Steel het koekje!

Status
Niet open voor verdere reacties.

najtrebor

Legend
najtrebor
najtrebor ✔
Legend
28 okt 2015
233
29
207
22
ik was niet meer en doctor maar was verder gegaan als penzier boot bestuurder. en ik zonk met boot en al naar Atlantis waar de atlantiaanen de kruimels weer op magische wijze in mekaar plaatsten en het koekje in een walvis mee lieten varen maar de walvis werk gevangen genomen door een japanse walvisvaarder die de walvis neer schoot en vervolgens kwam green peace en die redde het koekje en liet de gewonde walvis achter. alleen het koekje werd gestolen door de vrijwilliger henk en dus verstopte henk het koekje in de koekjes trommel van zijn oma.;) En de oma zou sterfen als er wat zou gebeuren met die koekjes trommel.
 

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
walvistroper waren kwaad op green peace omdat ze geen walvissen mogen stropen daarom vielen ze de boot waarin de koekjestrommel zich bevond aan uiteindelijk wanner de bemanning van green peace allemaal dood waren lieten ze de boot zinken de koekjestrommel drijfde weg

weken later liep ik langs het strand er spoelde een verroeste koekjestrommel aan ik maakte de trommel open en ik zag beschimmelde koekjes ik vond het zo vies dat ik het kapots stamte R.I.P. oma vlak erna komt er uit het niets een orkaan waardoor de halft van belgie word verwoest maar ik overleef de orkaan maar ben de trommel met de koekjes kwijt en ga naar huis ik woon in het andere deel van begie ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.