Steel het koekje!

Status
Niet open voor verdere reacties.
X

xEvilCraftx

Guest
Een duif at de kruimels op en vloog daarna naar Yoruba
 
Last edited by a moderator:

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
447
97
244
11
Groningen, Haren
Op Yoruba wordt de duif dood geschoten door een Skeleton en pakt de kruimels tot hij in de hell beland en toen zag hij......
 

Sam Buwalda

Niet Verified
16 aug 2014
26
14
109
23
The Netherlands, Rotterdam
Een vetgemest dik mannevarken dat de skeleton stond op te wachten met zijn gouden genotknots en paar x in de ronte sloeg totdat de skeleton dood neerviel en het fatsige beest de kruimels opat. Hij voelde dat er wat naar boven kwam en....
 

reddragondemon13

Niet Verified
14 okt 2013
10
4
94
24
holland
hij spuugde de kruimels uit die ik opzoog met een stofzuiger waarna ik de stofzuiger verbrande totdat het koekje in as was verandert
 

crafthunter9

Niet Verified
13 apr 2014
3
2
47
ik maakte een tijdmachine en ging terug de tijd in en ik pakte snel de stofzuiger opende het en pakte al de kruimels. daarna lijmde ik alle kruimels aan elkaar en had het op de maan verstopt
 

Windowcleaner69

Supreme
WindowCleaner69
WindowCleaner69 ✔
Supreme
20 sep 2013
99
62
227
Antwerpen
En nu het onmogelijke
Ik maak een tardis (tijdmachine)
En elk koekje was niet het echte koekje in iedereen zijn bericht in deze topic maar het koekje was Gemaakt van karton en fishsticks

Het koekje had ik dan maar zelf opgegeten
Ondertussen 1 jaar gelede en ik zit vast in de machine en niks kan erin komen zelf niet met portalen
:3
 
X

xEvilCraftx

Guest
Ik vond toch een manier en kon zo het koekje terughalen
Ik heb het koekje aan een speciaal iemand gegeven :D
images
 

Dietch12

Niet Verified
24 sep 2014
1
2
57
24
Loopt door een nauw steegje, en komt Poetin tegen met een lange jas aan. Ik bied hem vodka voor het koekje aan. Hij accepteert het.

Rent snel met het koekje weg en gooit het koekje ergens in de oceaan. Gaat daarna met Poetin naar de bioscoop.
 
Laatste update:

Leanaci

Niet Verified
18 sep 2013
421
76
184
Zweden
verzamelt alle vis die Freecon ermee heeft gevangen. gooit het door de sorteerder in minecraft en rent ermee naar haar fort op de modpack server bewaakt met Portal Turrets
 
  • Like
Reactions: freecon

Tigerking76

Niet Verified
11 jan 2014
206
60
199
Steelt een ruimte schip van Star Wars, vlieg naar de maan, pak het cookie, en verstop het waar niemand het durft te pakken. Ik stop het koekje in mijn broek.
 

HouseF

Niet Verified
24 feb 2014
3
0
33
Ik ging laats naar het museum, waar ik de nachtwacht tegenkwam. ik zag dat er een koekje onder lag, en vroeg aan de bewakers of ik het koekje mocht hebben. dat mocht. nu vertel ik jullie niet waarr dat koekje ligt zodat ik het morgen mooi zelf op kan eten!
 

kippekiller

Niet Verified
19 jun 2014
46
2
122
Voordat Dauw zijn toilet door kon trekken bestormde ik zijn wc met een SWAT team, stal zijn drollen en maakte er een kunstwerk van die nu te bezichtigen is in het Stedelijk museum
lol mijn school heet het stedelijk luceum
 

freecon

Niet Verified
22 sep 2013
261
133
242
22
Nederland alphen a/d rijn
Dus Lfplayer kan je het ook in NL
Type plz
hier vertaalt:

Your goal is to get the cookie. Unfortunately, the person before you has protected the cookie the best that they could. Find a way to steal it, and then keep it for yourself.

Anyways, it should go something like this…

Noobman456: I put the cookie in a safe, with a 10-number code.
Stupidalt123: I crack the code and steal the cookie. I eat the cookie.
Obvioustroll345: I dissect your stomach, and steal the cookie. I throw the cookie in a ditch.
Weirdo234: The ditch is only 1 inch deep, and I simply pick up the cookie. I put the cookie in my pocket.
Etc.

Also, you are not allowed to create, purchase, or somehow recieve a new cookie unless the previous cookie is impossible to get. You can't delete the Cookie.

Ik begin wel :p


Ik heb het koekje in mijn huis verstopt.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Je doel is om het koekje te krijgen. helaas de persoon voor je moet het koekje zo goed mogelijk beschermen. vind een manier om het te stelen, en hou het koekje voor je zelf.

het zou zo ongeveer gaan:
Noobman456: Ik heb het koekje in een kluis gestopt, met een code van 10 cijfers.
Stupidalt123: I kraak de code en steel het koekje, ik eet het koekje op.
Obvieustroll345: ik leeg je maag en steel het koekje, ik gooi het koekje in een sloot.
Weirdo234: de sloot is 1 centimeter diep, en ik pak simpel het koekje op. ik stop het koekje in mijn zak.

Enzovoort.

Je mag geen andere koekjes maken, kopen of hoe dan ook een ander koekje krijgen. behalve als het koekje onmogelijk is om te krijgen.
Je kan het koekje niet verwijderen.

Ik begin wel :p
ik heb het koekje in mijn huis gestopt.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
hopelijk helpt dit een beetje @Hidmo :p
 
Laatste update:
Status
Niet open voor verdere reacties.