Waarom we moeten resetten...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste Haunties

Ik merk dat er de afgelopen dagen heel veel verhalen rond gaan en boze spelers naar het forum komen. Ze hebben duidelijk geen zin in de nieuwe update. Ja het klopt, er zullen wat servers gereset gaan worden. Tussendoor, Prison krijgt een nieuwe wereld maar de oude blijft nog een tijd bestaan.

Dit doen we allemaal niet om jullie te pesten. Wij willen juist graag de speel ervaring op The Haunted Network verbeteren, die door werelden die corrupte chunks bevatten of servers die beschadigde configs hebben achteruit is gegaan, waardoor de kwaliteit en up-time van sommige servers verslechterd is. Dat willen wij graag weer goed maken en verbeteren, maar daarvoor moeten er dingen vernieuwd en opnieuw ingeladen worden. Wij hopen dat jullie ons dit kunnen vergeven en het kunnen begrijpen dat we dit willen doen omdat we ook ontzettend veel negativiteit horen van spelers over servers die steeds down gaan of functies die niet meer werken. Wij hopen dat jullie nog lang bij ons blijven spelen en dit misschien weer als uitdaging gaan zien om alles weer opnieuw gezellig te kunnen opbouwen.

namens het hele Staff team, zijn wij altijd blij dat jullie hebben gekozen om op deze server te komen spelen!

Wil je alvast meer zien van wat er komen gaat, bezoek dan vooral de Beta server met ip adress: beta.hauntedmc.nl
en laat graag een reactie achter op topics die over deze server gaan!

Met Vriendelijke Groet,
The Haunted Crew ^^
 

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Staff vertelt elke keer een heel verhaal. Maar toch gaan er spelers nog in door :/

Edit: gaat niet over jouw hoor @Dion
 
K

Kogetsoo

Guest
Alle techniek achter de servers wordt vernieuwd, dus is een restart noodzakelijk. De vraag of het elke paar maanden gereset wordt is dan ook volstrekt irrelevant omdat dit een uitzonderlijke situatie is.

Je kunt er altijd rekening mee houden en er zijn manieren om je bouwwerken op te slaan.

Geduld en begrip zouden jullie sieren, wij doen ons best om spelers teemoet te komen en het formulier komt, maar een datum is nog niet bekend. Neem dan ook niets aan van spelers indeze zin, zoals Kjeld al zegt.

Groeten,
Koge
 

guusbong

Niet Verified
16 jul 2015
105
21
154
Panda Land, Nederland
Van sommige server is het wel goed dat er een reset komt komt de rank FREE ook weet terug op prison
ik weet dat meerdere mensen dat graag willen :)
 

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Beste Staff Members,

Ik vindt het heel tof wat jullie allemaal doen om de server zo goed mogelijk te houden, Respect Guys...

Maar ik had nog wel een vraag over de beta server... Als ik die join krijg ik dan me Elite rank daar ook ???

Vriendelijke groet,

DutchSmikkelBeer
Je behoud je rank

Mvg
Dimitri
 

dklinki

Supreme
dklinki
dklinki ✔
Supreme
15 jan 2015
105
24
159
23
Hallo

ik snap het wel dat veel spelers het er niet mee eens zijn het afgelopen jaar dat ik hier speelde (dit is me eerste jaar sinds ongeveer 20-12-2014) in die tijd tot nu is er veel veranderd zelf vond ik de skywars update erg leuk. maar spellen zoals paintball zijn flink achteruit gegaan persoonlijk vond ik de oude lobby prettiger en het was leuk om te spelen omdat je er tokens mee kon verdienen naar mijn beleving kan dat nu volgens mij niet meer. en als er nu servers restart worden zijn vele mensen hun bouwwerken kwijt of ze moeten overgezet worden. Persoonlijk lijkt het mij een goed idee om de servers te behouden en gewoon nieuwe survival worlds erbij te zetten (het is maar een idee) zelf heb ik een oude vriend die dit helaas niet meer speeld hij had een giga goldfarm waar ik trust heb als die niet wordt overgezet omdat hij er niet om vraagt zou ik dat erg jammer vinden hij heeft er aardig wat daagjes aan besteed. Dus ik snap wat spelers vinden maar ook wat de staf wilt.

mvg Dylan
 

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
Hallo

ik snap het wel dat veel spelers het er niet mee eens zijn het afgelopen jaar dat ik hier speelde (dit is me eerste jaar sinds ongeveer 20-12-2014) in die tijd tot nu is er veel veranderd zelf vond ik de skywars update erg leuk. maar spellen zoals paintball zijn flink achteruit gegaan persoonlijk vond ik de oude lobby prettiger en het was leuk om te spelen omdat je er tokens mee kon verdienen naar mijn beleving kan dat nu volgens mij niet meer. en als er nu servers restart worden zijn vele mensen hun bouwwerken kwijt of ze moeten overgezet worden. Persoonlijk lijkt het mij een goed idee om de servers te behouden en gewoon nieuwe survival worlds erbij te zetten (het is maar een idee) zelf heb ik een oude vriend die dit helaas niet meer speeld hij had een giga goldfarm waar ik trust heb als die niet wordt overgezet omdat hij er niet om vraagt zou ik dat erg jammer vinden hij heeft er aardig wat daagjes aan besteed. Dus ik snap wat spelers vinden maar ook wat de staf wilt.

mvg Dylan
ik begrijp je maar... survival 2 crached de hele tijd dus daar heb je niks aan bij survival 3 is het blijkbaar hetzelfde en als ze het niet krijgen opgelost zonder reset... dan moet er een reset komen :p er zijn al 3 werelden dat lijken mij er genoeg
 

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
image.jpeg


@kelvinfctwente lees hierboven :)
 

mart-b-4

Niet Verified
27 dec 2015
41
3
87
24
de server is bijna nooit down en ik hoor niemand die last heeft van corrupte dingen enzo
 

leroyvanrooij

Niet Verified
7 okt 2014
4
0
30
Beste Haunties

Ik merk dat er de afgelopen dagen heel veel verhalen rond gaan en boze spelers naar het forum komen. Ze hebben duidelijk geen zin in de nieuwe update. Ja het klopt, er zullen wat servers gereset gaan worden. Tussendoor, Prison krijgt een nieuwe wereld maar de oude blijft nog een tijd bestaan.

Dit doen we allemaal niet om jullie te pesten. Wij willen juist graag de speel ervaring op The Haunted Network verbeteren, die door werelden die corrupte chunks bevatten of servers die beschadigde configs hebben achteruit is gegaan, waardoor de kwaliteit en up-time van sommige servers verslechterd is. Dat willen wij graag weer goed maken en verbeteren, maar daarvoor moeten er dingen vernieuwd en opnieuw ingeladen worden. Wij hopen dat jullie ons dit kunnen vergeven en het kunnen begrijpen dat we dit willen doen omdat we ook ontzettend veel negativiteit horen van spelers over servers die steeds down gaan of functies die niet meer werken. Wij hopen dat jullie nog lang bij ons blijven spelen en dit misschien weer als uitdaging gaan zien om alles weer opnieuw gezellig te kunnen opbouwen.

namens het hele Staff team, zijn wij altijd blij dat jullie hebben gekozen om op deze server te komen spelen!

Wil je alvast meer zien van wat er komen gaat, bezoek dan vooral de Beta server met ip adress: beta.hauntedmc.nl
en laat graag een reactie achter op topics die over deze server gaan!

Met Vriendelijke Groet,
The Haunted Crew ^^
Behouden we de claimblocks en staat er ook nog een kleunen vergoeding tegenover zoals claimblocks of tokens ?? Bedankt voor je tijd
 

xli.saa_

Niet Verified
5 jan 2016
72
37
164
20
BROODKAST!
Mooi gezegt! Ik weet zeker de haunted gaat groeien!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.