Waarom we moeten resetten...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste Haunties

Ik merk dat er de afgelopen dagen heel veel verhalen rond gaan en boze spelers naar het forum komen. Ze hebben duidelijk geen zin in de nieuwe update. Ja het klopt, er zullen wat servers gereset gaan worden. Tussendoor, Prison krijgt een nieuwe wereld maar de oude blijft nog een tijd bestaan.

Dit doen we allemaal niet om jullie te pesten. Wij willen juist graag de speel ervaring op The Haunted Network verbeteren, die door werelden die corrupte chunks bevatten of servers die beschadigde configs hebben achteruit is gegaan, waardoor de kwaliteit en up-time van sommige servers verslechterd is. Dat willen wij graag weer goed maken en verbeteren, maar daarvoor moeten er dingen vernieuwd en opnieuw ingeladen worden. Wij hopen dat jullie ons dit kunnen vergeven en het kunnen begrijpen dat we dit willen doen omdat we ook ontzettend veel negativiteit horen van spelers over servers die steeds down gaan of functies die niet meer werken. Wij hopen dat jullie nog lang bij ons blijven spelen en dit misschien weer als uitdaging gaan zien om alles weer opnieuw gezellig te kunnen opbouwen.

namens het hele Staff team, zijn wij altijd blij dat jullie hebben gekozen om op deze server te komen spelen!

Wil je alvast meer zien van wat er komen gaat, bezoek dan vooral de Beta server met ip adress: beta.hauntedmc.nl
en laat graag een reactie achter op topics die over deze server gaan!

Met Vriendelijke Groet,
The Haunted Crew ^^
 

-Ires

Niet Verified
18 okt 2015
15
3
89
mooi gezegd!
Ik denk zeker dat de nieuwe update meer mensen zal trekken en ik kijk er zeker naar uit.

-x- Ires
 

megacrafter0305

Niet Verified
30 dec 2015
12
0
42
skyblock mag niet gereset worden pls doe dat niet ik heb net min eilad lvl 210 pls pls ik ben zo goed bezig pls pls pls pls pls pls en laat de spelers gwn hun eiland houden pls pls pls pls pls pls pls pls pls pls pls pls:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused:!
 

Dark_Obscurity

Niet Verified
10 jul 2015
114
18
119
Die behoud je
@Toto_de_blije @vipwachtwoord Nee dat ligt iets anders, er komen 2 versies van Prison, de oude en de nieuwe.
Je kunt de oude blijven spelen, maar langzamerhand zal alles over gaan naar de nieuwe Prison en kun je daar opnieuw gaan spelen. De oude prison zal ik niet meer geupdate worden! (als er te weinig spelers overblijven op de oude Prison zal deze dus gesloten worden!)
 

Dark_Obscurity

Niet Verified
10 jul 2015
114
18
119
skyblock mag niet gereset worden pls doe dat niet ik heb net min eilad lvl 210 pls pls ik ben zo goed bezig pls pls pls pls pls pls en laat de spelers gwn hun eiland houden pls pls pls pls pls pls pls pls pls pls pls pls:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused:!
Sorry, Skyblock zal inderdaad gereset worden, maar er komen nieuwe verbeterde dingen in, duuus je kunt snel weer beginnen en proberen nummer 1 te staan in de ranking ;)
 

Luckie07

Supreme+
Luckie07
Luckie07 ✔
Supreme+
7 mei 2015
78
33
192
Breda
Beste Haunties

Ik merk dat er de afgelopen dagen heel veel verhalen rond gaan en boze spelers naar het forum komen. Ze hebben duidelijk geen zin in de nieuwe update. Ja het klopt, er zullen wat servers gereset gaan worden. Tussendoor, Prison krijgt een nieuwe wereld maar de oude blijft nog een tijd bestaan.

Dit doen we allemaal niet om jullie te pesten. Wij willen juist graag de speel ervaring op The Haunted Network verbeteren, die door werelden die corrupte chunks bevatten of servers die beschadigde configs hebben achteruit is gegaan, waardoor de kwaliteit en up-time van sommige servers verslechterd is. Dat willen wij graag weer goed maken en verbeteren, maar daarvoor moeten er dingen vernieuwd en opnieuw ingeladen worden. Wij hopen dat jullie ons dit kunnen vergeven en het kunnen begrijpen dat we dit willen doen omdat we ook ontzettend veel negativiteit horen van spelers over servers die steeds down gaan of functies die niet meer werken. Wij hopen dat jullie nog lang bij ons blijven spelen en dit misschien weer als uitdaging gaan zien om alles weer opnieuw gezellig te kunnen opbouwen.

namens het hele Staff team, zijn wij altijd blij dat jullie hebben gekozen om op deze server te komen spelen!

Wil je alvast meer zien van wat er komen gaat, bezoek dan vooral de Beta server met ip adress: beta.hauntedmc.nl
en laat graag een reactie achter op topics die over deze server gaan!

Met Vriendelijke Groet,
The Haunted Crew ^^






Ik ben volkomen met jullie eens Staff-Team - the Haunted
Mij maakt het eigenlijk niet zoveel uit.
Als survival 1 wereld en andere servers werelden gereset moet worden doe dat maar
Ik vind het niet erg ik hou ervan om gewoon te bouwen enzovoort
Dus Suc6!
Mvg Luckie07
 

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
skyblock mag niet gereset worden pls doe dat niet ik heb net min eilad lvl 210 pls pls ik ben zo goed bezig pls pls pls pls pls pls en laat de spelers gwn hun eiland houden pls pls pls pls pls pls pls pls pls pls pls pls:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused:!
Nop
 

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Lekker droog xD
Het is heel simpel....!
Ze hebben een plan gemaakt wat ze gaan doen, ze hebben ook besloten om wat builds mee te nemen!
En daar houden ze ook aan. Zeuren heeft geen zin.
 

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Kunnen ze zijn eiland niet saven dan? En dat van dat zeuren ben ik mee eens. De restart moet er komen :p
Haunted wordt er alleen maar beter van, en eilanden saven, is een heel gedoe ;)
 

zantjez

Niet Verified
6 feb 2014
0
0
43
36
gebouwen maakt denk weinig uit, alleen de problemen op survival op et moment maakt het onspeelbaar en onzeker over wat je wel of niet meekrijgt.

zojuist ook op survival2, ff 10 minuten uitloggen en je bent all je claimblocks kwijt( ook de betaalde) de vraag is dus krijg je je betaalde claimblocks op de nieuwe wel terug? ook als de oude aangeeft dat je ineens niet meer hebt had over 400.000 claimblocks nu binnen 10 minuten niets meer 0_o
 

ziln02

Niet Verified
7 jan 2016
4
0
23
29
ben ook wel benieuwd wat er met mn claimblocks gebeurt. ik bouwde vooral op medieval, maar zit nu vooral op heavon, heeft toch geen zin meer om iets op medieval of hell te bouwen
 
K

KjeldVeldhuizen

Guest
Dingen die je hebt gekocht zoals; Coins, gekochte ranks en claimblocks, zal raar zijn om dat weg te halen.
 

zantjez

Niet Verified
6 feb 2014
0
0
43
36
Dingen die je hebt gekocht zoals; Coins, gekochte ranks en claimblocks, zal raar zijn om dat weg te halen.

vandaar dus mijn vraag, gezien bij iedereen op survival2 alle claimblocks vanavond op 0 zijn gekomen, zowel mijn 400k claimblocks als van andere spelers die serieuze hoeveelheden claimblocks hebben gekocht, en dat eigenlijk na een relog of gewoon door uit te loggen en later weer te joinen.

dat is wat ik al eerder aangaf vanavond dat heel survival2 op zijn kop stond omdat buiten het feit dat iedereen zijn claimblocks daar kwijt is (buiten de claim die je nog had staan) ook halve gebouwen, inventory's exp en een niet werkende mcmmo skills, nu gaf mcmmo aan dat deze de speler gegevens niet kan laden en laat ik hopen dat daar ook het punt zit dat het je claimblocks op 0 heeft gezet.
 

Deemske

Niet Verified
21 okt 2015
1
4
80
22
SmikkelBerenGrot
Ik merk dat er de afgelopen dagen heel veel verhalen rond gaan en boze spelers naar het forum komen. Ze hebben duidelijk geen zin in de nieuwe update. Ja het klopt, er zullen wat servers gereset gaan worden. Tussendoor, Prison krijgt een nieuwe wereld maar de oude blijft nog een tijd bestaan.

Dit doen we allemaal niet om jullie te pesten. Wij willen juist graag de speel ervaring op The Haunted Network verbeteren, die door werelden die corrupte chunks bevatten of servers die beschadigde configs hebben achteruit is gegaan, waardoor de kwaliteit en up-time van sommige servers verslechterd is. Dat willen wij graag weer goed maken en verbeteren, maar daarvoor moeten er dingen vernieuwd en opnieuw ingeladen worden. Wij hopen dat jullie ons dit kunnen vergeven en het kunnen begrijpen dat we dit willen doen omdat we ook ontzettend veel negativiteit horen van spelers over servers die steeds down gaan of functies die niet meer werken. Wij hopen dat jullie nog lang bij ons blijven spelen en dit misschien weer als uitdaging gaan zien om alles weer opnieuw gezellig te kunnen opbouwen.

namens het hele Staff team, zijn wij altijd blij dat jullie hebben gekozen om op deze server te komen spelen!

Wil je alvast meer zien van wat er komen gaat, bezoek dan vooral de Beta server met ip adress: beta.hauntedmc.nl
en laat graag een reactie achter op topics die over deze server gaan!

Met Vriendelijke Groet,
The Haunted Crew ^^[/QUOTE]

Top guys dat jullie dit allemaal doen voor de spelers. Maar als ik naar de beta server ga, gaat me Rank dan ook mee?

DutchSmikkelBeer
 

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Ik merk dat er de afgelopen dagen heel veel verhalen rond gaan en boze spelers naar het forum komen. Ze hebben duidelijk geen zin in de nieuwe update. Ja het klopt, er zullen wat servers gereset gaan worden. Tussendoor, Prison krijgt een nieuwe wereld maar de oude blijft nog een tijd bestaan.

Dit doen we allemaal niet om jullie te pesten. Wij willen juist graag de speel ervaring op The Haunted Network verbeteren, die door werelden die corrupte chunks bevatten of servers die beschadigde configs hebben achteruit is gegaan, waardoor de kwaliteit en up-time van sommige servers verslechterd is. Dat willen wij graag weer goed maken en verbeteren, maar daarvoor moeten er dingen vernieuwd en opnieuw ingeladen worden. Wij hopen dat jullie ons dit kunnen vergeven en het kunnen begrijpen dat we dit willen doen omdat we ook ontzettend veel negativiteit horen van spelers over servers die steeds down gaan of functies die niet meer werken. Wij hopen dat jullie nog lang bij ons blijven spelen en dit misschien weer als uitdaging gaan zien om alles weer opnieuw gezellig te kunnen opbouwen.

namens het hele Staff team, zijn wij altijd blij dat jullie hebben gekozen om op deze server te komen spelen!

Wil je alvast meer zien van wat er komen gaat, bezoek dan vooral de Beta server met ip adress: beta.hauntedmc.nl
en laat graag een reactie achter op topics die over deze server gaan!

Met Vriendelijke Groet,
The Haunted Crew ^^

Top guys dat jullie dit allemaal doen voor de spelers. Maar als ik naar de beta server ga, gaat me Rank dan ook mee?

DutchSmikkelBeer[/QUOTE]
Ranks gaan mee!
 
K

KjeldVeldhuizen

Guest
is dat formulier al online om je gebouwen te verhuizen? dacht dat die gisteren zou komen?

Wat gaan jullie ook doen om dit in de toekomst te voorkomen? of moeten we er rekening mee houden dat de server iedere paar maanden gereset wordt?

Er is nergens gezegd (door staff) dat dat formulier gister online zou komen, dit word gezegd door sommige spelers.
Geloof dit dan ook niet en vraag als je twijfelt dit na aan de staffleden.
Wat betreft de reset en om dit te 'voorkomen', elke server reset, de stress en verbazing komt omdat Haunted nog nooit een reset heeft gehad, dus om meteen te gaan speculeren dat de server er iedere paar maanden gereset gaat worden is niet echt nodig.
Deze update/reset is nodig om de server beter te maken, tja er gaan misschien wat dingen verloren maar ooit ben je ook begonnen met niets dus waarom nu niet.
Haunted 2.0 wordt een stuk beter en ik verlang er super erg naar, graag zien we iedere speler die 'gestopt' is vanwege de reset/update gewoon weer terug :).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.