik weet niet wat je nu allemaal uit je duim zuigt, maar op de grotere servers is het helemaal niet verboden. Waarom zouden ze het verbieden? Je kan wel altijd lopen zeuren zo van: "Maar ik heb er geen geld voor" e.d., maar hoe zit het met je andere hobby's? Je hebt net een nieuwe iPhone 6 gekocht, maar je bent toch te arm om een nieuwe muis te kopen. Je zit op drie verschillende sporten, maar je kan geen nieuwe muis kopen. Je bespeelt een instrument, maar je kan geen muis kopen. Het ligt er gewoon aan wat je graag wilt! Natuurlijk zijn er ook mensen die het echt slecht hebben en er geen kunnen kopen, maar dit zijn er erg weinig.

Dat je ook zegt dat de discussie afgelopen is zegt al iets over jouw antwoorden. Het is vrijwel altijd degene die de discussie wilt stoppen als ie 'm aan het verliezen is...

Sorry, maar ik vind dat je nu echt onzin begint uit te kramen.

Mvg,
Rutger
 
Last edited by a moderator:

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
23
@Thijsjuh
No offence maar gaming muizen helpen best wat moet ik eerlijk toegeven ik heb er 1 van 14euro en mn aim is wat beter en mn cps is nog steeds 9 maar ik kan je net zo goed vragen waarom is een ping lager dan 15ms niet verboden? Want het is ook een belangrijke factor in pvp en je kan ook je ping upgraden door beter internet te kopen. En als je ping niet goed is (zoals die van mij) dan moet je het maar op aim en cps doen.
Ik ben er wel mee eens dat macro's echt oneerlijk zijn alleen de eerste hit is based op je cps/fps/ping en als je ze allemaal hebt kan je ook wat beter pvpen hier valt niks over te zeggen dit is hetzelfde als je met iemand gaat basketballen die 2 koppen groter is...
 

dominik993

Niet Verified
31 aug 2014
135
20
124
Ohja nog 1 ding, je zit nu een muis te vergelijken met een hacked client? Ik vraag me nu een beetje af hoe je daar nou weer bij komt.
Een muis is eigenlijk je eigen hand in de game, een hacked client download je, voeg je toe aan je mc en je hoeft eigenlijk niks meer te doen, een gamemuis verbetert je eigen prestaties, een hacked client maakt die alleen maar slechter.

Zoals @Evilhebix123 zegt, gamemuizen hoeven ook niet duur te zijn, als jij de prijzen duur vindt....

Mvg,
Dominik(xAp0calypse_)
 

niek plijnaer

Niet Verified
16 mrt 2015
150
18
160
23
Ten eerste doe je dan wat fout, maar voor 99/100 mensen is het makkelijker om een knopje in te houden en een beetje de muis te bewegen, dan dat je je hele arm moet bewegen om te klikken en ook nog moet sturen tegelijk.

Daarbij ligt het er maar net aan wat je "betere pvp'ers" noemt. In gewoon klikken met dezelfde muis, met dezelfde classes zijn ze mogelijk beter. Maar mensen met een gamingmuis winnen gemakkelijk van iemand die dat niet heeft (TENZIJ ER EEN LIMIET OP DE CLICKS WORDT GEZET). En je moet niet elke "goede" pvp'er geloven in het "ik jitterclick".

Ja ik heb zelf een gamingmuis maar die gebruik ik voor andere doeleinden.
En dat ik er zelf een heb betekend niet dat het eerlijk is.
ey ey tip als het makkelijker maakt KOOP ER EEN
 

niek plijnaer

Niet Verified
16 mrt 2015
150
18
160
23
Jij noemt maar dat je met een gamingmuis alleen maar voordelen hebt en dat je daar altijd mee wint. Dat is niet zo! Met een gamingmuis kan je makkelijk jitterclicken, maar denk je dat je aim nog zo goed blijft? Nee! Je aim gaat er alleen maar door achteruit. Hoe goed je kan PvP'en ligt voornamelijk gewoon aan je aim en je strafez en tactieken. Het is niet zo van: "Ik heb nu een gamingmuis en versla iedereen". Nee, dat is zo niet!

Het is ook gewoon wat je gewend bent. @Maxxooo bijvoorbeeld PvP't zonder muis en hij is daar redelijk goed in geworden.

Ik weet niet wat je nu allemaal uit je duim zuigt, maar op de grotere servers is het helemaal niet verboden. Waarom zouden ze het verbieden? Je kan wel altijd lopen zeuren zo van: "Maar ik heb er geen geld voor" e.d., maar hoe zit het met je andere hobby's? Je hebt net een nieuwe iPhone 6 gekocht, maar je bent toch te arm om een nieuwe muis te kopen. Je zit op drie verschillende sporten, maar je kan geen nieuwe muis kopen. Je bespeelt een instrument, maar je kan geen muis kopen. Het ligt er gewoon aan wat je graag wilt! Natuurlijk zijn er ook mensen die het echt slecht hebben en er geen kunnen kopen, maar dit zijn er erg weinig.

Dat je ook zegt dat de discussie afgelopen is zegt al iets over jouw antwoorden. Het is vrijwel altijd degene die de discussie wilt stoppen als ie 'm aan het verliezen is...

Sorry, maar ik vind dat je nu echt onzin begint uit te kramen.

Mvg,
Rutger
bruh nee je aim blijft hetzelfde alleen met een gaming muis is het makkelijker en je aim ligt niet aan je muis het ligt aan je reactiesnelheid
 

Thijsjuh

Niet Verified
15 nov 2014
106
84
164
24
Ehm ten eerste, iedereen kan zelf bepalen wat voor een muis hij/zij etc heeft. Ga je voor een game muis omdat je bijvoorbeeld een pc gamer bent, goeie keuze. Er klopt helemaal niks van wat jij zegt over het verschil tussen een game muis en een normale muis.
Is de DPI(gevoeligheid), belangrijk voor de CPS(clicks per second) een te lage DPI registreert niet veel. De software natuurlijk waar je de geniale macro's kan aanmaken, dit is toegestaan op de meeste spellen. Maar de meeste mc servers verbieden het met verschillende redenen. Het ligt niet aan je muis hoe snel je soupt, dat is een kwestie van leren. En de beste manier is om het met je toetsenbord te doen(zoals ik het doe), kwestie van oefenen. Minecraft registreert maximaal tot de 8cps, er zijn plugins waar je het op je eigen server mee kan aanpassen natuurlijk. Om een goeie pvper te worden moet je goed werken aan je aim en je strafes.
Ping heeft hier ook niks mee te maken aangezien je 0-50 hetzelfde effect hebt. Het klopt dat een game muis/toetsenbord je een makkelijkere aanpak van gamen, die dingen zijn daar nou eenmaal voor gemaakt. Maar je kan niet als speler die het niet heeft zulke dingen gaan 'verbieden' dat slaat totaal nergens op, ik snap je rede voor deze topic niet echt. Hopelijk ben je er niet zo een die er geen kan krijgen en het daarom wilt verbieden.

Je weet overduidelijk niet waar het hier over gaat.
Macro's die kunnen ook je soups sneller laten gaan, is ook geen kwestie van reageren.
En met macro's haal je makkelijk 260 clicks per seconde.
En je leest het hele topic niet, daar staat genoeg informatie om al deze argumenten ongeldig te maken.
 

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
23
Je weet overduidelijk niet waar het hier over gaat.
Macro's die kunnen ook je soups sneller laten gaan, is ook geen kwestie van reageren.
En met macro's haal je makkelijk 260 clicks per seconde.
En je leest het hele topic niet, daar staat genoeg informatie om al deze argumenten ongeldig te maken.
Dat kunnen moderaters zien en wordt je gebant of gekickt
 

Thijsjuh

Niet Verified
15 nov 2014
106
84
164
24
Een aantal van jullie lezen gewoon niet goed en snappen het hele punt is niet.
Het is en blijft een feit, ik heb niets tegen gamingmuisen die normaal worden gebruikt, jitterclicken gaat makkelijker maar daar is nog wel skill voor nodig. Wat jullie niet lijken te snappen is dat macro's er voor kunnen zorgen dat je soups in 1 keer eet binnen 0,05 seconden. Dat je 260 CPS haalt. Dat kan een gamingmuis allemaal. En gelukkig is er nu een limiet op, want anders wordt die wel degelijk overschreden.
En van mij mogen gamingmuisen best toegestaan worden, maar dan moet autoclick ook toegestaan worden, want dat is inprincipe hetzelfde.
 

Thijsjuh

Niet Verified
15 nov 2014
106
84
164
24
Dat kunnen moderaters zien en wordt je gebant of gekickt
Ja gelukkig is er daarom een limiet. Maar die was er eerst niet, en dat is het hele punt, alleen vooral rutger die probeert me te bewijzen dat gamingmuisen geen of amper voordelen geven maar er is gewoon bewijs, er is overal bewijs. En hij lijkt dat niet te snappen dat er geen ontkenning is, er zijn uitzonderingen maar er is geen ontkenning dat gamingmuisen enorme voordelen geven.
 

Thijsjuh

Niet Verified
15 nov 2014
106
84
164
24
bruh nee je aim blijft hetzelfde alleen met een gaming muis is het makkelijker en je aim ligt niet aan je muis het ligt aan je reactiesnelheid
Je aim verandert als je maar 1 knopje in hoeft te houden en alleen in de ronte hoeft te kijken, dus hoef je je alleen te focussen op het reageren op degene waar je op gericht bent.
Als je dat niet hebt, moet je klikken (waardoor je muis schokt), moet je aimen en focussen op meerdere dingen tegelijk.
 
R

Rutgertjuh

Guest
bruh nee je aim blijft hetzelfde alleen met een gaming muis is het makkelijker en je aim ligt niet aan je muis het ligt aan je reactiesnelheid

Als je gaat jitterclicken dan trilt je hele hand/arm en dat zorgt er ook voor dat je muis mee gaat trillen en je een slechtere aim hebt, bruh.

Mvg,
Rutger
 
R

Rutgertjuh

Guest
Ja gelukkig is er daarom een limiet. Maar die was er eerst niet, en dat is het hele punt, alleen vooral rutger die probeert me te bewijzen dat gamingmuisen geen of amper voordelen geven maar er is gewoon bewijs, er is overal bewijs. En hij lijkt dat niet te snappen dat er geen ontkenning is, er zijn uitzonderingen maar er is geen ontkenning dat gamingmuisen enorme voordelen geven.

Een gamingmuis geeft je inderdaad een paar voordelen, je kan bijvoorbeeld makkelijker jitterclicken. Jij overdrijft het alleen enorm en daar ontken ik het in. Het komt op mij over alsof jij zegt dat als je een gamingmuis hebt je automatisch veel beter bent dan iemand zonder. Daar ontken ik in ja.

Mvg,
Rutger
 
R

Rutgertjuh

Guest
Een aantal van jullie lezen gewoon niet goed en snappen het hele punt is niet.
Het is en blijft een feit, ik heb niets tegen gamingmuisen die normaal worden gebruikt, jitterclicken gaat makkelijker maar daar is nog wel skill voor nodig. Wat jullie niet lijken te snappen is dat macro's er voor kunnen zorgen dat je soups in 1 keer eet binnen 0,05 seconden. Dat je 260 CPS haalt. Dat kan een gamingmuis allemaal. En gelukkig is er nu een limiet op, want anders wordt die wel degelijk overschreden.
En van mij mogen gamingmuisen best toegestaan worden, maar dan moet autoclick ook toegestaan worden, want dat is inprincipe hetzelfde.

Het lijkt wel alsof jij zegt dat iedereen die een gamingmuis heeft ook macro's gebruikt. Snap dat dit niet is! Er zijn erg weinig mensen die ook daadwerkelijk macro's gebruiken hier op Haunted. Soups kun je niet in 0.05 seconden eten, daar zit namelijk een bepaalde delay op (ik weet ook niet hoe deze delay helemaal werkt).

Mvg,
Rutger
 

Thijsjuh

Niet Verified
15 nov 2014
106
84
164
24
Een gamingmuis geeft je inderdaad een paar voordelen, je kan bijvoorbeeld makkelijker jitterclicken. Jij overdrijft het alleen enorm en daar ontken ik het in. Het komt op mij over alsof jij zegt dat als je een gamingmuis hebt je automatisch veel beter bent dan iemand zonder. Daar ontken ik in ja.

Voordelen:
1. Jitterclicken makkelijker
2. Makkelijk 260 CPS (daar zit gelukkig een limiet op)
3. Automatisch eten van soups met 1 click op je macro
4. Je hoeft maar 1 knopje in te houden om te clicken.

Dat zijn nogal GROTE voordelen ja.
Dat is geen overdrijven, dat is echt zo.
Ik heb alles getest, alleen de 260 CPS wordt gedetecteerd.
Ik heb 5 macro's.
Macro 1: Eet ik eerste 2 soups, en switch ik automatisch terug naar mijn zwaard
Macro 2: Soup 3/4, en switch ik automatisch terug naar mijn zwaard
Macro 3: Soup 5/6, en switch ik automatisch terug naar mijn zwaard
Macro 4: Soup 7/8, en switch ik automatisch terug naar mijn zwaard
DIT ALLEMAAL IN 0,1 seconden.
Macro 5: Automatisch clicken (dit gaat zo snel als ik instel, en dit gebaseerd op het limiet).

Ik gebruik dit niet, maar ik heb het getest.
 
R

Rutgertjuh

Guest
VOordelen:
1. Jitterclicken makkelijker
2. Makkelijk 260 CPS (daar zit gelukkig een limiet op)
3. Automatisch eten van soups met 1 click op je macro
4. Je hoeft maar 1 knopje in te houden om te clicken.

Dat zijn nogal GROTE voordelen ja.

Jitterclicken is inderdaad makkelijker, maar het vergt veel oefening. Zoals ik al in een eerdere post zei: "Het lijkt alsof jij zegt dat iedereen die een gamingmuis heeft macro's gebruikt". Het is inderdaad mogelijk dit te doen, maar het is verboden en vrijwel niemand doet het hier op Haunted.

Mvg,
Rutger
 

dominik993

Niet Verified
31 aug 2014
135
20
124
Thijs, je kan hier beter mee stoppen.
Dat jij zelf geen gamemuis kan betalen of het geld er niet voor wilt uitgeven jouw probleem.
Ik begon met een gratis HP muis te pvpen, werd heel goed ik begon pvp leuk te vinden. Dus had ik een nieuwe(game)muis aangeschaft.
De voordelen die jij opnoemt kloppen niet, Jitterclicken gaat wel idd makkelijker, 1 knopje inhouden om te clicken heet autoclicker, op sommige muizen kan je het click limiet aanpassen en bij andere softwares kan je alleen kiezen tussen dingen die de makers voor je hebben ingesteld, Automatisch soupen met een 1 click, werkt voor geen meter. Tuurlijk heb ik dat ooit zelf uitgeprobeerd op single player etc. Ik doe het gewoon met me game keyboard, veel makkelijker door op 1-2-3-4-5-6-7-8-9 te drukken en te soupen.
Je moet gewoon OEFENEN en niet de hardware de schuld geven, met je GROTE voordelen. Kijk naar de nadelen, en denk dan na.
Jitterclicken slecht voor je arm, autoclicker slecht voor je aim je aim is beter als je muis een beetje shockt, macro soupen moeilijk in te stellen en werkt niet, 1 knopje inhouden om te clicken(autoclicker) net al uitgelegd.
Don't blame it on the mice, blame it on your self.

Mvg,
Dominik(xAp0calypse_)
 

dominik993

Niet Verified
31 aug 2014
135
20
124
Voordelen:
1. Jitterclicken makkelijker
2. Makkelijk 260 CPS (daar zit gelukkig een limiet op)
3. Automatisch eten van soups met 1 click op je macro
4. Je hoeft maar 1 knopje in te houden om te clicken.

Dat zijn nogal GROTE voordelen ja.
Dat is geen overdrijven, dat is echt zo.
Ik heb alles getest, alleen de 260 CPS wordt gedetecteerd.
Ik heb 5 macro's.
Macro 1: Eet ik eerste 2 soups, en switch ik automatisch terug naar mijn zwaard
Macro 2: Soup 3/4, en switch ik automatisch terug naar mijn zwaard
Macro 3: Soup 5/6, en switch ik automatisch terug naar mijn zwaard
Macro 4: Soup 7/8, en switch ik automatisch terug naar mijn zwaard
DIT ALLEMAAL IN 0,1 seconden.
Macro 5: Automatisch clicken (dit gaat zo snel als ik instel, en dit gebaseerd op het limiet).

Ik gebruik dit niet, maar ik heb het getest.

Dus je zegt nu dat je zelf macro's gebruikt?
Redelijk triest dit...
 

Thijsjuh

Niet Verified
15 nov 2014
106
84
164
24
Thijs, je kan hier beter mee stoppen.
Dat jij zelf geen gamemuis kan betalen of het geld er niet voor wilt uitgeven jouw probleem.
Ik begon met een gratis HP muis te pvpen, werd heel goed ik begon pvp leuk te vinden. Dus had ik een nieuwe(game)muis aangeschaft.
De voordelen die jij opnoemt kloppen niet, Jitterclicken gaat wel idd makkelijker, 1 knopje inhouden om te clicken heet autoclicker, op sommige muizen kan je het click limiet aanpassen en bij andere softwares kan je alleen kiezen tussen dingen die de makers voor je hebben ingesteld, Automatisch soupen met een 1 click, werkt voor geen meter. Tuurlijk heb ik dat ooit zelf uitgeprobeerd op single player etc. Ik doe het gewoon met me game keyboard, veel makkelijker door op 1-2-3-4-5-6-7-8-9 te drukken en te soupen.
Je moet gewoon OEFENEN en niet de hardware de schuld geven, met je GROTE voordelen. Kijk naar de nadelen, en denk dan na.
Jitterclicken slecht voor je arm, autoclicker slecht voor je aim je aim is beter als je muis een beetje shockt, macro soupen moeilijk in te stellen en werkt niet, 1 knopje inhouden om te clicken(autoclicker) net al uitgelegd.
Don't blame it on the mice, blame it on your self.

Ik heb een gamingmuis, ik heb meerdere macro´s, alleen het is gewoon niet eelrijk.
En alles is getest, ik kan het zelfs voor je opnemen, ik kan je alles bewijzen. Ik doe het zo voor je. Het werkt allemaal en is allemaal getest. Moet ik het je serieus met video beelden gaan bewijzen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.