Aanvulling veranderingen haunted

Status
Niet open voor verdere reacties.

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
336
49
234
23
asten
www.twitter.com
Beste dklinki,

Remy schreef: " Voor survival komen we in de problemen met de claim plugin. We kunnen meerdere mappen in combinatie met claims niet op 1 survival server combineren. We lopen simpelweg tegen de beperkingen van de claim plugin op."

Hier heb je antwoord op je eerste vraag.
Gebouwen, creaties, huizen, spawners etc. zullen zover ik heb begrepen dus niet overgeplaatst kunnen worden.
Het lijkt mij dan ook sterk dat de inhoud van je chesten wel over gezet kan worden.

Groet,
Redyhair94
dit is niet waar want voor haunted 2.0 konden we ook gebouwen overzetten en dit is niet combiren van gebouwen maar overzetten daar zit toch echt wel een verschil in.

groetjes sneaky
 

poffertjess

Supreme
Poffertjess
Poffertjess ✔
Supreme
15 jan 2016
5
2
117
dit is niet waar want voor haunted 2.0 konden we ook gebouwen overzetten en dit is niet combiren van gebouwen maar overzetten daar zit toch echt wel een verschil in.

groetjes sneaky

Beste,

De vraag die gesteld werd kwam erop neer of het mogelijk is de bouwwerken vanuit bijvoorbeeld survival3 over te zetten naar survival1.
Zelf heb ik geen ervaring met deze handelingen, maar als je goed gelezen hebt naar mijn vorige post staat daar duidelijk in vermeld; "We kunnen meerdere mappen in combinatie met claims niet op 1 survival server combineren".

Er wordt niet gevraagd of de oude map van survival1 over gezet kan worden naar de nieuwe map van survival1.
Dit stukje gaat puur over het feit dat de claim plugin het de staff niet mogelijk maakt bijvoorbeeld je bouwwerken van survival3 in survival1 te plaatsen zonder dat dit goed gaat met het claimgebied.

Vraag jezelf ook eens af hoeveel werk en tijd het kost om iedere speler te helpen met zijn gemaakte werk over te zetten. Dan heb ik het alleen over bouwwerken en niet eens over items. Dit kan uren kosten per persoon.
Ik kan me voorstellen dat de staff niet bereid is om zo diep te gaan, maar wie ben ik om daar een oordeel over te uiten.
Het is afwachten wat er gaat gebeuren en hopen dat de staff met een oplossing komt waardoor iedere speler toch zijn voortgang kan meenemen in de relaunche.

Groet,
Redyhair94
 

dklinki

Supreme
dklinki
dklinki ✔
Supreme
15 jan 2015
105
24
159
23
Beste dklinki,

Remy schreef: " Voor survival komen we in de problemen met de claim plugin. We kunnen meerdere mappen in combinatie met claims niet op 1 survival server combineren. We lopen simpelweg tegen de beperkingen van de claim plugin op."

Hier heb je antwoord op je eerste vraag.
Gebouwen, creaties, huizen, spawners etc. zullen zover ik heb begrepen dus niet overgeplaatst kunnen worden.
Het lijkt mij dan ook sterk dat de inhoud van je chesten wel over gezet kan worden.

Groet,
Redyhair94
Er staat dat de mappen niet overgezet kunnen worden maar de claims (de gebouwen) zou sws naar de survival1 map kunnen. Dat kon ook naar de restart. Het zou dan helemaal mooi zijn dat spawners en chesten incl inhoud ook mee zouden kunnen gaan.
 

dklinki

Supreme
dklinki
dklinki ✔
Supreme
15 jan 2015
105
24
159
23
Beste,

De vraag die gesteld werd kwam erop neer of het mogelijk is de bouwwerken vanuit bijvoorbeeld survival3 over te zetten naar survival1.
Zelf heb ik geen ervaring met deze handelingen, maar als je goed gelezen hebt naar mijn vorige post staat daar duidelijk in vermeld; "We kunnen meerdere mappen in combinatie met claims niet op 1 survival server combineren".

Er wordt niet gevraagd of de oude map van survival1 over gezet kan worden naar de nieuwe map van survival1.
Dit stukje gaat puur over het feit dat de claim plugin het de staff niet mogelijk maakt bijvoorbeeld je bouwwerken van survival3 in survival1 te plaatsen zonder dat dit goed gaat met het claimgebied.

Vraag jezelf ook eens af hoeveel werk en tijd het kost om iedere speler te helpen met zijn gemaakte werk over te zetten. Dan heb ik het alleen over bouwwerken en niet eens over items. Dit kan uren kosten per persoon.
Ik kan me voorstellen dat de staff niet bereid is om zo diep te gaan, maar wie ben ik om daar een oordeel over te uiten.
Het is afwachten wat er gaat gebeuren en hopen dat de staff met een oplossing komt waardoor iedere speler toch zijn voortgang kan meenemen in de relaunche.

Groet,
Redyhair94
Over de tijd heb je helemaal gelijk. Maar vergeet ook niet dat de tijd die de speler erin heeft gestoken dan ook verloren zou gaan. En dat voor de 2e keer in een maand tijd zou erg triest zijn
 

poffertjess

Supreme
Poffertjess
Poffertjess ✔
Supreme
15 jan 2016
5
2
117
Over de tijd heb je helemaal gelijk. Maar vergeet ook niet dat de tijd die de speler erin heeft gestoken dan ook verloren zou gaan. En dat voor de 2e keer in een maand tijd zou erg triest zijn

Beste,

Ik snap je frustratie maar al te goed, maar snap jij ook dat de mods vooral in deze dagen al heel veel uren tekort komen. Dat zal ook zo zijn bij de opstart na de relaunche. Persoonlijk denk ik dat het tijd nodig heeft en dat het uiteindelijk allemaal goed komt, maar zoals ik eerder gepost hebt kost dit tijd en tijd is schaars in deze tijd voor de staff.

Groet,
Redyhair94
 

Mixolution

Niet Verified
10 apr 2016
8
1
44
Survival
Beste,

De vraag die gesteld werd kwam erop neer of het mogelijk is de bouwwerken vanuit bijvoorbeeld survival3 over te zetten naar survival1.
Zelf heb ik geen ervaring met deze handelingen, maar als je goed gelezen hebt naar mijn vorige post staat daar duidelijk in vermeld; "We kunnen meerdere mappen in combinatie met claims niet op 1 survival server combineren".

Er wordt niet gevraagd of de oude map van survival1 over gezet kan worden naar de nieuwe map van survival1.
Dit stukje gaat puur over het feit dat de claim plugin het de staff niet mogelijk maakt bijvoorbeeld je bouwwerken van survival3 in survival1 te plaatsen zonder dat dit goed gaat met het claimgebied.

Vraag jezelf ook eens af hoeveel werk en tijd het kost om iedere speler te helpen met zijn gemaakte werk over te zetten. Dan heb ik het alleen over bouwwerken en niet eens over items. Dit kan uren kosten per persoon.
Ik kan me voorstellen dat de staff niet bereid is om zo diep te gaan, maar wie ben ik om daar een oordeel over te uiten.
Het is afwachten wat er gaat gebeuren en hopen dat de staff met een oplossing komt waardoor iedere speler toch zijn voortgang kan meenemen in de relaunche.

Groet,
Redyhair94

Wellicht een idee dat Admins/Mods kijken naar bouwwerken en keuren op de tijd die er in is gestoken, materials die gebruikt zijn en of de eigenaar ook nog actief is op de server. Dan op basis daarvan bepalen of het meegenomen word of niet. Dan worden bijvoorbeeld al die simpele wood en cobble builds achterwegen gelaten. Dit zal waarschijnlijk ook tijd in beslag nemen maar zeker niet de tijd die nodig is om alles over te zetten.

Dit is maar een idee.


Groet,
Mixolution
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Survival2 gaan we vrijwel zeker ook in het nieuwe Haunted zetten.

Mensen kunnen voor hun survival3 bouwwerken een ticket aanmaken op onze ticket site. https://hauntedemc.nl/support

Meer info hierover komt in een later nieuwsbericht een dezer dagen.
 
  • Like
Reactions: vipwachtwoord

Tim_kwakman

Niet Verified
18 sep 2014
11
1
55
25
Mogelijk starten we een VIP-Only server waarbij alleen mensen die de donatie hebben gedaan toegang krijgen tot een exclusieve gamemode.
Op welke manier wordt dit bedoelt? Indien het is in de vorm van;
Een los IP waar mensen met een rank op kunnen joinen; Prima.

Maar wanneer het wordt bedoelt in de vorm van;
Een server binnen de bungee; Dan mag dit als het goed is niet.

De reden dat het niet is toegestaan is simpelweg omdat Mojang aangeeft dat een "server" wordt gezien als de server waar de client mee verbind.

Ik citeer;

"What counts as a server? Are proxies one big server, or lots of smaller ones?
A server is something a user connects to with their client. The user is on a different server when they leave one and manually join another (in the multiplayer screen). Virtual servers and proxies make no difference; to the client it’s the same server."

"Can I charge for access to my server?
Yes. How players join a server is up to you. Single entrance fees or subscriptions are both allowed."

Hier staat aangegeven dat het is toegestaan om toegang tot de "server" te vragen, echter zijn exclusive gamemodes volgens de pagina van mojang (zie onderaan) geen "servers" maar delen van de wereld, dus daar is het volgende punt van toepassing op;

"Can I charge access to a specific part of my server, such as a minigame or world?
No, you cannot charge for any part of a server. Only the access. "

Het is dus (voor zover ik begrijp) niet toegestaan om een server binnen de bungee VIP only te maken.

Bron:
> https://mojang.com/2014/06/lets-talk-server-monetisation-the-follow-up-qa/

(Dit had ik ook op Skype doorgegeven maar je hebt me een tijdje terug geblokkeerd, om een reden die wel terecht was, het is alleen nu totaal niet meer aan de orde....)
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Op welke manier wordt dit bedoelt? Indien het is in de vorm van;
Een los IP waar mensen met een rank op kunnen joinen; Prima.

Maar wanneer het wordt bedoelt in de vorm van;
Een server binnen de bungee; Dan mag dit als het goed is niet.

De reden dat het niet is toegestaan is simpelweg omdat Mojang aangeeft dat een "server" wordt gezien als de server waar de client mee verbind.

Ik citeer;





Hier staat aangegeven dat het is toegestaan om toegang tot de "server" te vragen, echter zijn exclusive gamemodes volgens de pagina van mojang (zie onderaan) geen "servers" maar delen van de wereld, dus daar is het volgende punt van toepassing op;



Het is dus (voor zover ik begrijp) niet toegestaan om een server binnen de bungee VIP only te maken.

Bron:
> https://mojang.com/2014/06/lets-talk-server-monetisation-the-follow-up-qa/

(Dit had ik ook op Skype doorgegeven maar je hebt me een tijdje terug geblokkeerd, om een reden die wel terecht was, het is alleen nu totaal niet meer aan de orde....)
Dat zien we tegen die tijd wel, voor nu heb ik mijn aandacht niet daar liggen.
 

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
336
49
234
23
asten
www.twitter.com
Laatste update:

vipwachtwoord

Niet Verified
28 jul 2014
378
116
224
24
www.teamvip.net
Survival2 gaan we vrijwel zeker ook in het nieuwe Haunted zetten.

Mensen kunnen voor hun survival3 bouwwerken een ticket aanmaken op onze ticket site. https://hauntedemc.nl/support

Meer info hierover komt in een later nieuwsbericht een dezer dagen.
Dankje Remy! Heb ik tenminste nog iets :P
 
D

Datdus

Guest
Op welke manier wordt dit bedoelt? Indien het is in de vorm van;
Een los IP waar mensen met een rank op kunnen joinen; Prima.

Maar wanneer het wordt bedoelt in de vorm van;
Een server binnen de bungee; Dan mag dit als het goed is niet.

De reden dat het niet is toegestaan is simpelweg omdat Mojang aangeeft dat een "server" wordt gezien als de server waar de client mee verbind.

Ik citeer;





Hier staat aangegeven dat het is toegestaan om toegang tot de "server" te vragen, echter zijn exclusive gamemodes volgens de pagina van mojang (zie onderaan) geen "servers" maar delen van de wereld, dus daar is het volgende punt van toepassing op;



Het is dus (voor zover ik begrijp) niet toegestaan om een server binnen de bungee VIP only te maken.

Bron:
> https://mojang.com/2014/06/lets-talk-server-monetisation-the-follow-up-qa/

(Dit had ik ook op Skype doorgegeven maar je hebt me een tijdje terug geblokkeerd, om een reden die wel terecht was, het is alleen nu totaal niet meer aan de orde....)

Ik durf te stellen dat het wel degelijk mag. Je verbind namelijk met een hele andere server en niet alleen met een wereld of minigame. Wat niet zou mogen is een aparte plotwereld voor rankhouders binnen creative bijvoorbeeld.

Maargoed. Misschien eens een mail aan wagen naar mojang.
 

Kevinbes

Supreme
kevinbes
kevinbes ✔
Supreme
13 mrt 2016
14
1
117
22
ik vind het niet netjes dat alle bouwwerken in survival3 weggaan!
 

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
336
49
234
23
asten
www.twitter.com

Lucfestijn

Verified
furryfestijn
furryfestijn ✔
LegendVer
29 dec 2015
285
107
224
21
utrech
*maakt kleine overwinningsdans omdat surv2 blijft*
 

Tim_kwakman

Niet Verified
18 sep 2014
11
1
55
25
Ik durf te stellen dat het wel degelijk mag. Je verbind namelijk met een hele andere server en niet alleen met een wereld of minigame. Wat niet zou mogen is een aparte plotwereld voor rankhouders binnen creative bijvoorbeeld.

Maargoed. Misschien eens een mail aan wagen naar mojang.
Dat is ook wat het lijkt op het eerste oog, maar voor zover hun pagina beschrijft is "een server" de server waar de client mee verbind. Voor een client is de proxy een grote server (is het natuurlijk niet) waardoor een losse server binnen een BungeeCord dus in theorie een "wereld" is, er wordt dus geen toegang gevraagd voor de "server".
 
Status
Niet open voor verdere reacties.