Het grote community input topic!

Beste Haunties,

Vandaag een ander soort nieuwsbericht. Wij hebben namelijk niets belangrijks te vertellen aan jullie, maar dat hebben jullie wel aan ons! We vragen jullie om je ideeën met ons te delen.


Maar waarom doen we dit in een topic en niet in een mooi formulier dat je naar ons kan opsturen? Omdat het community input betreft. De punten die jullie noemen mogen ook je medespelers lezen omdat die iedereen aangaan. We vragen jullie dan ook, middels goed onderbouwde argumenten, ook op elkaars ideeën te reageren.

Dus wat kan er beter aan HauntedMC? Wat is er al goed aan HauntedMC? En wat zijn dingen die absoluut moeten komen of verdwijnen?
We kunnen het hier hebben over plugins, over personen, over bouwwerken, over systemen, over principes en regels, letterlijk alles staat open ter discussie en wordt van jullie gevraagd. Wees zo eerlijk en doelgericht mogelijk.

Hoe kan ik mijn input en ideeën hier melden?

Neem onderstaand formulier over als je geen idee hebt hoe je jouw idee moet formuleren. Indien je dit wel weet, ga je gang, we kijken uit naar ieders antwoord.

--------------------------------------------------------------------------------------------------
1. Onderwerp van idee/input? Antwoord:
Indien het een nieuw niet bestaand ding is op HauntedMC, ga naar stap 5.

2. Hoe is het op dit moment op de server? Antwoord:

3. Waarom werkt het niet goed (genoeg) op dit moment? Antwoord:

4. Hoe kan het verbeterd worden op de server? Antwoord:

5. Hoe moet het idee uitgewerkt worden? Antwoord:

--------------------------------------------------------------------------------------------------


Succes met het invullen!
Denk eraan altijd beleefd te reageren op de reacties van het topic, ook als je het ergens niet mee eens bent.

Mvg Remy & Staff Team

 

Datdus

Supreme
Datdus
Datdus ✔
Supreme
16 aug 2016
119
84
222
Nieuwe server ideeën zijn allemaal leuk maar denk vooral ook aan wat beter kan op de huidige servers. ;)
 

Datdus

Supreme
Datdus
Datdus ✔
Supreme
16 aug 2016
119
84
222
Ben ook wel benieuwd naar de meningen en input van alle ontevreden PVP spelers die zijn weggegaan. Dit is je kans.
 

Dion

God
MDZhB
MDZhB ✔
God
23 mei 2014
310
48
239
22
Netherlands
1. Onderwerp van idee/input?
een "remake" van hungergames


2. Hoe is het op dit moment op de server?

Erg dood. Het is (in mijn opzich) de minst gebruikte gamemode op haunted, toch vind ik het wel leuk om een potje hungergames te spelen!


3. Waarom werkt het niet goed (genoeg) op dit moment?

Het is "Verouderd" je kan niet levelen en alle kits heb je al standaard, je hoeft niks te doen, geen leaderbords, currency en steeds dezelfde maps


4. Hoe kan het verbeterd worden op de server? Antwoord:

een remake van hungergames
- een lobby met keuze uit maps
- een currency (Bijv tokens)
- kit leveling (Bij elke upgrade word de kit beter)
- kits unlocken (met coins die je krijgt voor bijv winnen,mensen killen)
- rank voordelen toevoegen (denk hierbij aan bijv 1.5x coins etc)
- Nieuwe en verschillende maps

5. Hoe moet het idee uitgewerkt worden? Antwoord: een team samenstellen zoals alle andere gamemodes hebben (Manager,Mods & developer) Dit team foccusen op hungergames beter maken en het onderhouden van de server.

Met vriendelijke groet.
Dion
 

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
1. Onderwerp van idee/input? Antwoord:
Allemaal nieuwe minigames toevoegen zoals build battle, blocking dead of hauntedmc says (net zoals santa says)

2. Hoe is het op dit moment op de server? Antwoord:
Heel leuk alleen het valt me op (en ik denk ook andere spelers) dat er bijvoorbeeld helemaal niet veel paintball, survivalgames enzv. wordt gedaan, dus misschien is het tijd voor iets nieuws :D

3. Waarom werkt het niet goed (genoeg) op dit moment? Antwoord:
Een paar minigames worden nooit of bijna nooit gespeeld, dus ik dacht, misschien is het tijd voor iets nieuws :)
4. Hoe kan het verbeterd worden op de server? Antwoord:
Zoals ik al zij misschien allemaal nieuwe minigames toevoegen zodat er meer nieuwe spelers komen en dit een (nog) populairdere server wordt
5. Hoe moet het idee uitgewerkt worden? Antwoord:
nieuwe minigames maken (ik weet niet zo goed hoe ik deze vraag moest beantwoorden, maar hopelijk hebben jullie wat aan deze tips :)
Die minigames heb je allemaal van hypixel he?
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Euhm daar is het bouwteam voor
Eh nee daar is het bouwteam niet voor.. het gaat hier vooral om technisch gezien hungergames beter te maken. Beetje raar antwoord als je het mij vraagt...
 

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
Eh nee daar is het bouwteam niet voor.. het gaat hier vooral om technisch gezien hungergames beter te maken. Beetje raar antwoord als je het mij vraagt...
Dat maakte ik op uit z'n bericht
 

TheKingOfArkel

Supreme
TheKingOfArkel
TheKingOfArkel ✔
Supreme
6 nov 2016
127
26
197
Jupiter
1. Onderwerp van idee/input?
een "remake" van hungergames


2. Hoe is het op dit moment op de server?

Erg dood. Het is (in mijn opzich) de minst gebruikte gamemode op haunted, toch vind ik het wel leuk om een potje hungergames te spelen!


3. Waarom werkt het niet goed (genoeg) op dit moment?

Het is "Verouderd" je kan niet levelen en alle kits heb je al standaard, je hoeft niks te doen, geen leaderbords, currency en steeds dezelfde maps


4. Hoe kan het verbeterd worden op de server? Antwoord:

een remake van hungergames
- een lobby met keuze uit maps
- een currency (Bijv tokens)
- kit leveling (Bij elke upgrade word de kit beter)
- kits unlocken (met coins die je krijgt voor bijv winnen,mensen killen)
- rank voordelen toevoegen (denk hierbij aan bijv 1.5x coins etc)
- Nieuwe en verschillende maps

5. Hoe moet het idee uitgewerkt worden? Antwoord: een team samenstellen zoals alle andere gamemodes hebben (Manager,Mods & developer) Dit team foccusen op hungergames beter maken en het onderhouden van de server.

Met vriendelijke groet.
Dion

Ik ben niet bepaald en expert op het gebied van survival games, maar begint het zo niet erg te lijkten op Blitz Survival Games? Ik heb er niet erg veel verstand van, maar van wat ik er van weet lijkt het best wel op jouw idee, en dus zouden er mensen kunnen denken: 'Ooh, deze gamemode is gestolen van Blitz Survival Games, stomme server die alles namaakt'
 

Dion

God
MDZhB
MDZhB ✔
God
23 mei 2014
310
48
239
22
Netherlands
Ik ben niet bepaald en expert op het gebied van survival games, maar begint het zo niet erg te lijkten op Blitz Survival Games? Ik heb er niet erg veel verstand van, maar van wat ik er van weet lijkt het best wel op jouw idee, en dus zouden er mensen kunnen denken: 'Ooh, deze gamemode is gestolen van Blitz Survival Games, stomme server die alles namaakt'

Ik snap je punt, maar omdat hypixel kit upgrades doet betekend toch niet dat wij dat niet mogen? Mensen die zo laag zijn om "Gestolen" te zeggen horen hier niet
 

TheKingOfArkel

Supreme
TheKingOfArkel
TheKingOfArkel ✔
Supreme
6 nov 2016
127
26
197
Jupiter
Ik snap je punt, maar omdat hypixel kit upgrades doet betekend toch niet dat wij dat niet mogen? Mensen die zo laag zijn om "Gestolen" te zeggen horen hier niet
Ik geef je hier gelijk in, maar ja. De mensen die 'gestolen' zeggen horen er niet zoals je zegt maar zijn er wel, en vrij weinig is daar aan te doen, nou zijn er niet zoveel mensen die dat gaan vinden dat HauntedMC zich zorgen moet gaan maken, maar alsnog zou het soms irritant kunnen zijn.
 

Dion

God
MDZhB
MDZhB ✔
God
23 mei 2014
310
48
239
22
Netherlands
Ik geef je hier gelijk in, maar ja. De mensen die 'gestolen' zeggen horen er niet zoals je zegt maar zijn er wel, en vrij weinig is daar aan te doen, nou zijn er niet zoveel mensen die dat gaan vinden dat HauntedMC zich zorgen moet gaan maken, maar alsnog zou het soms irritant kunnen zijn.
Er zullen altijd mensen zijn die de fun willen verpesten, maar de huldige staat van hungergames licht wel onder het "Haunted Niveau"
 

TheKingOfArkel

Supreme
TheKingOfArkel
TheKingOfArkel ✔
Supreme
6 nov 2016
127
26
197
Jupiter
Er zullen altijd mensen zijn die de fun willen verpesten, maar de huldige staat van hungergames licht wel onder het "Haunted Niveau"

Klopt, hungergames is ook compleet broken, en het is te makkelijk, maar dan zou ik nog wat dingen bedenken waardoor het niet te veel lijkt op andere gamemodes van andere servers (Hypixel bijv.)
 

Dion

God
MDZhB
MDZhB ✔
God
23 mei 2014
310
48
239
22
Netherlands
Klopt, hungergames is ook compleet broken, en het is te makkelijk, maar dan zou ik nog wat dingen bedenken waardoor het niet te veel lijkt op andere gamemodes van andere servers (Hypixel bijv.)

Dit zijn maar wat tips he, HN team moet zelf beslissen :)
 

5XI

Niet Verified
28 feb 2017
87
13
132
21
Nederland
1. Onderwerp van idee/input? Banner toevoegen Vote Pagina

2. Hoe is het op dit moment op de server? Goed, maar ik denk dat het professioneler is als er een banner bij staat.

3. Waarom werkt het niet goed (genoeg) op dit moment? Als mensen in de serverlijst kijken dan zien ze alleen tekst en dan kunnen sommige mensen denken dat het gewoon een noob server is van kleine kinderen, maar HauntedMC is dat totaal niet!

4. Hoe kan het verbeterd worden op de server? Door de banner niet alleen toe te voegen in de vote pagina zelf. Maar ook in de lijst van alle servers.

5. Hoe moet het idee uitgewerkt worden? Ik zal eerst even een screenshot sturen van wat ik bedoel.
f98ccc807533bc1de58c479ef28ef408.png

Zoals je ziet staat er geen banner van HauntedMC in de serverlist.
Ik zal even de banner van HauntedMC doorsturen.
z1OQonY.gif

Als jullie dit toe zouden voegen zou het super tof zijn!
 
  • Like
Reactions: MiningThunder

EndieDragon

Niet Verified
1. Onderwerp van idee/input? Banner toevoegen Vote Pagina

2. Hoe is het op dit moment op de server? Goed, maar ik denk dat het professioneler is als er een banner bij staat.

3. Waarom werkt het niet goed (genoeg) op dit moment? Als mensen in de serverlijst kijken dan zien ze alleen tekst en dan kunnen sommige mensen denken dat het gewoon een noob server is van kleine kinderen, maar HauntedMC is dat totaal niet!

4. Hoe kan het verbeterd worden op de server? Door de banner niet alleen toe te voegen in de vote pagina zelf. Maar ook in de lijst van alle servers.

5. Hoe moet het idee uitgewerkt worden? Ik zal eerst even een screenshot sturen van wat ik bedoel.
f98ccc807533bc1de58c479ef28ef408.png

Zoals je ziet staat er geen banner van HauntedMC in de serverlist.
Ik zal even de banner van HauntedMC doorsturen.
z1OQonY.gif

Als jullie dit toe zouden voegen zou het super tof zijn!

:)
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
1. Onderwerp van idee/input? Banner toevoegen Vote Pagina

2. Hoe is het op dit moment op de server? Goed, maar ik denk dat het professioneler is als er een banner bij staat.

3. Waarom werkt het niet goed (genoeg) op dit moment? Als mensen in de serverlijst kijken dan zien ze alleen tekst en dan kunnen sommige mensen denken dat het gewoon een noob server is van kleine kinderen, maar HauntedMC is dat totaal niet!

4. Hoe kan het verbeterd worden op de server? Door de banner niet alleen toe te voegen in de vote pagina zelf. Maar ook in de lijst van alle servers.

5. Hoe moet het idee uitgewerkt worden? Ik zal eerst even een screenshot sturen van wat ik bedoel.
f98ccc807533bc1de58c479ef28ef408.png

Zoals je ziet staat er geen banner van HauntedMC in de serverlist.
Ik zal even de banner van HauntedMC doorsturen.
z1OQonY.gif

Als jullie dit toe zouden voegen zou het super tof zijn!
Kost geld, en naar onderzoek van ons over de effectiveit van de vote site heeft dit geen invloed op het trekken van nieuwe spelers.