Belangrijk Warp aanvragen voor Survival

Status
Niet open voor verdere reacties.
C

Checkpointx

Guest
Kan je er zo rap mogelijk op reageren aub :)

Op welke server is dit?

Kun je er iets meer over vertellen? hoe werkt het? wat screenshots? Hoe is deze beter dan de bestaande XP farm, als die er al is op de server? enz..
 

The_PsychoHunter

Niet Verified
7 jul 2015
2
1
42
24
Minecraftnaam: The_PsychoHunter
Coordinaten van warp plek: x: -1257,584 y: 44.06250 z: -1236.263
Warp naam: onderwatershop
Hoeveel mensen werken er aan dit project: 2 ik en AeroDynamicArrow
een onderwatershop + spawner +achtbaantje en een bar + gratis enchanten
omdat dit een gezellige plaats is een waar mensen kunnen chillen maar ook dingen kopen die ze kunnen gebruiken en ook gratis kunnen levelen en arrows kunnen krijgen
:) :p ooh en trouwens dit is op /survival1
 
Laatste update:
  • Like
Reactions: AeroDynamicArrow

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.439
159
219
hutje op de hei :)
  • Minecraftnaam: JordivLaarhoven
  • Coordinaten van warp plek: Heaven Realm, The End, X-416 Y11 Z33 (Facing North aub)
  • Warp naam: EnderFarm
  • Hoeveel mensen werken er aan dit project: 1. (Ik)
  • Zijn andere mensen vrij om het project te joinen: Het is al af, wel zal ik sommige access toestemming geven. (vrienden)
  • Wat houdt het project in: Het is gewoon een enderfarm, vergelijkbaar met die van dauwdruppel in de hell real.
  • Waarom moet dit een warp krijgen: Het is handig voor spelers om snel Enderpearls (en xp) te farmen
:D

Voor nu goed gekeurd zodra iemand een betere/mooiere maakt of wanneer er dingen geplaatst worden die niet aan de regels voldoen word die weer verwijderd :)
 
  • Like
Reactions: Deleted member 3030

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.439
159
219
hutje op de hei :)
Minecraftnaam: The_PsychoHunter
Coordinaten van warp plek: x: -1257,584 y: 44.06250 z: -1236.263
Warp naam: onderwatershop
Hoeveel mensen werken er aan dit project: 2 ik en AeroDynamicArrow
een onderwatershop + spawner +achtbaantje en een bar + gratis enchanten
omdat dit een gezellige plaats is een waar mensen kunnen chillen maar ook dingen kopen die ze kunnen gebruiken en ook gratis kunnen levelen en arrows kunnen krijgen
:) :p ooh en trouwens dit is op /survival1

Warps voor shops keuren we niet goed
 
  • Like
Reactions: The_PsychoHunter

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.439
159
219
hutje op de hei :)
  • Minecraftnaam:GamenmetKenneth
  • Coordinaten van warp plek: medieval x -308 y 65 z-11
  • Warp naam:Freexp
  • Hoeveel mensen werken er aan dit project:ik en deesem heeft helpen bouwen
  • Zijn andere mensen vrij om het project te joinen: niet echt want er is niks meer aan te doen het is klaar
  • Wat houdt het project in: het is een xpfarm waar mensen gwn wat xp kunnen farmen zonder dure spawners aan te kopen
  • Waarom moet dit een warp krijgen: dan kunnen die niet rank spelers een home bij een huis zetten en via de warp xpfarmen veel spelers hebben ook geen geld om die spawner aan te kopen
  • @remymine @Branolia

We geven geen warp aan xp farms aangezien die er al genoeg zijn en ook heel gemakkelijk gemaakt kunnen worden.
 

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.439
159
219
hutje op de hei :)
  • Minecraftnaam: Lafautjes
  • Coordinaten van warp plek: -3800 65 -5237
  • Warp naam: /warp Mobarena
  • Hoeveel mensen werken er aan dit project:Ik & Lotte191
  • Zijn andere mensen vrij om het project te joinen: Nee, maar iedereen is free de Mobarena te gebruiken
  • Wat houdt het project in: xpfarm voor iedereen
  • Waarom moet dit een warp krijgen: Mensen die XP nodig hebben

We geven geen warp aan xp farms aangezien die er al genoeg zijn en ook heel gemakkelijk gemaakt kunnen worden.
 

Carlo

Niet Verified
5 jun 2015
14
1
52
22
Hallo Remy
op survival1

ik wil graag een warp voor een xp farm aan vragen
1 De XPfarm is al af misschien moeten er later een paar aan passingen komen maar zo is het goed
2 De buiten kant van de XP farm is niet 1 groot blok er zit wel form in en het zit in mijn dorpje.
3 De mensen die allen trust hebben: Carlo8889 (ben ik dus) en Mr_maxieman die helpt bouwen (die ook mijn neefje is)
4 mijn xp farm bestaat uit meer dan 100 spawners en er komen er steeds meer
5 de spelers die naar mijn warp gaan kunnen ook rond kijken in mijn dorp met allemaal leuke huisjes en plekken. en dat soort dingen

mijn minecraft naam is: Carlo8889
Coördinaten: X -4770 Y 63 Z 2045
warp naam: xpfarm
er zijn geen andere mensen om het project te joine
het projecht houd in: lvlen
waarom moet dit een warp krijgen: om xp te verzamelen en ook nog rond te kijken in mijn dorp, en zo veer ik weet zijn het de meeste spawners van survival1

 

Carlo

Niet Verified
5 jun 2015
14
1
52
22
Hallo Remy
op survival1

ik wil graag een warp voor een xp farm aan vragen
1 De XPfarm is al af misschien moeten er later een paar aan passingen komen maar zo is het goed
2 De buiten kant van de XP farm is niet 1 groot blok er zit wel form in en het zit in mijn dorpje.
3 De mensen die allen trust hebben: Carlo8889 (ben ik dus) en Mr_maxieman die helpt bouwen (die ook mijn neefje is)
4 mijn xp farm bestaat uit meer dan 100 spawners en er komen er steeds meer
5 de spelers die naar mijn warp gaan kunnen ook rond kijken in mijn dorp met allemaal leuke huisjes en plekken. en dat soort dingen

mijn minecraft naam is: Carlo8889
Coördinaten: X -4770 Y 63 Z 2045
warp naam: xpfarm
er zijn geen andere mensen om het project te joine
het projecht houd in: lvlen
waarom moet dit een warp krijgen: om xp te verzamelen en ook nog rond te kijken in mijn dorp, en zo veer ik weet zijn het de meeste spawners van survival1
XP farms krijgen geen warps, dus ik voorspel deze ook niet.
ja maar het zijn de meeste spawners van survival1 meer dan warp mobfarm en je kan ook rond kijken in het dorp van mij
 

Wiebe

Niet Verified
25 aug 2015
6
0
35
18
Minecraftnaam:Wiebe8
Coordinaten van warp plek: XYZ: -1216,809 / 67,50000 / 5181,471 Block:-1220 67 5181
Warp naam: heads
Hoeveel mensen werken er aan dit project: 1 alleen ik
Zijn andere mensen vrij om het project te joinen:ja heel graag
Wat houdt het project in:ik wil zo veel mogelijk heads aan de mensen laten zien
Waarom moet dit een warp krijgen: Omdat het er veel karakters van heads zijn.
In survival 2 heaven
Like pleas en doe pleas
 

whitch

ie kunt néét meer doone as kan
whitch
whitch ✔
Supreme
18 sep 2013
1.125
434
332
"Ergens op deze aardbol"
Je aanvraag voor een warp is Afgewezen, het is niet warp waardig genoeg, het is een plat gebouwtje waar skulls in staan op een rijtje op de grond en wat tegen een muur, als je eens eerst er een mooi gebouwd van maakt, zal het er wat leuker en aantrekkelijker uit zien , ook word er niet vermeld op een sign hoe duur je skulls zijn.
met vriendelijke groet whitch.
Ook laten hier @Nookie_S5 naar kijken
 

Nookie_S5

Supreme
Nookie_S5
Nookie_S5 ✔
Supreme
22 okt 2013
335
61
224
Netherlands, Limburg
Heb gebouwtje gezien. Erg krappe ruimte met allemaal skulls op de grond en tegen muur. Eerlijke gezegd zie ik de meerwaarde niet in om hier een warp te maken. Wat is hier de bedoeling? Alleen een tentoonstelling? Worden de skulls te koop aangeboden?
Misschien de voorwaarden voor een warp nog eens doorlezen!
Kortom, ik keur hem ook af!
 

Wyzz

Niet Verified
28 aug 2015
35
10
124
31
Hengelo (Overijssel)
Minecraftnaam:ItheWolfyzPVP maar binnenkort wyzz
Coordinaten:weet ik niet maar kom vanmiddag om 4 uur online in survival2 dan laat ik het zien
Warp naam:sneuw
Hoeveel mensen werken er aan dit project:alleen ik
Zijn andere mensen vrij om het project te joinen:ja
Wat houdt het project in:het is een stad van iglo's en je kan er een gratis krijgen en er is een mega ijs kasteel met coole dingen erin en als je wilt kan je helpen met bouwen
Waarom moet dit een warp krijgen:omdat het kasteel een epic build is en voor mensen die nieuw zijn kunnen een gratis huisje krijgen en ze kunnen zelf ook sneuw achtige huisjes bouwen
 

Oerbeer

Niet Verified
6 jun 2014
164
40
139
35
Minecraftnaam:ItheWolfyzPVP maar binnenkort wyzz
Coordinaten:weet ik niet maar kom vanmiddag om 4 uur online in survival2 dan laat ik het zien
Zonder coördinaten kunnen wij vrij weinig voor je betekenen.
 
C

Checkpointx

Guest
We zijn hem nog een beetje aan het tweaken, maar kijk hier goed naar als je een warp wilt aanvragen...
23szss4.png
 
  • Like
Reactions: Deleted member 3030

Wyzz

Niet Verified
28 aug 2015
35
10
124
31
Hengelo (Overijssel)
Minecraft naam:ItheWolfyzPVP maar binnenkort wyzz
Coordinaten:X 4497,729 Y 70,00000 Z -4672,681 (survival2)
Warp naam:sneuuw
Hoeveel mensen werken er aan dit project:alleen ik
Zijn andere mensen vrij om het project te joinen:ja iedereen
Wat houdt het project in:een stad van sneuuw en iglo's met en mega kasteel in het midden
Waarom moet dit een warp krijgen omdat het handig is voor nieuwe mensen in survival om een huisje te krijgen en ze kunnen het kasteel gratis bezoeken en er zijn nog meer dingen
 

Nookie_S5

Supreme
Nookie_S5
Nookie_S5 ✔
Supreme
22 okt 2013
335
61
224
Netherlands, Limburg
Hallo Remy
op survival1

ik wil graag een warp voor een xp farm aan vragen
1 De XPfarm is al af misschien moeten er later een paar aan passingen komen maar zo is het goed
2 De buiten kant van de XP farm is niet 1 groot blok er zit wel form in en het zit in mijn dorpje.
3 De mensen die allen trust hebben: Carlo8889 (ben ik dus) en Mr_maxieman die helpt bouwen (die ook mijn neefje is)
4 mijn xp farm bestaat uit meer dan 100 spawners en er komen er steeds meer
5 de spelers die naar mijn warp gaan kunnen ook rond kijken in mijn dorp met allemaal leuke huisjes en plekken. en dat soort dingen

mijn minecraft naam is: Carlo8889
Coördinaten: X -4770 Y 63 Z 2045
warp naam: xpfarm
er zijn geen andere mensen om het project te joine
het projecht houd in: lvlen
waarom moet dit een warp krijgen: om xp te verzamelen en ook nog rond te kijken in mijn dorp, en zo veer ik weet zijn het de meeste spawners van survival1


Staan wat leuke dingetjes in zoals, die "chest" huisjes.
Wat xp farm betreft; Ik weet zelf niet of zoveel spawners echt meerwaarde heeft. Mijn inziens spawnen er meer mobs als de spawner zelf vrij in een ruimte staat. De hoppers om loot op te vangen voor eigen gebruik is ook niet de bedoeling.
 
C

Checkpointx

Guest
Staan wat leuke dingetjes in zoals, die "chest" huisjes.
Wat xp farm betreft; Ik weet zelf niet of zoveel spawners echt meerwaarde heeft. Mijn inziens spawnen er meer mobs als de spawner zelf vrij in een ruimte staat. De hoppers om loot op te vangen voor eigen gebruik is ook niet de bedoeling.

ik zal hier morgen ook ff naar kijken, maar volgens mij kijken de spawners per zoveel tikken naar een gebied van 3 blocks rond de spawner of er al een mob is, zo ja dan spawned er veel minder, zo nee dan spawned een nieuwe mob. Maar weet niet of het dan alleen gaat om mobs van die spawner of dat andere spawners ook meetellen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.