Steel het koekje!

Status
Niet open voor verdere reacties.
X

xEvilCraftx

Guest
Ik schoot de beveiliging neer en jatte het koekje en begroef het koekje onder de A50 ergens bij hectometerpaal 200.7
 

dauwdruppel

God
dauwdruppel
dauwdruppel ✔
God
8 nov 2013
270
114
259
Is die zwervers zat en maakt 5 koekjes en eet ze op waarna ik het verspreiden zal over meerdere toiletten. Na de vorige te verbranden.

Uit angst voor dim en zn team zit er nu een tesla coil dat moet hem wel tegenhouden en voor de rest staat er een ban hammer klaar.
 

LFplayer

Niet Verified
4 dec 2013
115
63
214
25
België
Dus eigenlijk moeten we vanaf evil beginnen :P
 

whitch

ie kunt néét meer doone as kan
whitch
whitch ✔
Supreme
18 sep 2013
1.125
434
332
"Ergens op deze aardbol"
bij toeval zag ik bij hectopaaltje 200.7 wat verstoppen , ik pakte het en deed het in een enderkistje, ook heb ik met veel speurwerk de 5 toiletten gevonden en de verbrande resten veilig op geborgen in een enderkist, ook kreeg ik mee dat iemand er 64 stuks had ergens verstopt ook deze tijdelijk in een enderkist gedaan.
met al mijn gevonden spullen ben ik naar mijn lab gegaan en na veel puzzelwerk, vond ik uiteindelijk het orginele koekje weer terug.
die heb ik in een gekleurde zak gedaan , en naar NASA gebracht om het mee te laten gaan op een ruimtereis naar mars
 

Leanaci

Niet Verified
18 sep 2013
421
76
184
Zweden
ik wil die joint wat jullie hebben gerookt, screw the cookie
 

Dimdamian

Niet Verified
20 sep 2013
197
48
184
28
Arnhem and surroundings
Ik zat op het strand een gat recht door de aarde te graven, gewoon omdat het kan, halverwege kwam ik een pakketje ingepakt met stromboliumen tegen en nam het mee. Uiteindelijk toch vergeten, dus hij ligt ergens begraven bij Zandvoort aan Zee!

Verdomme zeg
 

dauwdruppel

God
dauwdruppel
dauwdruppel ✔
God
8 nov 2013
270
114
259
Ziet een waterdicht pakje aanspoelen in egmond op het strand met een cookie erin en besluit hem op te eten.
En komt er later op het toilet achter waarom het koekje daar lag. En besluit door te trekken (het toilet.)
 

PowerPanda21

Niet Verified
7 aug 2014
0
0
50
23
Nederland
Ik beveel god om de riolering over de hele wereld te bekijken, als hij terugkomt zonder cookie zeg ik dat hij de cookie moest menemen, dan beveel ik hem om hem te bewaken in de hemel en dat hij moet zorgen dat niet naar de cookie kan omdat het beschermt moet zijn met een onverwoestbaar materiaal dat Hoeladoelapandafaffoeeenentwintig heet.
 

dauwdruppel

God
dauwdruppel
dauwdruppel ✔
God
8 nov 2013
270
114
259
Gaat in gmc en breekt het materiaal en is op het punt het aan zijn honden te voeren.
 

PowerPanda21

Niet Verified
7 aug 2014
0
0
50
23
Nederland
Ik doe een 3-dubbele flikflak en dan springen doe honden naar onder om daarna naar boven te vallen. Als ze boodschappen hebben gedaan pak ik je koekje en spelen de honden gitaar. Ik maak een redstone-clock die ik verbindt met het command: /gamemode 2 @e[type=!Panda] en maak een bedrock muur om de 21 waar ik het koekje in heb verstopt.
 

freecon

Niet Verified
22 sep 2013
261
133
242
22
Nederland alphen a/d rijn
Ik beveel god om de riolering over de hele wereld te bekijken, als hij terugkomt zonder cookie zeg ik dat hij de cookie moest menemen, dan beveel ik hem om hem te bewaken in de hemel en dat hij moet zorgen dat niet naar de cookie kan omdat het beschermt moet zijn met een onverwoestbaar materiaal dat Hoeladoelapandafaffoeeenentwintig heet.
Moest je srs God erbij halen??
 

dauwdruppel

God
dauwdruppel
dauwdruppel ✔
God
8 nov 2013
270
114
259
Succes panda gm2 is adventure mode ik pAk het koekje gewoon en geef het aan mn browser kijken wat hij van onze cookies vind.
 

PowerPanda21

Niet Verified
7 aug 2014
0
0
50
23
Nederland
Maar het was /gamemode 2 @e[Type=[B]![/B]Panda] Dat betekent alle entetys die geen panda zijn. Dat komt door het "!", het koekje zat in een bedrock doos en jij bent gm2. MIJN COOKIE, Nogsteeds
 

PowerPanda21

Niet Verified
7 aug 2014
0
0
50
23
Nederland
Ohja... Ik heb Browser ontvoerd en verstopt in een zandkorrel in de Sahara
 
Status
Niet open voor verdere reacties.