The haunted network opent maandag haar deuren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Belangrijk, lees eerst: https://hauntedmc.nl/threads/hauntedmc-stopt-in-deze-vorm.13860/

Hallo Haunties,

Aan de shoutbox te lezen staan de meeste van jullie te trappelen om weer te kunnen spelen. Maar er is goed nieuws! Aankomende maandag kunnen jullie weer naar hartenlust spelen, bouwen en pvpen op onze servers. De precieze tijd kunnen we jullie helaas nog niet vertellen maar we proberen het natuurlijk zo snel als het kan voor elkaar te krijgen.

De meeste dingen zijn afgerond. Het is nu een kwestie van dingen nalopen en eventuele bugs fixen. @remymine is maandag ook weer fris en fruitig aanwezig dus dan kunnen we er weer allemaal lekker tegenaan. :)

Ik heb er zin in! Oja, nog een vraagje. Wat is jouw favoriete herinnering aan The Haunted Network? Vertel het ons in dit topic. :)

Bedankt voor jullie geduld en alvast heel veel speelplezier op...
The Haunted Network.

pleasesatandby.png
 
Last edited by a moderator:

Pvpdruif

Niet Verified
3 nov 2015
43
4
104
22
Kan alles wat er vroeger was terug komen aub
1.8 was het leukste van mc.
1.9 verpest eigenlijk een beetje PvP,Vishengels die het niet meer doen.

Kunnen jullie miss de server weer op 1.8 laten draaien?

Nogmaals: Groetjes YoloMonsterNL:sunglasses:
nee dat gaat waarschijnlijk niet gebeuren en die vishengel word wel gefixed en met pvp moet je leren vechten, dan zien we tenminste wie er de noobs zijn
 

Pvpdruif

Niet Verified
3 nov 2015
43
4
104
22
mijn beste moment op de server was toen (toen ik op de server begon paar jaar geleden met ander acc) op factions de ultimate raid had
 

gamer_magma

Niet Verified
9 apr 2016
11
3
79
21
mijn beste moment was dat ik samen met mijn nicht een dorp hadden gebouwd en dan elke dag bijna speelde maar toen ging mijn nicht stoppen met mc en het dorp werd unclaimd en daarnaa helemaal verwoest we hadden nog een paar huizen gemaakt maar die zijn wel blijven staan...
 

happyfoxyboy

Community Ambassador
happyfoxyboy
happyfoxyboy ✔
Ambassador
1 mrt 2016
158
165
300
19
Velp
mijn beste moment was dat ik samen met mijn nicht een dorp hadden gebouwd en dan elke dag bijna speelde maar toen ging mijn nicht stoppen met mc en het dorp werd unclaimd en daarnaa helemaal verwoest we hadden nog een paar huizen gemaakt maar die zijn wel blijven staan...
en is je 2de moment dat je met Koekjesdeeg en Superbeer2102 en jij en ik gingen survivalen op een eiland?

Groetjes Linkie
 

Dill

Supreme
Ceptyra
Ceptyra ✔
Supreme
16 mrt 2016
75
79
212
23
Gelderland
Pff, ik heb zo veel leuke herinneringen aan Haunted. Maar mijn favoriete herinneringen zijn toch wel alle leuke en lange gesprekken met de mensen die ik hier heb leren kennen, en dan een paar in het bijzonder.
 

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
336
49
234
23
asten
www.twitter.com
toch wel mijn beste herinnering aan haunted is toch wel nog op de 1.6 wereld dat ik met @Nookie_S5 moeite moest doen om 2 paarden naar mn base te krijgen en heel laat opblijven soms wel tot 3 uur snachts op een doordeweekse schooldag goede oude tijd was dat.

groetjes sneaky
 
  • Like
Reactions: Nookie_S5

xReyanne

Niet Verified
29 apr 2016
12
5
72
een doos
De leukste momenten? Ik heb er zo veel gehad
Vroeger in het begin op creative no-lifen, ik stond 7e met speeltijd, daar ontmoette ik mineamelie, ben de naam nogal vergeten, en die bracht me naar survival. Daar maakte ik mn eerste huisje in survival (ja, echt het allereerste huisje ooit) en even later met Joany een nieuwe. Met Rahul en Troy ging ik even later naar factions. Daar ontmoette ik Bart & Daan. Het was erg gezellig. Hungergames was ook zo geweldig. Ik heb daar de meeste vrienden ontmoet waarmee ik nu nog steeds speel (Kuch @Maritos @OreoxLot en nog meer). De ene x skybase, andere x minen en de andere x weer eens killen, het was geweldig. En bij mixed was het natuurlijk ook heel gezellig. Ik heb daar vrienden verloren maar daarvoor weer nieuwe vrienden gekregen. Daarmee speel ik nu nog steeds. Ik ben blij met de resets want zo kwam ik aan nog meer vrienden en het maakte het leuker omdat niet iedereen alles had.
Natuurlijk zijn er NOG meer momenten maar die ga ik niet allemaal opnoemen anders lees je over 8 uur nog steeds dit bericht. Ik heb heel veel zin in de nieuwe (eigenlijk oude) Haunted!

Groetjes!
 
  • Like
Reactions: Astrid

Astrid

Niet Verified
23 feb 2015
3
1
37
17
Kan alles wat er vroeger was terug komen aub
1.8 was het leukste van mc.
1.9 verpest eigenlijk een beetje PvP,Vishengels die het niet meer doen.

Kunnen jullie miss de server weer op 1.8 laten draaien?

Nogmaals: Groetjes YoloMonsterNL:sunglasses:
ik vind dat het op 1.9. moet blijven draaien. alleen wist ik niet dat de vishengels het niet deden. maar ik vind 1.9 PVP bederal speel ik PVP helemaal niet veel.
 

whitch

ie kunt néét meer doone as kan
whitch
whitch ✔
Supreme
18 sep 2013
1.125
434
332
"Ergens op deze aardbol"
Mijn goede herinneringen zijn, wat in de 3 jaren al zijn gebeurt :joycat: en wat er nog verder mag komen ;P.
Vanaf fokcraft tot aan nu het heden, draagt bij mij een groot hart x.x.
Zoals Datdus het hier al boven beschreef, dat zijn de herinneringen die ik dierbaar koester.
 

happyfoxyboy

Community Ambassador
happyfoxyboy
happyfoxyboy ✔
Ambassador
1 mrt 2016
158
165
300
19
Velp
ahwwww, mooi gezegd ;)

Groetjes Linkie
 

Oerbeer

Niet Verified
6 jun 2014
164
40
139
35
Survival 1 tot laat in de nacht en volop in de chat met de andere nachtbrakers. Mooie tijden.
 
  • Like
Reactions: whitch

OreoxLot

Niet Verified
28 apr 2016
10
5
72
De leukste momenten? Ik heb er zo veel gehad
Vroeger in het begin op creative no-lifen, ik stond 7e met speeltijd, daar ontmoette ik mineamelie, ben de naam nogal vergeten, en die bracht me naar survival. Daar maakte ik mn eerste huisje in survival (ja, echt het allereerste huisje ooit) en even later met Joany een nieuwe. Met Rahul en Troy ging ik even later naar factions. Daar ontmoette ik Bart & Daan. Het was erg gezellig. Hungergames was ook zo geweldig. Ik heb daar de meeste vrienden ontmoet waarmee ik nu nog steeds speel (Kuch @Maritos @OreoxLot en nog meer). De ene x skybase, andere x minen en de andere x weer eens killen, het was geweldig. En bij mixed was het natuurlijk ook heel gezellig. Ik heb daar vrienden verloren maar daarvoor weer nieuwe vrienden gekregen. Daarmee speel ik nu nog steeds. Ik ben blij met de resets want zo kwam ik aan nog meer vrienden en het maakte het leuker omdat niet iedereen alles had.
Natuurlijk zijn er NOG meer momenten maar die ga ik niet allemaal opnoemen anders lees je over 8 uur nog steeds dit bericht. Ik heb heel veel zin in de nieuwe (eigenlijk oude) Haunted!

Groetjes!

Jaaaaa, Het goede oude hg :')
 

OreoxLot

Niet Verified
28 apr 2016
10
5
72
Oh god, favo moment? Ik heb er zo veel hier :') Uh, ja, ik heb er gewoon zo veel. Ik denk toch echt sommige 'DerpAvonden' met vrienden en vriendinnen. Zoals dat een vriendin bij Prison een keer een 'Gids' kreeg, ook al kende ze het spel wel al goed. Wij gingen haar plagen, we zeiden dat dat haar nieuwe vriendje was (Ze had er al 1), eigenlijk waren de grappen uiteindelijk een beetje uit de hand gelopen, maar toch :) Nog een moment was dat ik met een vriendin vroeg aan Proost of we een mute mochten, en dat ook kregen en toen Hunger Games gingen spelen met vrienden, maar dat liep ook uit de hand omdat we niet konden praten met hun terwijl wij met zijn 2 aan het skypen waren. Op Haunted heb ik gewoon zo veel leuke mensen ontmoet die me door zware tijden hebben geholpen en me zowat altijd wel kunnen opvrolijken. Genoeg mooie herinneringen dus! ;)
Moment dat we met vrienden op crea Prison speelde, en wij waren ontsnapt en hier gingen verstoppen :') Bekijk bijlage 4771

:')
 

OreoxLot

Niet Verified
28 apr 2016
10
5
72
Ehh, ik heb eigenlijk super veel herinneringen, van vroeger toen ik nog redelijk noob was. :'). En toen @Maritos mij vroeger niet mocht en dat we nu goede vriendinnen zijn. :'). Ook de droogste herinneringen met @xReyanne. xD. En ook hoe droog Kiki is met dr prison gids. :'). En ook toen ik met een vriendin bij @LeviboyNL een grap had uitgehaald (Die redelijk slecht was met zn skin). Maar dat zijn nu wel weer genoeg droge herinneringen. :')
 
  • Like
Reactions: LeviboyNL

xReyanne

Niet Verified
29 apr 2016
12
5
72
een doos
Kan alles wat er vroeger was terug komen aub
1.8 was het leukste van mc.
1.9 verpest eigenlijk een beetje PvP,Vishengels die het niet meer doen.

Kunnen jullie miss de server weer op 1.8 laten draaien?

Nogmaals: Groetjes YoloMonsterNL:sunglasses:
Als de server weer op 1.8 gaat draaien, gaan de blokken van 1.9 ook weg. Dat is niet zo handig want er is al wel mee gebouwd etc. Alleen voor het PvP is 1.8 beter, maar je zal 1.9 moeten gebruiken.
Groetjes van Reyanne
 
Status
Niet open voor verdere reacties.