Waarom we moeten resetten...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste Haunties

Ik merk dat er de afgelopen dagen heel veel verhalen rond gaan en boze spelers naar het forum komen. Ze hebben duidelijk geen zin in de nieuwe update. Ja het klopt, er zullen wat servers gereset gaan worden. Tussendoor, Prison krijgt een nieuwe wereld maar de oude blijft nog een tijd bestaan.

Dit doen we allemaal niet om jullie te pesten. Wij willen juist graag de speel ervaring op The Haunted Network verbeteren, die door werelden die corrupte chunks bevatten of servers die beschadigde configs hebben achteruit is gegaan, waardoor de kwaliteit en up-time van sommige servers verslechterd is. Dat willen wij graag weer goed maken en verbeteren, maar daarvoor moeten er dingen vernieuwd en opnieuw ingeladen worden. Wij hopen dat jullie ons dit kunnen vergeven en het kunnen begrijpen dat we dit willen doen omdat we ook ontzettend veel negativiteit horen van spelers over servers die steeds down gaan of functies die niet meer werken. Wij hopen dat jullie nog lang bij ons blijven spelen en dit misschien weer als uitdaging gaan zien om alles weer opnieuw gezellig te kunnen opbouwen.

namens het hele Staff team, zijn wij altijd blij dat jullie hebben gekozen om op deze server te komen spelen!

Wil je alvast meer zien van wat er komen gaat, bezoek dan vooral de Beta server met ip adress: beta.hauntedmc.nl
en laat graag een reactie achter op topics die over deze server gaan!

Met Vriendelijke Groet,
The Haunted Crew ^^
 

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
336
49
234
23
asten
www.twitter.com

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
336
49
234
23
asten
www.twitter.com

Pvpdruif

Niet Verified
3 nov 2015
43
4
104
22
daar doet haunted echt niet aan hoor
ow jawel hoor. het acc van mijn vriend is gebanned al 4 maanden en aan het begin kon ik hem afkopen voor mijn vriend bij remy en zijn vriendin toendertijd. je weet wel die met die spek skin. btw het koste dan 50 euro en daar had ik geen zin in
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
ow jawel hoor. het acc van mijn vriend is gebanned al 4 maanden en aan het begin kon ik hem afkopen voor mijn vriend bij remy en zijn vriendin toendertijd. je weet wel die met die spek skin. btw het koste dan 50 euro en daar had ik geen zin in
Dat was allemaal op sarcatische toon en als grap, wij doen idd niet aan ban afkopen.
 

Pvpdruif

Niet Verified
3 nov 2015
43
4
104
22
"Zou over nagedacht kunnen worden"... Nou als ik owner was mocht je me huis er gratis bij hebben.
als ik owner was zou ik gwn afkopen wel doen bij bepaalde straffen. en die bann kocht ik af voor iemand anders.
 

Leanaci

Niet Verified
18 sep 2013
421
76
184
Zweden
als ik owner was zou ik gwn afkopen wel doen bij bepaalde straffen. en die bann kocht ik af voor iemand anders.

Ban afkopen , bekijk 't effe, en dat verhaaltje van die ban afkopen voor een vriend hier op haunted klopt volgens mij ook voor gene meter
 

SelfjeNL

Niet Verified
14 mrt 2016
0
0
38
37
Top! kan ik weer opnieuw beginnen.. op survival..
i Am happy with the reset :D
 

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
336
49
234
23
asten
www.twitter.com
Top! kan ik weer opnieuw beginnen.. op survival..
i Am happy with the reset :D
is dit sarcasme of niet want de reset is best wel chill voor survival 2/3 want daar waren chunks corrupt geraakt
 
  • Like
Reactions: remymine
Status
Niet open voor verdere reacties.