The haunted network opent maandag haar deuren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Belangrijk, lees eerst: https://hauntedmc.nl/threads/hauntedmc-stopt-in-deze-vorm.13860/

Hallo Haunties,

Aan de shoutbox te lezen staan de meeste van jullie te trappelen om weer te kunnen spelen. Maar er is goed nieuws! Aankomende maandag kunnen jullie weer naar hartenlust spelen, bouwen en pvpen op onze servers. De precieze tijd kunnen we jullie helaas nog niet vertellen maar we proberen het natuurlijk zo snel als het kan voor elkaar te krijgen.

De meeste dingen zijn afgerond. Het is nu een kwestie van dingen nalopen en eventuele bugs fixen. @remymine is maandag ook weer fris en fruitig aanwezig dus dan kunnen we er weer allemaal lekker tegenaan. :)

Ik heb er zin in! Oja, nog een vraagje. Wat is jouw favoriete herinnering aan The Haunted Network? Vertel het ons in dit topic. :)

Bedankt voor jullie geduld en alvast heel veel speelplezier op...
The Haunted Network.

pleasesatandby.png
 
Last edited by a moderator:

HenrikNL

Niet Verified
10 feb 2015
5
0
45
24
We zitten al een tijd te kijken naar een alternatief omdat dynmap zo'n enorme irritante plugin is. Maar in principe zouden we iets soortgelijks wel terug willen.
Oke, zou wel erg fijn wezen. Ik gebruikte hem altijd.
 

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
VERSCHRIKKELIJK LAAT but okay (ja ja ik lees oude berichten).
Survivalen met @Zwarte Eenhoorn en @Loenen (die niet meer actief op hn is helaas)
 

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
Denk niet dat dat zo'n goed idee is aangezien Loenen en ik niet meer zo goed met elkaar kunnen opschieten haha
This ook niet meer z'n druk jochie meer.
Teminste, lange tijd terug was het echt wel een debiel xD
 

artho

Niet Verified
31 okt 2014
989
189
244
Iemand hier die zich de Admin 'Dimdamiaan' ofzo nog herinnert?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.