Aanvulling veranderingen haunted

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lucfestijn

Verified
furryfestijn
furryfestijn ✔
LegendVer
29 dec 2015
285
107
224
21
utrech
kunnen mensen die zich nu aangesproken voelen, even ophouden met de negativiteit en gewoon blij zijn? de staff doet erg zijn best en zeurende spelers maakt het er niet beter op. ik begrijp zelf ook dat het even frustrerend is maar uiteindelijk zal het resultaat geweldig zijn, daar geloof ik in.

- Catty
 

Rudeboyd

Supreme
Rudeboyd
Rudeboyd ✔
Supreme
29 feb 2016
5
2
107
:eitacoL
Even een update vanuit de chat genoteerd.

cf0c767ca607e9c2202b3320f4018e45.png
 

FenneEm

God
FenneEm
FenneEm ✔
God
14 apr 2016
45
11
127
26
Beek, Zuid-Limburg
opdid moment berijp ik dus uit did bericht dat er op het eerst emoment een rank is maar als er mogelijk heden zijn er meer zullen komen maar woorden als er dan meer komen woord er dan onhouden welke mensen welke ranks hebben?? want niet lek rank is even duur namelijk
Oké ik zal het simpel uit proberen te leggen, omdat als ik naar je manier van type kijk lijk je me nog iets jonger (geen belediging) Het zit zo als jij bijvoorbeeld rank premium hebt gekocht dan zal je die na zaterdag (morgen) gewoon houden samen met de dingen die je met die rank kon doen maar als je na zaterdag nog geen rank hebt kan je alleen nog maar vip kopen en die is standaard 20 euro maar de andere ranks zo als god en premium worden niet meer verkocht ze weten nog niet zeker of ze die terug laten komen dat ligt aan de regels van EULA. Als ik het goed herinner onthoud de server de ranks gewoon dus er zullen geen ranks verdwijnen na zaterdag kan je alleen nog vip kopen. @remymine de ranks gaan niet verloren die worden op geslagen toch? even voor de zekerheid dat ik niemand valse hoop geef c:

Groetjes Fenne:*
 
D

Datdus

Guest
Oké ik zal het simpel uit proberen te leggen, omdat als ik naar je manier van type kijk lijk je me nog iets jonger (geen belediging) Het zit zo als jij bijvoorbeeld rank premium hebt gekocht dan zal je die na zaterdag (morgen) gewoon houden samen met de dingen die je met die rank kon doen maar als je na zaterdag nog geen rank hebt kan je alleen nog maar vip kopen en die is standaard 20 euro maar de andere ranks zo als god en premium worden niet meer verkocht ze weten nog niet zeker of ze die terug laten komen dat ligt aan de regels van EULA. Als ik het goed herinner onthoud de server de ranks gewoon dus er zullen geen ranks verdwijnen na zaterdag kan je alleen nog vip kopen. @remymine de ranks gaan niet verloren die worden op geslagen toch? even voor de zekerheid dat ik niemand valse hoop geef c:

Groetjes Fenne:*
Helemaal juist. Alles dat gekocht is blijft bestaan. We kunnen alleen niet meer die functies te koop aan bieden als we weer online zijn. In plaats van de oude ranks komt 1 vip rank in de winkel te staan die niet alle dingen kan van de oude ranks.

In het spel ga je nog steeds alle oude ranks tegenkomen en die kunnen nogsteeds waar ze voor betaald hebben.

Voor de oude ranks veranderen er wel een paar dingen. Zo kan je in kitpvp vanaf speler al alle kits bemachtigen door te levelen en te spelen. Maar Supreme heeft bijvoorbeeld direct toegang tot alle kits.

Verder starten de oude ranks met hun beloofde aantal claim blocks. Vanaf de gratis speler rank kun je in de nieuwe server met tokens extra claimblocks kopen. Dat kunnen de oude ranks dus ook maar zij starten met meer claimblocks zonder ze te hoeven kopen voor tokens.

Zelfde verhaal voor creative. De oude ranks starten met hun beloofde aantal plots. Verder kan elke rank inclusief de gratis speler rank plots kopen voor ingame geld.
 
Last edited by a moderator:

FenneEm

God
FenneEm
FenneEm ✔
God
14 apr 2016
45
11
127
26
Beek, Zuid-Limburg
Helemaal juist. Alles dat gekocht is blijft bestaan. We kunnen alleen niet meer die functies te koop aan bieden als we weer online zijn. In plaats van de oude ranks komt 1 vip rank in de winkel te staan die niet alle dingen kan van de oude ranks.

In het spel ga je nog steeds alle oude ranks tegenkomen en die kunnen nogsteeds waar ze voor betaald hebben.

Voor de oude ranks veranderen er wel een paar dingen. Zo kan je in kitpvp vanaf speler al alle kits bemachtigen door te levelen en te spelen. Maar Supreme heeft bijvoorbeeld direct toegang tot alle kits.

Verder starten de oude ranks met hun beloofde aantal claim blocks. Vanaf de gratis speler rank kun je in de nieuwe server met tokens extra claimblocks kopen. Dat kunnen de oude ranks dus ook maar zij starten met meer claimblocks zonder ze te hoeven kopen voor tokens.

Zelfde verhaal voor creative. De oude ranks starten met hun beloofde aantal plots. Verder kan elke rank inclusief de gratis speler rank plots kopen voor ingame geld.
ow dat is wel goed bedacht dat je ingame dan claimblocks/plots kan kopen dat was er eerst toch niet of vergis ik me daar dan in?
 

pinuïnvinner

Supreme
vinner70
vinner70 ✔
Supreme
25 aug 2015
8
0
70
24
Oké ik zal het simpel uit proberen te leggen, omdat als ik naar je manier van type kijk lijk je me nog iets jonger (geen belediging) Het zit zo als jij bijvoorbeeld rank premium hebt gekocht dan zal je die na zaterdag (morgen) gewoon houden samen met de dingen die je met die rank kon doen maar als je na zaterdag nog geen rank hebt kan je alleen nog maar vip kopen en die is standaard 20 euro maar de andere ranks zo als god en premium worden niet meer verkocht ze weten nog niet zeker of ze die terug laten komen dat ligt aan de regels van EULA. Als ik het goed herinner onthoud de server de ranks gewoon dus er zullen geen ranks verdwijnen na zaterdag kan je alleen nog vip kopen. @remymine de ranks gaan niet verloren die worden op geslagen toch? even voor de zekerheid dat ik niemand valse hoop geef c:

Groetjes Fenne:*

bedankt nu begrijp ik het
en sorry voor hoe het geschreven stond ik had toen ik het schreef niet veel tijd om het even door te lezen
overigens heb ik dyslectie als ik het zo goed schrijf en ben ik 16 jaar
 

Mixolution

Niet Verified
10 apr 2016
8
1
44
Survival
Beste Admins,

Allereerst wil ik zeggen dat jullie goed bezig zijn de laatste tijden met het behoud van de server en ook goed kijken naar wat jullie spelers nodig zijn en daar ook iedereen bij helpen. Kudos

Mijn vragen gaan over Survival3, 1 punt is mij nog een beetje onduidelijk. Zover ik begrijp en wat er nu vast staat, blijft Survival1 bestaan (mogelijk survival2 in de toekomst). Er staat verder dat Survival3 komt te vervallen, houdt dit in dat alle creaties in survival3 dat ook worden verwijderd? Want er staat namelijk: ''In principe zal geen een map gaan resetten''. Houd dit in dat alle inhoud van alle mappen worden behouden en worden verplaatst? Of moeten we rekening houden met dat de genoemde ''vervallen servers'' volledig verwijderd worden? Begreep verder dat mappen samengevoegd gaat worden, hoe treed dit verder in werking?

Wordt de Survival server dan ook op Hard difficulty gezet, zodat we meer uit het spel kunnen halen?

Zou geweldig zijn voor de Survival3 spelers (ik ook) dat de creaties maar ook de items blijven bestaan waar we zo hard voor gewerkt hebben en veel tijd in hebben gestoken.

Ik sluit mij ook aan bij het bericht van dklinki. Dat hij een voorstel deed dat als het allemaal niet mogelijk is, een passelijke vergoeding daarvoor in de plaats kan komen.

Sorry voor de vele vragen. Hoop dat jullie sterke team van Admins niet teveel onder druk en stress komt te staan door deze drukke week met nieuwe ontwikkelingen en communiceren met jullie spelers. Jullie zijn top bezig!

Ik hoor van jullie!


Groeten,
Mixolution

Aangezien we survival3 bouwwerken straks overgezet gaat worden heb ik een vraag.
Ik heb een guardian farm gebouwd en vraag mij af of dit wel mee kan aangezien het op een locatie moet zijn met een guardian spawn box van een temple, of gaat dit mee met de copy paste? Dit was een groot project met 2204 dispencers, 80+ repeaters, 2204 fence gates, 2204 water buckets en een heleboel stacks prismarine blocks het koste heel veel tijd om te bouwen. Als het niet mogelijk is vanwege de spawnbox, hoop ik graag op een andere oplossing, misschien de farm in items?

Ik hoor van jullie!

PS, zouden iemand (liefst een Admin of mod) nog een paar onbeantwoorde vragen willen beantwoorden in mijn eerste post op pagina: 2 of hier als quote.


Groetjes
Mixolution
 
D

Datdus

Guest
Aangezien we survival3 bouwwerken straks overgezet gaat worden heb ik een vraag.
Ik heb een guardian farm gebouwd en vraag mij af of dit wel mee kan aangezien het op een locatie moet zijn met een guardian spawn box van een temple, of gaat dit mee met de copy paste? Dit was een groot project met 2204 dispencers, 80+ repeaters, 2204 fence gates, 2204 water buckets en een heleboel stacks prismarine blocks het koste heel veel tijd om te bouwen. Als het niet mogelijk is vanwege de spawnbox, hoop ik graag op een andere oplossing, misschien de farm in items?

Ik hoor van jullie!

PS, zouden iemand (liefst een Admin of mod) nog een paar onbeantwoorde vragen willen beantwoorden in mijn eerste post op pagina: 2 of hier als quote.


Groetjes
Mixolution
Tuurlijk kunnen we daar even naar kijken. We moeten wel even zien of er nog een niet geclaimde/gebruikte sea tempel beschikbaar is. Misschien is er zelfs iets te regelen met world guard.
 
Last edited by a moderator:

Mixolution

Niet Verified
10 apr 2016
8
1
44
Survival
Tuurlijk kunnen we daar even naar kijken. We moeten wel even zien of er nog een niet geclaimde/gebruikte sea tempel beschikbaar is. Misschien is er zelfs iets te regelen met world guard.

Top! bedankt voor je reactie, dan wacht ik verdere instructies af voor het aanmaken van een ticket om bouwwerken over te zetten!
 

astrotrooper

Niet Verified
10 jan 2016
6
0
25
Volgens de EULA mogen ranks alleen cosmetic perks hebben, dus gaat /kit god ofzo weg op skyblock? (speel zelf alleen skyblock dus ik weet niet of deze command ook op andere gamemodes is)
 
D

Datdus

Guest
Volgens de EULA mogen ranks alleen cosmetic perks hebben, dus gaat /kit god ofzo weg op skyblock? (speel zelf alleen skyblock dus ik weet niet of deze command ook op andere gamemodes is)
Lees alle nieuwberichten van afgelopen week.
 

astrotrooper

Niet Verified
10 jan 2016
6
0
25
Lees alle nieuwberichten van afgelopen week.
Ik bedoel meer van: volgens de EULA mogen ranks alleen maar cosmetische bonussen geven, dus geen /fly ofzo, tenzij deze bonussen via ingame currency te koop zijn. Ook mogen oude ranks /fly niet meer hebben volgens de EULA, omdat ze voordeel geven over andere spelers.
Det bedoelde ik met mijn vraag, ik wou zeker er van zijn dat er aan de EULA gehouden wordt, want ik wil niet dat hauntedmc in de minecraft blacklist komt te staan. (de minecraft blacklist is een lijst met servers die gewoon niet gejoined kunnen worden met nieuwere versies van minecraft).

You are allowed to sell in-game items so long as they don’t affect gameplay
We don’t mind you selling items in game, but they must be purely cosmetic. Pets, hats, and particle effects are OK, but swords, invincibility potions, and man-eating pigs are not. We want all players to be presented with the same gameplay features, whether they decide to pay or not.

So can I charge for my minigames or mods?
Yes, so long as all players on your server have access to the features.

How should servers deal with users who have already spent hard currency on features that affect gameplay?
Users may keep the perks they’ve paid for on the condition that the same perks are available to other players on the server (directly or purchasable using soft currency). It’s up to the server host to decide how to compensate users for previous transactions.
 
L

LeviboyNL

Guest
Ik bedoel meer van: volgens de EULA mogen ranks alleen maar cosmetische bonussen geven, dus geen /fly ofzo, tenzij deze bonussen via ingame currency te koop zijn. Ook mogen oude ranks /fly niet meer hebben volgens de EULA, omdat ze voordeel geven over andere spelers.
Det bedoelde ik met mijn vraag, ik wou zeker er van zijn dat er aan de EULA gehouden wordt, want ik wil niet dat hauntedmc in de minecraft blacklist komt te staan. (de minecraft blacklist is een lijst met servers die gewoon niet gejoined kunnen worden met nieuwere versies van minecraft).
waar staat dat oude ranks hun fly niet mogen houden? Er staat namelijk dat de host zelf mag weten wat ze met de betaalde ranks gaan doen. ''It’s up to the server host to decide how to compensate users for previous transactions.''
 
D

Datdus

Guest
Ik bedoel meer van: volgens de EULA mogen ranks alleen maar cosmetische bonussen geven, dus geen /fly ofzo, tenzij deze bonussen via ingame currency te koop zijn. Ook mogen oude ranks /fly niet meer hebben volgens de EULA, omdat ze voordeel geven over andere spelers.
Det bedoelde ik met mijn vraag, ik wou zeker er van zijn dat er aan de EULA gehouden wordt, want ik wil niet dat hauntedmc in de minecraft blacklist komt te staan. (de minecraft blacklist is een lijst met servers die gewoon niet gejoined kunnen worden met nieuwere versies van minecraft).

De mensen die al betaald hebben voor hun rank mogen hun voordelen behouden. Dit gaat alleen om nieuwe aankopen. Wij hebben trouwens nog geen waarschuwing of iets ontvangen van mojang. We besluiten er dus zelf al mee te beginnen.

Verder zijn claimblocks, plots, kits etc voor iedereen te krijgen met ons ingame geld.
 
  • Like
Reactions: LeviboyNL
Status
Niet open voor verdere reacties.