Steel het koekje!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DuracellKonijn

Supreme
DuracellKonijn
DuracellKonijn ✔
Supreme
13 okt 2014
861
388
380
23
Antwerpen
ik zag dat je het koekje weg gooide ik pak het terug en stak het in een glaze kast.

w8 wat is er zo speciaal aan dat koekje?
 
D

Deleted member 3030

Guest
ik sloeg die kast in met mn vuist, door het glas, mijn hand lag open ging naar de EHBO, maar Ik heb het koekje!
 

Maaraa

Niet Verified
20 sep 2014
1.155
576
313
29
-pakt het koekje terwijl Jordi ff wegkijkt-

-legt het in het gras@mixed-
 
D

Deleted member 3030

Guest
Jordi gaat naar de ah en koopt daar een heel pak koekjes :P
 

Leroy - Lowdriver

Verified
lowdriver
lowdriver ✔
LegendVer
Ik heb met de First Order alles van Jordi afgenomen, zelfs zijn leven :O en we hebben het zo gedaan dat je niet terug kan TPen naar de Plek, Teleportatie Krachten hebben alleen de First Order nu, NIEMAND krijgt het koekje meer, Ik legde het koekje dus in een Base van bedrock waar we Teleportatie Terug hebben Uitgeschakelt en als je in de buurt komt krijg je /kill (naam)
 

najtrebor

Legend
najtrebor
najtrebor ✔
Legend
28 okt 2015
233
29
207
22
ik ben terug in de tijd gegaan en heb het koekje gepakt voordat het in de bad rock base werd gedaan. ( hoelang duurt dit nog anders maak ik een eind)
 

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
ik ben terug in de tijd gegaan en heb het koekje gepakt voordat het in de bad rock base werd gedaan. ( hoelang duurt dit nog anders maak ik een eind)
waarom een einde?
dit spel hoort geen einde te hebben...
we doen nog gewoon verder

ik steel het koekje van najtrebor en verstop het onder de vloer van een huis
 

najtrebor

Legend
najtrebor
najtrebor ✔
Legend
28 okt 2015
233
29
207
22
ik ga het huis in en blaas het op en zo kan ik het koekje weer pakken en verstoppen op mijn island in skyblock.( das vrij groot)
 

artho

Niet Verified
31 okt 2014
989
189
244
Ik hack skyblock zodat ik het koekje kan stelen en verstop hem in mijn onderbroek.
 

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
jaren later besluit je je onderbroek eindelijk eens te wassen het koekje is ondertussen al verkruimeld en plakt aan je onderbroek samen met allemaal andere dingen je doet je onderbruik in een wasmachine die 5 minuten later al uitvalt en onherstelbaar beschadigt is je gaat je wascmachine met je onderbruik en het koekje in het kanaal dumpen maar je gooit perongluk je wasmachine op een pelzierbootje die dat niet doorhebben en wegvaren en in een orkaan terechtkomen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.