Belangrijk Warp aanvragen voor Survival

Status
Niet open voor verdere reacties.

achiles13

Niet Verified
5 mrt 2016
1
0
13
15
  • Minecraftnaam: achiles13B
  • Coordinaten van warp plek: X 2040 Y 68 Z 6261
  • Warp naam: mylittlehouse
  • Hoeveel mensen werken er aan dit project: 1
  • Zijn andere mensen vrij om het project te joinen: no its mine and mine only
  • Wat houdt het project in: my house
  • Waarom moet dit een warp krijgen: dit si mijn eerste huis en bij de vorige reset was dit weggegaan maar is ineens terug
  • en ondertussen heb ik al een tweede huis gemaakt maar zou beide willen houden
 

Game-vortex

Niet Verified
5 feb 2016
5
0
25
26
Beste Achiles13,

niet om vervelend te doen of zo, maar ik denk niet dat dit veel kans maakt als warp. Voor iets simpel als een random geclaimed huisje krijg je niet gauw een warp. Een warp moet iets bijdragen aan de community dus je zult met iets speciaals moeten komen wil je een warp krijgen. Want wat is het nut van een warp als het bedoelt is om andere mensen te laten komen, maar andere mensen niks hebben aan deze warp. Zelf heb ik hier al wat meer weet van , omdat ik ook een warp heb laten maken. ik heb een iron farm, gold farm, xp farm, cactus farm, sugarcane farm, shop , parcour en misschien nog meer wat ik zo een twee drie niet even kan opnoemen. Met het regelen van deze warp heb ik al veel moeite gehad en heb vaak en lang moeten aandringen. de farms zijn public dus men kan de iron, gold en dergelijke gewoon pakken en de gold farm geeft ook nog de xp van de pigman. er is dus een hele hoop te doen hier en ook veel te zien, maar alsnog koste het veel moeite de warp te regelen, een huisje waar anderen niks mee kunnen moet op ze minst wel heel mooi uitzien wil men er een warp voor maken, maar zelfs dan is de kans bijna nihil.
ik heb gesolliciteerd als mod en als ik het ooit zou worden zou ik zelfs persoonlijk als mod wel komen kijken, maar denk al aan de hand van de uitleg dat ik het waarschijnlijk geen definitieve/echte warp zou maken als ik mod was.

ik hoop je hierbij wat meer inzicht te hebben gegeven over het onstaan en krijgen van warps en wens je alsnog succes toe.

vriendelijke groeten,
Dylan Lindelauf
 
L

LeviboyNL

Guest
  • Minecraftnaam: LeviboyNL
  • Coordinaten van warp plek: XYZ 847,5 / 65 / -1386 (bigplot wereld mixed) wist niet of dat het dit forum ook voor mixed geld maar ik heb met een staff overlegt en die zij dat ik het gewoon hier kon aanvragen aangezien mixed ook een soort survival server is.
  • Warp naam: /Warp Dropparty (aangezien er geen dropparty is in mixed)
  • Hoeveel mensen werken er aan dit project: Alleen ik (wel in overleg met een staff)
  • Zijn andere mensen vrij om het project te joinen: Bij voorkeur niet.
  • Wat houdt het project in: Een dropparty kamer
  • Waarom moet dit een warp krijgen: omdat er nog geen Droppary room is in mixed (spelers zouden dit wel graag willen uit een pol die ik ingame gehouden heb) en aangezien ik een van de rijkste ben zie ik het wel zitten om elke week een droppary te geven.
  • foto's: Kan ik niet uploaden bestand(en) is te groot ...
@whitch @mika
 

Colintjuh - Colin

Niet Verified
14 mrt 2016
1
2
57
19
Minecraft Naam : Colintjuh
Coords : -4500 63 4290 ( Survival1 )
Warpnaam : Colintjuh
Hoeveel mensen werken aan dit project : Colintjuh ( Eigenaar Claim ) enzoknolwhj ( Bewoner Claim )

Wat houd het in : Een claim met een shop en in de toekoemst ( als ik spawners heb ) een xpfarm
Zijn andere mensen vrij om het project te joinen : Nee srry
Waarom moet dit een warp krijgen : Omdat het handig is als ik er niet ben dan kunnen mense gwn naar me shop en xpfarm ( nog niet af ) toe

MVG. Colintjuh
 

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
336
49
234
23
asten
www.twitter.com
Minecraft Naam : Colintjuh
Coords : -4500 63 4290 ( Survival1 )
Warpnaam : Colintjuh
Hoeveel mensen werken aan dit project : Colintjuh ( Eigenaar Claim ) enzoknolwhj ( Bewoner Claim )

Wat houd het in : Een claim met een shop en in de toekoemst ( als ik spawners heb ) een xpfarm
Zijn andere mensen vrij om het project te joinen : Nee srry
Waarom moet dit een warp krijgen : Omdat het handig is als ik er niet ben dan kunnen mense gwn naar me shop en xpfarm ( nog niet af ) toe

MVG. Colintjuh
shop krijgt geen warp dat is punt 1 en xpfarm is dr al dus denk dat deze hem niet gaar wordrn colintjuh sorry
 

Floran

Niet Verified
9 mrt 2015
46
13
124
21
Assen
yas nice
 

DT_Craft

Niet Verified
1 jan 2015
5
1
47
Minecraftnaam: DT_Craft
Coordinaten van warp plek:-583 72 4460 facing north (survival2)
Warp naam: Pet Race
Hoeveel mensen werken er aan dit project: 2
Zijn andere mensen vrij om het project te joinen: nee, want het is al af.
Wat houdt het project in: Een leuke wedstrijd die je zult vermaken! (pet race)
Waarom moet dit een warp krijgen: Omdat een pet race mij hij leuk lijkt en aangezien best veel mensen een rank hebben, Zou dat leuk zijn.
Ook omdat er geen minigames of andere races zijn in survival2
 
Status
Niet open voor verdere reacties.