Officieel "ik heb een bug gevonden" topic!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Om van rank W naar rank X te gaan, kost dat 12,3miljoen ipv 123miljoen.
Niet zo zeer een bug, maar wanneer iemand in jouw cell shop sings plaatst, kan de eigenaar van de cell ze niet slopen. In dit geval wou ik ze naar mijn account overzetten, aangezien ik meer geld had. Guido had mij geholpen met worldedit.

@Datdus voor als deze over het hoofd waren gelezen.
 

Datdus

Supreme
Datdus
Datdus ✔
Supreme
16 aug 2016
119
84
222

Datdus

Supreme
Datdus
Datdus ✔
Supreme
16 aug 2016
119
84
222
Suggestie:

Is het misschien mogelijk om Area's te creeën bij de ovens zodat als je daar uitlogt dat je dan inlogt op Spawn. En overal anders gewoon uitlogt, dat je gewoon inlogt op de plek waar je uitlogt.
Hoop dat dit, of iets wat er op lijkt, mogelijk is!

Mvg, IzzyJong
Thanks! Dit gaf me een idee om het op te lossen. Zal 't snel testen.
 

IzzyJong

Niet Verified
29 nov 2014
184
22
124
23
Izzyland Parijs
Geen bugg, denk ik:

In MNO heb ik echt enorme lagg, veel meer dan ergens anders. Hierdoor kan ik bijna niet spelen. Ik geloof dat het door de SwampBiome komt.
Hopelijk kan ik dit gefixt worden!

Mvg, IzzyJong
 

IzzyJong

Niet Verified
29 nov 2014
184
22
124
23
Izzyland Parijs
Suggestie:

Het is nu niet mogelijk om aan boeken te komen. Graag zou ik willen dat dit mogelijk wordt. :)

Mvg, IzzyJong
 

IzzyJong

Niet Verified
29 nov 2014
184
22
124
23
Izzyland Parijs
Suggestie:

Op Miners is er Auction, dit is handig om je spullen te verkopen. Komt dit ook op Prison? Of iets wat er op lijkt zoals ActionHouse?
Hoop dat dit mogelijk is.

Mvg, IzzyJong
 

artho

Niet Verified
31 okt 2014
989
189
244
Foutje :

Als je in de ABC-Mine met de ladders naar beneden wilt gaan, blijf je in adventure mode waardoor je geen blokken kan hakken.
Nu moet je voortdurend zelf naar beneden minen omdat je in de mine zelf uit adventure mode gaat.

Mvg
 

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Foutje :

Als je in de ABC-Mine met de ladders naar beneden wilt gaan, blijf je in adventure mode waardoor je geen blokken kan hakken.
Nu moet je voortdurend zelf naar beneden minen omdat je in de mine zelf uit adventure mode gaat.

Mvg
Is overal, omdat het buiten de mine valt.
 

IzzyJong

Niet Verified
29 nov 2014
184
22
124
23
Izzyland Parijs
Mogelijk een bugg:

Ik heb altijd in de Mines heel erg honger, maar nooit in pvp. Ligt dit aan mij, of heeft iedereen dit?

Mvg, IzzyJong
 

Dill

Supreme
Ceptyra
Ceptyra ✔
Supreme
16 mrt 2016
75
79
212
23
Gelderland
Bij de ovens van ghi gaat er maar één rij glass weg ipv alles. Niet zo erg maar wilde het wel even melden :)
 
  • Like
Reactions: walk3n_fridge

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com

IzzyJong

Niet Verified
29 nov 2014
184
22
124
23
Izzyland Parijs
De rankprijzen zijn veranderd, maar dit komt nog niet overeen met het commando /ranks. Ik weet niet precies welke ranks allemaal, maar sws rank J. Hopelijk kan dit gefixt worden.

Mvg, IzzyJong
 

gertjan26

Elite
gertjan26
gertjan26 ✔
Elite
30 jul 2015
49
14
164
Witte Huis
Suggestie:

Op Miners is er Auction, dit is handig om je spullen te verkopen. Komt dit ook op Prison? Of iets wat er op lijkt zoals ActionHouse?
Hoop dat dit mogelijk is.

Mvg, IzzyJong
Is een goed idee en makkelijker en je helpt de economie er mee :)
 

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Idee:

Misschien ergens in de PvPzone tussen ABC/DEF en GHI, oftewel, bij de hutjes/tentjes de Crate plekken komen, dat je moet uitkijken of er niemand is en dat je dan je Crate opent. Net zoals je illegaal spullen binnen smokkelt in een gevangenis ;)
 

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.439
159
219
hutje op de hei :)
Weet niet of het een bugg is of meer en soort glitch maar voorheen zag ik tijdens het lopen van mine naar mine al skelly en zombie's glitchen voor een fractie maar nu dus ook in MNO mine. Dus ik vroeg me af waar het van komt en of het miasschien bijdraagt aan de inmiddels weer terug gekeerde block lagg en kleine lagg pushbacks
 
Status
Niet open voor verdere reacties.