The haunted network opent maandag haar deuren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Belangrijk, lees eerst: https://hauntedmc.nl/threads/hauntedmc-stopt-in-deze-vorm.13860/

Hallo Haunties,

Aan de shoutbox te lezen staan de meeste van jullie te trappelen om weer te kunnen spelen. Maar er is goed nieuws! Aankomende maandag kunnen jullie weer naar hartenlust spelen, bouwen en pvpen op onze servers. De precieze tijd kunnen we jullie helaas nog niet vertellen maar we proberen het natuurlijk zo snel als het kan voor elkaar te krijgen.

De meeste dingen zijn afgerond. Het is nu een kwestie van dingen nalopen en eventuele bugs fixen. @remymine is maandag ook weer fris en fruitig aanwezig dus dan kunnen we er weer allemaal lekker tegenaan. :)

Ik heb er zin in! Oja, nog een vraagje. Wat is jouw favoriete herinnering aan The Haunted Network? Vertel het ons in dit topic. :)

Bedankt voor jullie geduld en alvast heel veel speelplezier op...
The Haunted Network.

pleasesatandby.png
 
Last edited by a moderator:

Maikoenders

Niet Verified
16 mei 2016
1
0
28
26
Mijn leukste momenten waren vooral in prison altijd gezellig met een paar andere hele dagen online door minen en ik de eerste prison rank s en nieuwe prison rank j helaas komt het nu niet meer ik hoop dat het snel weer terug komt met 1 beacon shop en plots als dat is gefixt is de server ongeveer hetzelfde als oude prison en komen alle mensen van oude prison waarschijnlijk ook weer terug waardoor er boven 20 leden online zijn
 

dklinki

Supreme
dklinki
dklinki ✔
Supreme
15 jan 2015
105
24
159
23
Mijn favorieten momenten zijn: Dat ik MichaNL ontmoette, Premium kocht, ChocoEenhoorn_63 ontmoette, Edzerixxgoodguy ontmoette, xxdutchGirl ontmoette en god kocht :)
 

dklinki

Supreme
dklinki
dklinki ✔
Supreme
15 jan 2015
105
24
159
23
Mijn favorieten momenten zijn: Dat ik MichaNL ontmoette, Premium kocht, ChocoEenhoorn_63 ontmoette, Edzerixxgoodguy ontmoette, xx dutchGirl ontmoette en god kocht :)
 

Amped__

Niet Verified
16 apr 2016
1
1
89
22
btw als der weer meer mensen spelen doordat er weer veranderingen gaan plaats vinden gaan jullie het aantal wel verhogen toch?
 

Philip

Niet Verified
24 jul 2015
4
0
23
33
Ik weet nog toen de auto's er niet waren en iedereen met koetsen reed. Zucht... Mooie tijden!!
 

Philip

Niet Verified
24 jul 2015
4
0
23
33
Ik herinner me nog dat er geen auto's waren en dat iedereen met de koets reed. Zucht... Mooie tijden.
 

Philip

Niet Verified
24 jul 2015
4
0
23
33
Raar dat de server niet boven de 1000 haalt. Dit is een toffe server!!!! De ranks zijn goedkoop en als je een rank hebt kun je echt VEEL ik heb nu Elite en ben er echt blij mee. Ik voel me echt stoer als ik nu praat en er elite voor me naam staat. XD Ik ga nog misschien upgraden naar Legend!! Koop allemaal een rank. Groetjes KillerFliph
 
L

LeviboyNL

Guest
De opening van mixed! Daarvoor speelde ik alleen maar creative en speedrun. :tongueout:
 

Zykrasy_

Niet Verified
11 jan 2016
11
10
77
Antwerpen, Belgium
De eerste keer dat ik joinde bij Survival rond 2014 en kwam direct tegen Nookie/Polar_Wolfs en nog wat leuke mensen! Tot nu toe speel ik steeds ;)
 
D

Datdus

Guest
De eerste keer dat ik joinde bij Survival rond 2014 en kwam direct tegen Nookie/Polar_Wolfs en nog wat leuke mensen! Tot nu toe speel ik steeds ;)
Ooit nog wat gehoord van Polar_wolfs? :o
 

jefkedebeer123

Supreme
jefkedebeer
jefkedebeer ✔
Supreme
2 mei 2015
188
31
234
20
Mijn begintijd Op Haunted in 2014. Toen Nookie nog speler was en Remy langskwam om mijn paardje uit een claim te duwen Oh ja, en veuuuul te laat opblijven natuurlijk!
xD daar heb ik nooit iets van gemerkt :P ik speel bijna nooit als jjij laat op blief xD
 
  • Like
Reactions: Rellebel

FenneEm

God
FenneEm
FenneEm ✔
God
14 apr 2016
45
11
127
26
Beek, Zuid-Limburg
Mijn leukste herinnering? Dat zijn er 2 eigenlijk.
1. Dat mines er net was en @remymine de prijzen zo laag had gezet dat de mensen die online waren omhoog schoten in rank @Stevenn was in 2 dagen free :joycat::')
2. Dat ik en mijn broertje voor kerst rank god kregen van mijn vader. Wat hij op een wel hele originele manier deed:sweatsmile:. Hij gaf ons een lege WC rol met OMG... er op :');P
 

Finball11

Niet Verified
30 apr 2015
165
62
179
21
DonutCity
Mijn leukste herringeringen hmm

De midnight party's met @Blackpanter2003 en nog een paar personen
Bij de vorige hub op de luchtballons gaan :')
Op skywars spelen met een paar personen (die niet meer tegen mij spreken :'( )
 
L

LeviboyNL

Guest
@Datdus Is er al wat meer duidelijk over de opening? moet ik denken aan vanochtend, vanmiddag of vanavond?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.