Belangrijk Warp aanvragen voor Survival

Status
Niet open voor verdere reacties.

michelle

Niet Verified
17 nov 2015
1
0
20
21
Minecraftnaam: NiceMichelle.
coordinaten warp: -1328,798/64,00000/-5044,613
realm: heaven.
warp naam: cozytown.
hoeveel mensen werken we aan dit project: op dit moment alleen ik, ben van plan misschien nog iemand anders te vragen om mee te doen.
wat houdt het in: een gezellig dorp, met farm en bomen farm.
zijn andere vrij om het project te joinen: ja en nee:
niet als je gwn komt kijken,
kom je een huis kopen?? dan natuurlijk wel. dan krijg je niet alleen een huis, maar ook trust tot de farms.

waarom moet dit een warp krijgen: het is een leuk dorp, en het is handig als je er naar toe kunt warpen. dan kunnen mensen er ook komen zonder dat ik in het dorp ben en zonder te tpa.

P.S het dorp is nog niet helemaal af. hopelijk stoor je je daar niet aan. ik ben er druk mee bezig het af te maken.
2015-12-13_14.17.19.png
2015-12-13_14.16.03.png

 

Carlo

Niet Verified
5 jun 2015
14
1
52
22
Minecraftnamen: coboon, thealfawolf en 44angel44
Coordinaten van warp plek: X: 2460,5 Y: 56,0 Z: -9664,5
Realm: survival1
Warp naam: mobrain
Hoeveel mensen werken er aan dit project: 3
Zijn andere mensen vrij om het project te joinen: gebruiken mag, meer niet
Wat houdt het project in: een enorm goede mobfarm met goedkope mobdropshop die in de toekomst veel verbeterd zal worden
Waarom moet dit een warp krijgen: omdat het 1 van de beste mobfarms op de server is en er zeer goedkope loot uit voortkomt (en soms gratis dropt, dit was een bug maar ik heb het expres zo gelaten ;))


er zijn al 2 warps daar voor 1: /warp xpfarm (de beste) 2: /warp mobfarm
oja en de cords kloppe niet want het is buiten de border (:
 

DeGameFreakzzz

Niet Verified
20 dec 2015
1
0
13
19
  • Minecraftnaam: DeGameFreakzzz en EMC_Tiempie2005
  • Coordinaten van warp plek: Survival 1 coords: 211 6 -5215
  • Warp naam: SuperShop
  • Hoeveel mensen werken er aan dit project: 2
  • Zijn andere mensen vrij om het project te joinen: Soort van ze kunnen dingen kopen
  • Wat houdt het project in: Shop
  • Waarom moet dit een warp krijgen: Zodat ik een shop kan maken
 

The_GloriousWolf

Supreme
Ripleu
Ripleu ✔
Supreme
11 jul 2015
542
52
259
De Onderwereld
-Minecraftnaam: Kerstman_
-Coördinaten van warp plek: x-4417, z2536
-warp naam: ijspaleis
-Hoeveel mensen werken mee aan dit project: Met mij er bij geteld tussen de 5-10 personen (er zijn ook sponsers die tokens/materialen geven)
-Wat houdt het project in?:Het is het ijspaleis van de winter Efteling, voor de mensen die niet naar de winter Efteling kunnen heb ik een aanvraag gedaan aan de Efteling server of ik voor de haunties als kerstcadeau het winter ijspaleis mag over bouwen.
-Waarom moet dit project een warp krijgen: Bij dit project ga ik een deel van de efteling na bouwen (met goedkeuring) om te zorgen dat de haunties die NIET naar de efteling kunnen/mogen i.v.m. te ver wonen etc, toch wel gezellig met elkaar op de soort van Efteling aanwezig kunnen zijn.

@remymine @Datdus @whitch @Nookie_S5
 
Laatste update:

Mitchieboy2000

Niet Verified
3 jan 2016
1
0
15
  • Minecraftnaam: Mitchieboy2000
  • Coordinaten van warp plek: x 1611 y 40 z -2590
  • Warp naam: /warp mobfarm
  • Hoeveel mensen werken er aan dit project: 3 Mensen : Rivage15 - Darknightstorm - Mitchieboy2000
  • Zijn andere mensen vrij om het project te joinen: Niet om te joinen maar wel om gebruik te maken en ze mogen natuurlijk ook spawners doneren.
  • Wat houdt het project in: Wij hebben in de zee een glazen couple gemaakt en deze leeg gehaald met water. Daarin hebben wij een Spawner gemaakt. Je hoeft de mobs maar 1 klap te geven.
  • Waarom moet dit een warp krijgen: Al best wel veel mensen maken er gebruik van en vinden het er mooi uitzien.
Het gaat om survival2
 
Laatste update:

Nookie_S5

Supreme
Nookie_S5
Nookie_S5 ✔
Supreme
22 okt 2013
335
61
224
Netherlands, Limburg
Minecraftnaam: NiceMichelle.
coordinaten warp: -1328,798/64,00000/-5044,613
realm: heaven.
warp naam: cozytown.
hoeveel mensen werken we aan dit project: op dit moment alleen ik, ben van plan misschien nog iemand anders te vragen om mee te doen.
wat houdt het in: een gezellig dorp, met farm en bomen farm.
zijn andere vrij om het project te joinen: ja en nee:
niet als je gwn komt kijken,
kom je een huis kopen?? dan natuurlijk wel. dan krijg je niet alleen een huis, maar ook trust tot de farms.

waarom moet dit een warp krijgen: het is een leuk dorp, en het is handig als je er naar toe kunt warpen. dan kunnen mensen er ook komen zonder dat ik in het dorp ben en zonder te tpa.

P.S het dorp is nog niet helemaal af. hopelijk stoor je je daar niet aan. ik ben er druk mee bezig het af te maken.
Bekijk bijlage 3622 Bekijk bijlage 3623

Voor een warp mag je er zelf geen geld aan verdienen! Is het een idee om de mensen een plot zelf te laten claimen? Zie dat het nog niet helemaal af is. Het heeft de potentie om een leuk dorp te kunnen worden. Ben benieuwd naar het totaal plaatje.
 

KevinSmit_NL

Supreme
KevinSmit_NL
KevinSmit_NL ✔
Supreme
3 aug 2015
29
4
79
namen van de personen: KevinSmit_NL StefanSmit Chelsea12300 en Pro_miner14
coordinaten warp: 757 6 -5974 (op de diamondblok)
server: survival2 (haunted)
naam warp: /warp guardianfarm
hoeveel mensen werken er aan het project:4
zijn andere toegankelijk om de warp te gebruiken: ja (niet jionen)
wat houdt het in: een openbaren guardianfarm die mooi is aangekleedt en alles hebt zelf recipes
waarom moet dit een warp worden: omdat er nog geen guardianfarm is op survival2 wij zouden het leuk vinden als hij openbaar wordt zodat iedereen er gebruik van kan maken
 
Laatste update:

Nookie_S5

Supreme
Nookie_S5
Nookie_S5 ✔
Supreme
22 okt 2013
335
61
224
Netherlands, Limburg
namen van de personen: KevinSmit_NL StefanSmit Chelsea12300 en Pro_miner14
coordinaten warp: 757 6 -5974 (op de diamondblok)
server: survival2 (haunted)
naam warp: guardianfarm
hoeveel mensen werken er aan het project:4
zijn andere toegankelijk om de warp te gebruiken: ja
wat houdt het in: een openbaren guardianfarm die mooi is aangekleedt en alles hebt zelf recipes
waarom moet dit een warp worden: omdat er nog geen guardianfarm is op survival2 wij zouden het leuk vinden als hij openbaar wordt zodat iedereen er gebruik van kan maken


Heb farm gezien. Ziet er mooi uit en tevens functioneel! Spelers kunnen gratis gebruik maken van farm en mogen de loot ook houden, plus punt! Het enige risico is dat spelers schade kunnen oplopen.
Weet je hoe de subdivideclaim command werkt? Je kunt dan een kleine claim in je bestaande claim maken. Dan zou je bijv wel hoppers kunnen gebruiken met een kist eronder en mensen trust geven op alleen die kist (container trust)
En oh ja, toen ik daar was liep de farm heel goed, constant droppen van guardians.

Edit: goedgekeurd
 
Laatste update:

Stan Scholten

Niet Verified
27 feb 2015
85
5
139
26
Slootdorp
www.muziekluisteren.eu
  • Minecraftnaam: Nightlighter
  • Coordinaten van warp plek: Survival2 -567 62 -4862
  • Warp naam: /warp Nightyplace
  • Hoeveel mensen werken er aan dit project: 1, ikzelf
  • Zijn andere mensen vrij om het project te joinen: niet joinen, wel gebruik maken
  • Wat houdt het project in: het is een villa met eromheen allemaal plots, op de plots kunnen haunties bouwen & wonen. op dit moment zijn er 32 plots waarvan 12 in reservering/gebruik. het is nu net afgemaakt en iedereen is vrij om een gratis plot te nemen! zodra bijna alle plots in bezet zijn maak ik nog meer plots eromheen. ploteigenaren krijgen mogen gratis dieren op hun plot zodra ze het willen, ook mogen ze gratis farm items hebben die op de farm staan in de villa. ze kunnen gebruik maken van de enderchest, enchantment table en anvils in de enchantmentroom!
  • Waarom moet dit een warp krijgen: omdat het een leuke plaats is waar Haunties hun eigen plot mogen hebben en er naar toe willen warpen, zeer handig voor spelers die maar 1 home kunnen zetten. ook kunnen ploteigenaren gebruik maken van een aantal dingen in de villa.
  • claim: alles staat in 1 claim, binnen die claim worden subdivide claims gemaakt voor iedere plot!
  • fouten: als er fouten worden ontdekt hoor ik het graag!
 
Laatste update:

Nookie_S5

Supreme
Nookie_S5
Nookie_S5 ✔
Supreme
22 okt 2013
335
61
224
Netherlands, Limburg
  • Minecraftnaam: Nightlighter
  • Coordinaten van warp plek: -567 62 -4862
  • Warp naam: /warp Nightyplace
  • Hoeveel mensen werken er aan dit project: 1, ikzelf
  • Zijn andere mensen vrij om het project te joinen: niet joinen, wel gebruik maken
  • Wat houdt het project in: het is een villa met eromheen allemaal plots, op de plots kunnen haunties bouwen & wonen. op dit moment zijn er 32 plots waarvan 12 in reservering/gebruik. het is nu net afgemaakt en iedereen is vrij om een gratis plot te nemen! zodra bijna alle plots in bezet zijn maak ik nog meer plots eromheen. ploteigenaren krijgen mogen gratis dieren op hun plot zodra ze het willen, ook mogen ze gratis farm items hebben die op de farm staan in de villa. ze kunnen gebruik maken van de enderchest, enchantment table en anvils in de enchantmentroom!
  • Waarom moet dit een warp krijgen: omdat het een leuke plaats is waar Haunties hun eigen plot mogen hebben en er naar toe willen warpen, zeer handig voor spelers die maar 1 home kunnen zetten. ook kunnen ploteigenaren gebruik maken van een aantal dingen in de villa.
  • claim: alles staat in 1 claim, binnen die claim worden subdivide claims gemaakt voor iedere plot!
  • fouten: als er fouten worden ontdekt hoor ik het graag!

Mooie villa met omliggende plots. Centrale punten voor spelers om te gebruiken.
Zet nog even erbij om welke server dat het gaat.

Edit: goedgekeurd
 
Laatste update:

Nookie_S5

Supreme
Nookie_S5
Nookie_S5 ✔
Supreme
22 okt 2013
335
61
224
Netherlands, Limburg
-Minecraftnaam: Kerstman_
-Coördinaten van warp plek: x-4417, z2536
-warp naam: ijspaleis
-Hoeveel mensen werken mee aan dit project: Met mij er bij geteld tussen de 5-10 personen (er zijn ook sponsers die tokens/materialen geven)
-Wat houdt het project in?:Het is het ijspaleis van de winter Efteling, voor de mensen die niet naar de winter Efteling kunnen heb ik een aanvraag gedaan aan de Efteling server of ik voor de haunties als kerstcadeau het winter ijspaleis mag over bouwen.
-Waarom moet dit project een warp krijgen: Bij dit project ga ik een deel van de efteling na bouwen (met goedkeuring) om te zorgen dat de haunties die NIET naar de efteling kunnen/mogen i.v.m. te ver wonen etc, toch wel gezellig met elkaar op de soort van Efteling aanwezig kunnen zijn.

@remymine @Datdus @whitch @Nookie_S5


Mooi groot gebouw! Heb zelf geen idee hoe het ijspaleis eruit ziet maar hij zal vast wel lijken ;)
Buiten, dat je er kunt rond lopen en jou builds kan bekijken is er verder niks te doen!? Je hebt goed je best gedaan om iets moois neer te zetten! Alleen ga ik er geen warp neer zetten.
 

Game-vortex

Niet Verified
5 feb 2016
5
0
25
26
  • Minecraftnaam: X3MIS66
  • Coordinaten van warp plek: x:-5418 y:66 z:-1272
  • Warp naam: X3MIS
  • Hoeveel mensen werken er aan dit project: Alleen ik
  • Zijn andere mensen vrij om het project te joinen: nee, maar ze mogen wel rondkijken, shoppen en de farms gebruiken in zoverre dat kan.
  • Wat houdt het project in: het is van deze server mijn gebied voor mijn team, alhoewel zij hier nog niet spelen en het bestaat uit tig beacons, een underwater base waar shops zijn, farms (voornamelijk xp), een toren en een kasteel gebouwd door mijn neefje.
  • Waarom moet dit een warp krijgen: alhoewel de verzorging niet overal even goed is door bloktekort op moment van bouw, bevat deze plek veel om te zien en te doen en in de buurt komt een hele goedkope shop, mensen zullen hier best wel eens willen komen kijken en shoppen en in de ocean bij mij spawnen veel squids dus kunnen ze die killen voor gratis ink sacs.
 

Game-vortex

Niet Verified
5 feb 2016
5
0
25
26
  • Minecraftnaam: X3MIS66
  • Coordinaten van warp plek: x:-5418 y:66 z:-1272
  • Warp naam: X3MIS
  • Hoeveel mensen werken er aan dit project: Alleen ik
  • Zijn andere mensen vrij om het project te joinen: nee, maar ze mogen wel rondkijken, shoppen en de farms gebruiken in zoverre dat kan.
  • Wat houdt het project in: het is van deze server mijn gebied voor mijn team, alhoewel zij hier nog niet spelen en het bestaat uit tig beacons, een underwater base waar shops zijn, farms (voornamelijk xp), een toren en een kasteel gebouwd door mijn neefje.
  • Waarom moet dit een warp krijgen: alhoewel de verzorging niet overal even goed is door bloktekort op moment van bouw, bevat deze plek veel om te zien en te doen en in de buurt komt een hele goedkope shop, mensen zullen hier best wel eens willen komen kijken en shoppen en in de ocean bij mij spawnen veel squids dus kunnen ze die killen voor gratis ink sacs.
ohja en dit betreft survival 1
 
L

LeviboyNL

Guest
  • Minecraftnaam: LeviboyNL
  • Coordinaten van warp plek: XYZ 847,5 / 65 / -1386 (bigplot wereld mixed) wist niet of dat het dit forum ook voor mixed geld maar ik heb met een staff overlegt en die zij dat ik het gewoon hier kon aanvragen aangezien mixed ook een soort survival server is.
  • Warp naam: /Warp Dropparty (aangezien er geen dropparty is in mixed)
  • Hoeveel mensen werken er aan dit project: Alleen ik (wel in overleg met een staff)
  • Zijn andere mensen vrij om het project te joinen: Bij voorkeur niet.
  • Wat houdt het project in: Een dropparty kamer
  • Waarom moet dit een warp krijgen: omdat er nog geen Droppary room is in mixed (spelers zouden dit wel graag willen uit een pol die ik ingame gehouden heb) en aangezien ik een van de rijkste ben zie ik het wel zitten om elke week een droppary te geven.
  • foto's: Kan ik niet uploaden bestand(en) is te groot ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.