Steel het koekje!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
ik hack heel mc en heb xray en kan op iem zijn claim minen ik pak het cookie en verstop het onder mijn matras
Maar het matras stinkt en ik ga op het koekje liggen, daardoor bezwijkt het koekje onder mijn gewicht en breekt.
 

DuracellKonijn

Supreme
DuracellKonijn
DuracellKonijn ✔
Supreme
13 okt 2014
861
388
380
23
Antwerpen
ik haal het koekje onder je matras uit en ik neem het mee naar school ik heb het in een genaait (ik doe richting mode) en neem ik hem terug mee naar huis en ik begraaf hem diep want hij stinkt nog naar de drol van dimdamian (lees de eerste berichten XD ) lol :p
 

Fief

Niet Verified
11 okt 2014
0
0
40
24
Ik kom naar je huis en graaf het koekje op en ga naar mijn eigen huis, waar ik het samen met het sleuteltje in mijn gouden spaarpot stop.
 

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
Ik kom naar je huis en graaf het koekje op en ga naar mijn eigen huis, waar ik het samen met het sleuteltje in mijn gouden spaarpot stop.
ik steel je gouden spaarôt en verkoop het goed met het koekje en het vertrekt naar china (waar het word gesmolten tot goud) :)
 

D_warrior_D

Niet Verified
2 aug 2015
49
6
137
22
Ik ben piloot van de vliegroute naar China, ik ging in controle uitvoeren en kwam Jan tegen. Hij smokkelde het koekje buiten het vliegtuig en toen lag het daar helemaal alleen op een vleugel, tot een meeuw hem oppakte.
 

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
Ik ben piloot van de vliegroute naar China, ik ging in controle uitvoeren en kwam Jan tegen. Hij smokkelde het koekje buiten het vliegtuig en toen lag het daar helemaal alleen op een vleugel, tot een meeuw hem oppakte.
ik die na dat ik de piloot had vermoord op meeuwen begon te jagen schoot de meeuw met het koekje neer een ging het halen
maar omdat ik een piloot had vermoord kwam de politie mij arresteren maar ik schoot ze gwn ff dood met mijn geweer daarna drong ik de legerbasis van China binnen en stal een groot legervliegtuig en laadde het vol met de zwaaste explosieven die ik kon vinden en ik stak het cookie er midden tussen met het vliegtuig vloog ik naar de Mount Everest en vloog ertegen aan waardoor er een aardbeving bestond en alle bergen brokkelde af (de Himalaya is nu het kleinste gebergte van de wereld) en op de plek van de Mount Everest was een krater van 10 km diep
natuurlijk leefde ik nog (want ik had mijn gordel aangedaan) en ik liep naar huis

suc6 met het vinden van het koekje
 

D_warrior_D

Niet Verified
2 aug 2015
49
6
137
22
Toen kwam ik bij een uitvinder en hij vond het "koekjeszoekaparaat" uit, vroeg ik de FBI om een paar Nucleaire wapens van Russen te jatten en vond het koekje door de hulp van een kluizenaar, die Jan had zien rond dwalen in de bergen!

En toen? At ik het op ^.^
 

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
Toen kwam ik bij een uitvinder en hij vond het "koekjeszoekaparaat" uit, vroeg ik de FBI om een paar Nucleaire wapens van Russen te jatten en vond het koekje door de hulp van een kluizenaar, die Jan had zien rond dwalen in de bergen!

En toen? At ik het op ^.^
ik ging de mensen ginder helpen omdat er (buiten alleen doden) ook overlevenden waren na dat ik de Himalaya had vernielt maar ik zach D_warior_D het koekje opeten en ik pakte hem in in plastik folie en nu stal ik een raket en een hoop kernwapens laade het racket vol met hem er tussen en stuurde de racket de maan nu is er geen maan meer :( en ik bleef op aarde om de mensen te helpen
 

Toto_de_blije

Niet Verified
15 mrt 2015
35
11
82
Het koekje blijkt onverwoestbaar te zijn en valt weer terug op aarde in mijn handen. Ik gooi t koekje naar de kern van de aarde. Iedereen die daar komt wordt samengeperst door de zwaartekracht
 

DuracellKonijn

Supreme
DuracellKonijn
DuracellKonijn ✔
Supreme
13 okt 2014
861
388
380
23
Antwerpen
ik roept de geesten op en ik heb hen lief gevraagd of ze het koekje wouden nemen voor mij. Ik stak het in een zakje want het heeft nog steeds in @dauwdruppel zijn stront gezeten (zie eerste pagina :')) en ligt nu ergens rond te zweven tussen de sterren in de ruimte.
 

Maaraa

Niet Verified
20 sep 2014
1.155
576
313
29
Ik pak mijn gadget "rocket" om een reis te maken naar de maan. Maar onderweg zie ik een koekje . Die kan ik ècht niet laten hangen. Ik besluit hem mee te nemen naar de hub, waar ik hem in het grass verstop.
 

D_warrior_D

Niet Verified
2 aug 2015
49
6
137
22
Ik join de server en zie het koekje liggen, en neem het mee naar mijn lievelings gamemode (niemand weet waar ik woon want ik rode naar een gamemode!) welke gamemode speel ik het meest en die vindt bij mij ;)
 

Rik 2004

Niet Verified
22 jan 2015
564
183
264
19
Ik join de server en zie het koekje liggen, en neem het mee naar mijn lievelings gamemode (niemand weet waar ik woon want ik rode naar een gamemode!) welke gamemode speel ik het meest en die vindt bij mij ;)
creative
 

Rik 2004

Niet Verified
22 jan 2015
564
183
264
19
ik kom naar je plot in creative enpak het cookie en verstop onder de letters van de kippenclub (alleen d_warrior_d weten waar dat is)
 

najtrebor

Legend
najtrebor
najtrebor ✔
Legend
28 okt 2015
233
29
207
22
ik ga terug in de tijd en steel het koekje voordat twana het vind en stop het op skyblock tussen de kippen.:rolleyes:
 
D

Deleted member 3030

Guest
Ik zag dat de kip het koekje at, dus ik heb de kip ontvoerd :)
 

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
ik zag dat Jordi een kip ontvoerde en onthoofde Jordi voor zijn daden de kip nam ik mee en zette hem bij andere kippen
 

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
Je toilet is stuk en ik ben toevallig loodgieter en ik kom een nieuw toilet plaatsen voor je nieuwe toilet moet een gat geboort worden op de plek waar het koekje ligt en boor het kapot het stof met het koekje in gooi ik on een vuilbak
 
Status
Niet open voor verdere reacties.