Aanvulling veranderingen haunted

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rik 2004

Niet Verified
22 jan 2015
564
183
264
19
Oke dat weten we nu ook al maar heb een vraagje bij de exclusieve gamemode kunnen daar alleen vips in of ook supreme vip of een andere rank
 
L

LeviboyNL

Guest
Oke dat weten we nu ook al maar heb een vraagje bij de exclusieve gamemode kunnen daar alleen vips in of ook supreme vip of een andere rank
Als je supreme of andere rank bent word je automatisch vip zoals ik heb begrepen. dus je hebt de toevoegingen van je oude rank en de toevoegingen van vip krijg je er gratis bij :)
 
Last edited by a moderator:

Shatox_

Supreme
Shatox
Shatox ✔
Supreme
8 jul 2015
13
0
75
53
Dus de mensen die op survival3 speelden zijn weeral alles kwijt ? Of is er een mogelijkheid tot overzetten ?
 
L

LeviboyNL

Guest
Als je al suprême, god, Legend, elite of Premium bent, dan hou je die rank. Nieuwe donators kunnen alleen nog maar VIP kopen.
ja maar wel met dubbele prefix toch? bijv (supreme) (vip) LeviboyNL of (god) (vip) vipwachtwoord.
 

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
336
49
234
23
asten
www.twitter.com
Zoals ik al had verwacht gaat helaas survival3 weg
 

FenneEm

God
FenneEm
FenneEm ✔
God
14 apr 2016
45
11
127
26
Beek, Zuid-Limburg
ja maar wel met dubbele prefix toch? bijv (supreme) (vip) LeviboyNL of (god) (vip) vipwachtwoord.
ja klopt als je al een rank had hou je die samen met de functies die deze rank heeft
 
  • Like
Reactions: LeviboyNL

FenneEm

God
FenneEm
FenneEm ✔
God
14 apr 2016
45
11
127
26
Beek, Zuid-Limburg
kom ik weer met mijn vragen ;) bij de exclusieve gamemode kunnen daar alleen vips in of ook supreme/god vip of een andere rank?
 

Rik 2004

Niet Verified
22 jan 2015
564
183
264
19
God blijft wel of wat??
Als je het voor de nieuwe update koopt of al hebt gekocht ik denk dan dat er rank vip name komt te staan maar je blijft je dingtjes van god houden
 

Rik 2004

Niet Verified
22 jan 2015
564
183
264
19
kom ik weer met mijn vragen ;) bij de exclusieve gamemode kunnen daar alleen vips in of ook supreme/god vip of een andere rank?
Die vraag heb ik ook gesteld ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.