Officieel "ik heb een bug gevonden" topic!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Datdus

Supreme
Datdus
Datdus ✔
Supreme
16 aug 2016
119
84
222
De rankprijzen zijn veranderd, maar dit komt nog niet overeen met het commando /ranks. Ik weet niet precies welke ranks allemaal, maar sws rank J. Hopelijk kan dit gefixt worden.

Mvg, IzzyJong

De auction van miners is mij te spammerig in de chat. Dit is minder erg op miners omdat er niet zoveel mensen online zijn. Op prison daarentegen...

Ben wel van mening dat /ah bekender moet worden gemaakt op één of andere manier.
 

Datdus

Supreme
Datdus
Datdus ✔
Supreme
16 aug 2016
119
84
222
Idee:

Misschien ergens in de PvPzone tussen ABC/DEF en GHI, oftewel, bij de hutjes/tentjes de Crate plekken komen, dat je moet uitkijken of er niemand is en dat je dan je Crate opent. Net zoals je illegaal spullen binnen smokkelt in een gevangenis ;)

Random loot crates stonden op het ideeënlijstje. Maars eerst even aankijken.
 
  • Like
Reactions: Dimitri

Datdus

Supreme
Datdus
Datdus ✔
Supreme
16 aug 2016
119
84
222
Weet niet of het een bugg is of meer en soort glitch maar voorheen zag ik tijdens het lopen van mine naar mine al skelly en zombie's glitchen voor een fractie maar nu dus ook in MNO mine. Dus ik vroeg me af waar het van komt en of het miasschien bijdraagt aan de inmiddels weer terug gekeerde block lagg en kleine lagg pushbacks

Dat komt door de plugin die onze mobs regelt, zo opgelost.
 

IzzyJong

Niet Verified
29 nov 2014
184
22
124
23
Izzyland Parijs
Suggestie:

Nu de lagg stukken verminderd is (Good job guys!) is het misschien mogelijk de mines sneller te laten reseten? In plaats van na 12 minuten, misschien 8?
Hoop dat dit mogelijk is en niet weer lagg gaat veroorzaken.

Mvg, IzzyJong
 

Kleinesmurfy

Niet Verified
3 feb 2015
126
67
157
32
'S-Hertogenbosch
Mobs spawnen standaard maar dit word door eigen instellingen direct ongedaan gemaakt dus je ziet ze in een flits komen en gaan. Dit hadden wij al tijdens het bouwen van de map :wink:
 

IzzyJong

Niet Verified
29 nov 2014
184
22
124
23
Izzyland Parijs
Vraag:

Ik zie veel pvp'ers campen en spawnkillen voor en bij de mines. Hierover heb ik verschillende meningen gehoord of dit banable is of niet. Mijn vraag is dus of dit nou echt baneble is? Ik hoop eigenlijk van wel, want ik vind het nogal triest.
Hopelijk kan ik hier meer duidelijkheid over krijgen.

Mvg, IzzyJong
 

IzzyJong

Niet Verified
29 nov 2014
184
22
124
23
Izzyland Parijs
Foutje:

Als je wat in de AuctionHouse verkoopt dan staat er dat je in plaats van PrisonCoins, Skycoins krijgt. Dit moet dus eventjes gefxit worden :P

Mvg, IzzyJong
 

Kleinesmurfy

Niet Verified
3 feb 2015
126
67
157
32
'S-Hertogenbosch
Vraag:

Ik zie veel pvp'ers campen en spawnkillen voor en bij de mines. Hierover heb ik verschillende meningen gehoord of dit banable is of niet. Mijn vraag is dus of dit nou echt baneble is? Ik hoop eigenlijk van wel, want ik vind het nogal triest.
Hopelijk kan ik hier meer duidelijkheid over krijgen.

Mvg, IzzyJong

Om dit te voorkomen zijn er 4 gangen uit de spawn naar de open wereld, namelijk 2 poorten & 2 tunnels. Het lijkt mij niet dat er op alle 4 de plekken geen mogelijkheid is om er doorheen te komen. :yum:
 

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Om dit te voorkomen zijn er 4 gangen uit de spawn naar de open wereld, namelijk 2 poorten & 2 tunnels. Het lijkt mij niet dat er op alle 4 de plekken geen mogelijkheid is om er doorheen te komen. :yum:
Tunnels o.O?
 

gertjan26

Elite
gertjan26
gertjan26 ✔
Elite
30 jul 2015
49
14
164
Witte Huis
kom ik vanochtend op de server is mijn cel gerolbackt en nu is mijn winst weg en ben ik arm maar waarom is dit dan gebeurd?
 

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
kom ik vanochtend op de server is mijn cel gerolbackt en nu is mijn winst weg en ben ik arm maar waarom is dit dan gebeurd?
Oftewel mijn Cell, DEF14. @Datdus. De cell verploopt pas vanavond, maar is op een rare manier gerollbackt.
 

IzzyJong

Niet Verified
29 nov 2014
184
22
124
23
Izzyland Parijs
Om dit te voorkomen zijn er 4 gangen uit de spawn naar de open wereld, namelijk 2 poorten & 2 tunnels. Het lijkt mij niet dat er op alle 4 de plekken geen mogelijkheid is om er doorheen te komen. :yum:
Ik had het eigenlijk over campers voor de JKL of MNO mine. Hier is maar één ingang en dan is er gewoon geen mogelijkheid om binnen te komen.
 

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.439
159
219
hutje op de hei :)
Was gister mijn vote keys aan het inleveren en ik won naast 10iron blocks ook 25 stenght potions en 16 swift potions. Echter van de potions kreeg ik er maar 1 terwijl de reward tekst toch echt wat anders aangaf. Wat is er fout de tekst of de reward, welke overigens niet stackable is en nee ik had geen volle inv.
 

Customly

Niet Verified
22 apr 2017
7
2
52
Hengelo
Als je iets verkoopt in het auction house staat er dat je SkyCoins krijgt in plaats van PrisonCoins. Hier ook een screenshot
 

Bijlagen

  • 2017-04-23_10.58.57.png
    2017-04-23_10.58.57.png
    236,7 KB · Bekeken: 183

IzzyJong

Niet Verified
29 nov 2014
184
22
124
23
Izzyland Parijs
Bij het Bounty systeem is het mogelijk om te gaan spammen door heel vaak een bedrag op iemand te plaatsen. Dit is zeer irritant en onoverzichtelijk in de chat.
Hoop dat dit gefixt kan worden.

Mvg, IzzyJong
 

Bijlagen

  • Bounty Spam.png
    Bounty Spam.png
    50,1 KB · Bekeken: 191

Customly

Niet Verified
22 apr 2017
7
2
52
Hengelo
Bij het Bounty systeem is het mogelijk om te gaan spammen door heel vaak een bedrag op iemand te plaatsen. Dit is zeer irritant en onoverzichtelijk in de chat.
Hoop dat dit gefixt kan worden.

Mvg, IzzyJong
Misschien er een cooldown op zetten?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.