The haunted network opent maandag haar deuren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Belangrijk, lees eerst: https://hauntedmc.nl/threads/hauntedmc-stopt-in-deze-vorm.13860/

Hallo Haunties,

Aan de shoutbox te lezen staan de meeste van jullie te trappelen om weer te kunnen spelen. Maar er is goed nieuws! Aankomende maandag kunnen jullie weer naar hartenlust spelen, bouwen en pvpen op onze servers. De precieze tijd kunnen we jullie helaas nog niet vertellen maar we proberen het natuurlijk zo snel als het kan voor elkaar te krijgen.

De meeste dingen zijn afgerond. Het is nu een kwestie van dingen nalopen en eventuele bugs fixen. @remymine is maandag ook weer fris en fruitig aanwezig dus dan kunnen we er weer allemaal lekker tegenaan. :)

Ik heb er zin in! Oja, nog een vraagje. Wat is jouw favoriete herinnering aan The Haunted Network? Vertel het ons in dit topic. :)

Bedankt voor jullie geduld en alvast heel veel speelplezier op...
The Haunted Network.

pleasesatandby.png
 
Last edited by a moderator:

Luutje

Niet Verified
15 nov 2015
2
1
64
19
eeehm leukste herinnering?

1.dat dit 1 van de eerste servers was waarop ik speel.

2. nolife crea spelen en vrienden ontmoeten

3. mijn supreme rank winnen bij de fb winactie

en nog veel meer
 

DamianTjee

Niet Verified
5 apr 2016
1
0
23
21
Mijn beste herindering is toen ik nog KingBoyNl heette en lekker factions aan het spelen was met mijn vrienden en toen ging remymine me tp killen zonder verzoek xD
 

toto9840

Niet Verified
18 okt 2014
20
0
32
22
Mijn favorite herrinering op haunted toen voor de factions reset ik de base van stitchsquad raide, dat waren leuke tijden. De slechste toen ritch weg ging :(
 

xR3q3nPvP

Niet Verified
25 feb 2016
23
2
89
21
Thuis
www.ikzoekeenleven.nl
Mijn leukste herinneringen zijn dat ik vroeger op de server kwam door een vriend van me. Toen was ik nog zo'n hackertje, die te slecht was om te pvp'en. ( Nu niet meer, screenshare me alsjeblieft. Kan ik nog ff lachen :'D ) Maar oke verder met et verhaal... Ik vond de kitpvp best leuk en ging er vaker op spelen, ook zonder hacks. Toen ik de server wat beter leerde kennen, ging ik ook andere games spelen. O.a miners. Ik ging minen en heb daar mijn vriendin ontmoet <3. Ik nolifede Haunted... Speelde elke dag. In het weekend de hele nacht door. I LOVE HAUNTED

~Brandon.
 

HolySheeper

Supreme
HolySheeper
HolySheeper ✔
Supreme
22 mrt 2014
72
57
144
Minecraft
Ik ben er misschien wat laat mee, maar mijn leukste herinnering op deze server was dat ik samen met @bart134kok voor het eerst joinde, en we met heel veel vrienden mijn skywars mapje op creative gingen spelen. Fantastische tijden toen...
Ohjah, dat herinner ik me ook nog XD
 

HenrikNL

Niet Verified
10 feb 2015
5
0
45
24
Belangrijk, lees eerst: https://hauntedmc.nl/threads/hauntedmc-stopt-in-deze-vorm.13860/

Hallo Haunties,

Aan de shoutbox te lezen staan de meeste van jullie te trappelen om weer te kunnen spelen. Maar er is goed nieuws! Aankomende maandag kunnen jullie weer naar hartenlust spelen, bouwen en pvpen op onze servers. De precieze tijd kunnen we jullie helaas nog niet vertellen maar we proberen het natuurlijk zo snel als het kan voor elkaar te krijgen.

De meeste dingen zijn afgerond. Het is nu een kwestie van dingen nalopen en eventuele bugs fixen. @remymine is maandag ook weer fris en fruitig aanwezig dus dan kunnen we er weer allemaal lekker tegenaan. :)

Ik heb er zin in! Oja, nog een vraagje. Wat is jouw favoriete herinnering aan The Haunted Network? Vertel het ons in dit topic. :)

Bedankt voor jullie geduld en alvast heel veel speelplezier op...
The Haunted Network.

Bekijk bijlage 4765
Hey DatDus,

Is er ook nog een survival dynmap voor de normale spelers? Want dat was vroeger wel het geval namelijk.

Gr. Henrik
 
D

Datdus

Guest
Hey DatDus,

Is er ook nog een survival dynmap voor de normale spelers? Want dat was vroeger wel het geval namelijk.

Gr. Henrik
We zitten al een tijd te kijken naar een alternatief omdat dynmap zo'n enorme irritante plugin is. Maar in principe zouden we iets soortgelijks wel terug willen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.