Officieel "ik heb een bug gevonden" topic!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
je kan geen geld naar een speler die niet online is sturen
Best logisch, de speler moet wel weten dat hij/zij het geld heeft ontvangen. Zo zit het eenmaal in essentials.
 

StefNL

Niet Verified
18 apr 2016
42
14
74
29
Sinds ik dood ben gegaan is het allemaal erg donker voor mij in MNO, minecraft restart en pc restart hebben niet geholpen. Wel heb ik gewoon nightvision in de mine zelf, maar buiten om zie ik weinig tot niks :/ Iemand een idee hoe ik dit kan fixen? @remymine @Datdus
 

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Sinds ik dood ben gegaan is het allemaal erg donker voor mij in MNO, minecraft restart en pc restart hebben niet geholpen. Wel heb ik gewoon nightvision in de mine zelf, maar buiten om zie ik weinig tot niks :/ Iemand een idee hoe ik dit kan fixen? @remymine @Datdus
Staat je brightness op moody?
 

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.439
159
219
hutje op de hei :)
Op meerder plekken worden hengels best duur verkocht maar als je gaat vissen duurt het een eeuwigheid voordat je iets vangt zelfs als je hengel maximaal op enchanting niveau is. Kan de catch rate iets omhoog?

Toen ik eenmaal een paar vissen had (mazzel dat 1 vis genoeg was) heb ik een ocelot in PQR getemt. In eerste instantie volgde die me gewoon maar later kwam die dus vast te zitten en wilde niet meer volgen. Je kon hem wel duwen maar niet lokken. Heb geen 2de ocelot kunnen temmen omdat vissen zo lang duurt dus heb het niet opnieuw kunnen testen.

3130lyv.jpg
 

IzzyJong

Niet Verified
29 nov 2014
184
22
124
23
Izzyland Parijs
Suggestie:

Misschien is het leuk om een lottery toe te voegen op Prison, net zoals op Miners. Zo kunnen mensen wat extra geld bij verdienen. :)

Mvg, IzzyJong
 
  • Like
Reactions: Dimitri

DarknessWolf14

Niet Verified
9 dec 2016
78
12
127
Hallo!
Het was INerdStraffez opgevallen dat wanneer iemand met een Bounty logged, en je de NPC dan killed (dan staat er RageQuit(Cijfers)). Als je die killed krijg je de Bounty niet. Hier een video:

 

StefNL

Niet Verified
18 apr 2016
42
14
74
29
Skycoins op prison? huh?
Edit: de naam klopt niet, er worden wel degelijk prisoncoins bijgeschreven
 

Bijlagen

  • 2017-04-25_11.56.12.png
    2017-04-25_11.56.12.png
    311,8 KB · Bekeken: 194

StefNL

Niet Verified
18 apr 2016
42
14
74
29
Coalblocks verkopen maar heb geen coalblocks? Ik heb toch echt een stack in inventory (MNO mine)
 

Bijlagen

  • 2017-04-25_13.50.18.png
    2017-04-25_13.50.18.png
    391,7 KB · Bekeken: 194

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Coalblocks verkopen maar heb geen coalblocks? Ik heb toch echt een stack in inventory (MNO mine)
Geen bug, ze bedoelen normale coal, geen blocks. ;) Met de block duiden ze aan welk item het voorstelt voor de 'Beginners'.
 
  • Like
Reactions: StefNL

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
Op meerder plekken worden hengels best duur verkocht maar als je gaat vissen duurt het een eeuwigheid voordat je iets vangt zelfs als je hengel maximaal op enchanting niveau is. Kan de catch rate iets omhoog?

Toen ik eenmaal een paar vissen had (mazzel dat 1 vis genoeg was) heb ik een ocelot in PQR getemt. In eerste instantie volgde die me gewoon maar later kwam die dus vast te zitten en wilde niet meer volgen. Je kon hem wel duwen maar niet lokken. Heb geen 2de ocelot kunnen temmen omdat vissen zo lang duurt dus heb het niet opnieuw kunnen testen.

3130lyv.jpg
ik heb 15 vissen in een niet al te lange tijd kunnen vissen het was wel vorige donderdag.
 

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
Mobs spawnen standaard maar dit word door eigen instellingen direct ongedaan gemaakt dus je ziet ze in een flits komen en gaan. Dit hadden wij al tijdens het bouwen van de map :wink:
Het was toch de bedoeling dat er monster spawners in de open wereld kwamen?
 

skyblockdylan

Niet Verified
18 mei 2016
123
24
134
Is het mogelijk om een party plugin in prison te doen zodat mensen prive gesprekken in een party kunnen voeren en niet in de chat, zodat de chat niet vol word gespawnt met onzin gesprekken en de mensen die echt wat wil vragen over prison, je hun vraag goed kan zien
 

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Is het mogelijk om een party plugin in prison te doen zodat mensen prive gesprekken in een party kunnen voeren en niet in de chat, zodat de chat niet vol word gespawnt met onzin gesprekken en de mensen die echt wat wil vragen over prison, je hun vraag goed kan zien
Je hebt ook /friends
 
Status
Niet open voor verdere reacties.