Aanvulling veranderingen haunted

Status
Niet open voor verdere reacties.

HotChocolate

Supreme
_HotChocolate
_HotChocolate ✔
Supreme
29 jul 2015
66
19
122
want ik heb Elite maar dat in kleur typen in een anvil van VIP vind ik best cool en met Basic Elite kan dat niet
 
Laatste update:

pinuïnvinner

Supreme
vinner70
vinner70 ✔
Supreme
25 aug 2015
8
0
70
24
opdid moment berijp ik dus uit did bericht dat er op het eerst emoment een rank is maar als er mogelijk heden zijn er meer zullen komen maar woorden als er dan meer komen woord er dan onhouden welke mensen welke ranks hebben?? want niet lek rank is even duur namelijk
 

Rik 2004

Niet Verified
22 jan 2015
564
183
264
19
opdid moment berijp ik dus uit did bericht dat er op het eerst emoment een rank is maar als er mogelijk heden zijn er meer zullen komen maar woorden als er dan meer komen woord er dan onhouden welke mensen welke ranks hebben?? want niet lek rank is even duur namelijk
de ranks di je al gekocht hebt of koopt voor vrijdag/zaterdag behoud je en het komt door mojang eula dat ze maar 1 rank gaan gebruiken dus miss komen ze wel terug maar si niet zeker
 

poffertjess

Supreme
Poffertjess
Poffertjess ✔
Supreme
15 jan 2016
5
2
117
Beste staff,

Ten eerste bedankt voor de duidelijke uitleg over de stand van zaken.
Persoonlijk denk ik dat er veel spelers blij gemaakt worden met het behouden van survival2 mocht dit zo zijn.
Voornamelijk omdat deze kort geleden al gereset is en er veel mensen van survival1 naar survival2 zijn gegaan om daar een nieuwe start te maken.
Ik ben een tijdje uit de routine geweest voordat de Haunted 2.0 gelauncht werd, maar heb in de tussentijd evenals veel andere spelers al grote creaties in de survival2 world gebracht.
Ik sta volledig achter jullie met de beslissing wat betreft de beperking van de survival servers.
Echter denk ik dat de beperking tot 1 server te klein is om fatsoenlijk te kunnen spelen met de spelers met wie je wilt.
Natuurlijk heb ik geen overzicht over de cijfers en statistieken en geef ik nogmaals aan dat ik volledig achter jullie besluit sta.

Zover ik heb begrepen kunnen de werelden van de survival servers niet gecombineerd worden, omdat dit problemen opleverd met de claim plugin. Ik vraag mij af of de werelden daardoor wel groter gemaakt worden zodat je niet snel last hebt van andere claims. En grote projecten ongestoord kunt bouwen zonder kleine verlaten claims. Dit probleem ben ik veel tegen gekomen in survival 1 enkele maanden geleden.

De VIP functie ziet er goed uit en lijkt aantrekkelijk voor degene die nog geen rank tot hun bezit hebben.

Ik wens jullie deze dagen en ook de dagen na de heropening veel succes.
Trek niet teveel aan van mensen die het oneens zijn met jullie beslissingen.
Jullie zijn de staff en jullie hebben meer verstand van zaken op dit gebied.

Groet,
Redyhair94
 
  • Like
Reactions: DuracellKonijn

jerre

Niet Verified
4 sep 2015
23
2
110
Boz
survival 2 blijft waarschijnlijk behouden dat kon je zien in de post van remy die vandaag was
 

poffertjess

Supreme
Poffertjess
Poffertjess ✔
Supreme
15 jan 2016
5
2
117
survival 2 blijft waarschijnlijk behouden dat kon je zien in de post van remy die vandaag was

Remy schreef: "We gaan met zekerheid de survival1 server hosten. Mogelijk komt daar nog de survival2 server als extra server bij. Survival3 zal helaas volledig komen te vervallen."

Er zit een groot verschil tussen de 2 termen; "Waarschijnlijk & Mogelijk"

Groet,
 

dklinki

Supreme
dklinki
dklinki ✔
Supreme
15 jan 2015
105
24
159
23
Klein vraagje? Mensen die altijd survival3 spelen en ook (survival2) krijgen die de kans weer om claims overtezetten? En dit keer niet alleen gebouwen maar ook spullen huis,chestinhoud spawner?

Zoniet een passelijk vergoeding?
 

tu32

God
tu32
tu32 ✔
God
7 apr 2016
1
1
77
Dus als ik het begrepen heb. Als je een rank koopt voor de server open gaat Blijf je de functies behouden , na dat de server open gaat kun je nog alleen
de VIP rank kopen.
 
  • Like
Reactions: FenneEm

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Dus als ik het begrepen heb. Als je een rank koopt voor de server open gaat Blijf je de functies behouden , na dat de server open gaat kun je nog alleen
de VIP rank kopen.
Helemaal correct.
 

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
336
49
234
23
asten
www.twitter.com
Klein vraagje? Mensen die altijd survival3 spelen en ook (survival2) krijgen die de kans weer om claims overtezetten? En dit keer niet alleen gebouwen maar ook spullen huis,chestinhoud spawner?

Zoniet een passelijk vergoeding?
ik vind dit best een mooie oplossing misschien kan @remymine of @Kogetsoo hier iets mee
 

Astrid

Niet Verified
23 feb 2015
3
1
37
17
maar ik heb heel veel gespeeld op survival3 ik had er 11 dia blocks 7 elytra's en nog veel meer. ik had ook heel veel tokens. maar ik vind het ergste dat alles dan weg is. dus ook survival3.
 

Astrid

Niet Verified
23 feb 2015
3
1
37
17
maar ik heb heel veel gespeeld op survival3 ik had er 11 dia blocks 7 elytra's en nog veel meer. ik had ook heel veel tokens. maar ik vind het ergste dat alles dan weg is. dus ook survival3.
ik had ook een spin spawner. :(
 

poffertjess

Supreme
Poffertjess
Poffertjess ✔
Supreme
15 jan 2016
5
2
117
Klein vraagje? Mensen die altijd survival3 spelen en ook (survival2) krijgen die de kans weer om claims overtezetten? En dit keer niet alleen gebouwen maar ook spullen huis,chestinhoud spawner?

Zoniet een passelijk vergoeding?

Beste dklinki,

Remy schreef: " Voor survival komen we in de problemen met de claim plugin. We kunnen meerdere mappen in combinatie met claims niet op 1 survival server combineren. We lopen simpelweg tegen de beperkingen van de claim plugin op."

Hier heb je antwoord op je eerste vraag.
Gebouwen, creaties, huizen, spawners etc. zullen zover ik heb begrepen dus niet overgeplaatst kunnen worden.
Het lijkt mij dan ook sterk dat de inhoud van je chesten wel over gezet kan worden.

Groet,
Redyhair94
 

Survivalars641

Niet Verified
1 dec 2014
27
2
109
NH
Het slot terug naar 300 voor de hele server??? whaat dan is dat wel heeul snel gedaalt maar waarom is dat zo gedaald?
 
D

Deleted member 2824

Guest
Hey Haunties

In dit nieuwsbericht komen aanvullingen op het nieuwsbericht van gisteren over de stap die de server terug gaat. Enkele punten zullen hier verder uitgewerkt worden.

Currencies
We hebben besloten de server currency niet te veranderen. De naam van de Gems gaan veranderen naar Tokens op Creative, SkyWars, Vanilla en hub en zullen op dezelfde database zijn aangesloten als de survival tokens database.
Om problemen te voorkomen met de overige servers hebben we besloten Skyblock, Miners en Mixed op hun eigen currency te laten blijven draaien. Deze zullen niet overgaan in het tokens systeem.
We trachten in de toekomst nieuwe server of vernieuwde server wél op dit tokens systeem aan te sluiten.

VIP Rank
De VIP rank gaat 20 euro kosten en zal vooral worden gezien als donatie richting ons om de server online te houden en dus de kosten te dekken.
We mogen hier volgens de EULA alleen nog features aan toe voegen die de gameplay niet al te veel beïnvloeden en dit zal dus betekenen dat de rank vooral zal bestaan uit cosmetische functies.
Het zal de volgende functies bevatten:
- Groene VIP tag op elke server
- Toegang tot /nickname
- Toegang tot /hat
- Toegang tot TreeAssist
- 27 Pets
- 33 Particles
- 29 Disguises
- Typen in kleur op signs
- Typen in kleur in anvils
- Toegang tot /workbench
- Toegang tot /enderchest
- Verander skulls met het /skull commando

In de toekomst zullen nog meer EULA friendly functies worden toegevoegd. Mogelijk starten we een VIP-Only server waarbij alleen mensen die de donatie hebben gedaan toegang krijgen tot een exclusieve gamemode.
We hopen deze rank zoveel mogelijk uit te kunnen breiden. Het maakt niet uit op welk moment je de rank neemt, je zult ten alle tijden meegenieten van de nieuwe functies. De rank zal beschikbaar zijn als de server heropend op http://winkel.hauntedmc.nl.
87b0b5eb1cd21329f9e835942d8f5137.jpg

Werelden
Een van de meest gestelde vragen was welke servers/mappen precies resetten en welke survival server er nou precies blijft.
Hier kunnen wij nu een duidelijk antwoord op geven. In principe zal geen een map gaan resetten. Voor survival komen we in de problemen met de claim plugin. We kunnen meerdere mappen in combinatie met claims niet op 1 survival server combineren. We lopen simpelweg tegen de beperkingen van de claim plugin op.
We gaan met zekerheid de survival1 server hosten. Mogelijk komt daar nog de survival2 server als extra server bij. Survival3 zal helaas volledig komen te vervallen.
Statistieken en currencies zullen niet gereset worden op alle servers die overgaan.


Dit bericht kan gedurende de dag geëdit worden met nieuwe informatie. Houd het topic dus in de gaten.

Ik hoop hierbij weer voldoende te hebben geïnformeerd.

Mvg Remy & Staff
Komen er meer ranks
want nu is er VIP als enige rank?
Komt er ook VIP+
,Ultra, etc...
 

Mixolution

Niet Verified
10 apr 2016
8
1
44
Survival
Beste Admins,

Allereerst wil ik zeggen dat jullie goed bezig zijn de laatste tijden met het behoud van de server en ook goed kijken naar wat jullie spelers nodig zijn en daar ook iedereen bij helpen. Kudos

Mijn vragen gaan over Survival3, 1 punt is mij nog een beetje onduidelijk. Zover ik begrijp en wat er nu vast staat, blijft Survival1 bestaan (mogelijk survival2 in de toekomst). Er staat verder dat Survival3 komt te vervallen, houdt dit in dat alle creaties in survival3 dat ook worden verwijderd? Want er staat namelijk: ''In principe zal geen een map gaan resetten''. Houd dit in dat alle inhoud van alle mappen worden behouden en worden verplaatst? Of moeten we rekening houden met dat de genoemde ''vervallen servers'' volledig verwijderd worden? Begreep verder dat mappen samengevoegd gaat worden, hoe treed dit verder in werking?

Wordt de Survival server dan ook op Hard difficulty gezet, zodat we meer uit het spel kunnen halen?

Zou geweldig zijn voor de Survival3 spelers (ik ook) dat de creaties maar ook de items blijven bestaan waar we zo hard voor gewerkt hebben en veel tijd in hebben gestoken.

Ik sluit mij ook aan bij het bericht van dklinki. Dat hij een voorstel deed dat als het allemaal niet mogelijk is, een passelijke vergoeding daarvoor in de plaats kan komen.

Sorry voor de vele vragen. Hoop dat jullie sterke team van Admins niet teveel onder druk en stress komt te staan door deze drukke week met nieuwe ontwikkelingen en communiceren met jullie spelers. Jullie zijn top bezig!

Ik hoor van jullie!


Groeten,
Mixolution
 
Laatste update:
Status
Niet open voor verdere reacties.