Haunted vraag van de week! #7

Status
Niet open voor verdere reacties.
K

Kogetsoo

Guest
Elke week stelt The Haunted Network de community, dus jou een vraag! De vraag van deze week luidt als volgt:

"Wat vind je de leukste veranderingen die vorige week gedaan zijn, en welke de minst leuke?"

Wil jij de community ook wat vragen? Zet deze dan in je post en misschien zie je hem de volgende week wel terug als vraag van de week!

Mijn antwoord:
"De server was flink toe aan een behoorlijke opknapbeurt. Dit is gebeurd, maar er zijn ook talloze nieuwe dingen bij gekomen! Zelf vind ik het leukste dat KitPvP zo'n grote metamorfose heeft doorgemaakt. Wie heeft dit nog niet geprobeerd? Het minst leuk vind ik dat jullie ons een week hebben moeten missen. Wij jullie ook hoor! (behalve hackers, die mogen weg blijven! :p)"
 

monkeyking

Niet Verified
24 jun 2014
42
23
144
22
d' mouw
hey :D

de leukste vind ik de /friends omdat (vind ik) het erg handig is :D. Het minst leuke is dan wel de vernieuwing van de challenges, omdat je daarmee nu geen tokens meer krijgt als je het repeat en omdat je +4 items per repeat exrta betaald :/

groetjes,
Monkey
 
  • Like
Reactions: Tigerking76

Tigerking76

Niet Verified
11 jan 2014
206
60
199
Goede vraag :o
Ook ik vind de leukste feature de /friends command omdat hij echt super handig en makkelijk te gebruiken is. Minst leuke? De anti x-ray verbetering xD. Nu kan ik niet meer hacken :(
 

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
het leukste de ./friends voorderest niks ondekt (heb maar 1 avontje factions gespeelt )

en de minstleuke de naam op items (iritant voor shops) en de aangepaste kits op f (ik haat minen en full dia was wel erg handig)
 

conceptswe

Niet Verified
24 mei 2014
375
159
229
25
Niet kijken stalker!
Is Kogetsoo nu de vraagjesman? :o

Het leukste van de update:
Hetzelfde als Monkey vind ik de /friends command erg leuk :D

Het vervelendste van de update:
De vanilla reset
Zelf speel ik geen vanilla, maar kan me voorstellen dat mensen gefrustreerd raken dat vanilla gereset is zonder waarschuwing
 
  • Like
Reactions: QuintenRex
C

Checkpointx

Guest
Ik merk er op survival ook weinig van en dat is een goed iets. Ik weet zeker dat er veel onder de motorkap is aangepast en ik weet hoeveel werk dat is, toch is het belangrijk dat het gedaan wordt. Dus top zo.

Wat ik wel gemerkt heb is dat de farm voor hout / zand / enz nu alleen voor mensen met een rank is, op zich niet zo gek, maar het zorgt er wel voor dat er regelmatig bedelende kiddies rondhangen die blokken proberen te stelen. Misschien ook de /warp volgende keer blokkeren voor mensen zonder rank?
 

MelonSlice

God
MelonSlice
MelonSlice ✔
God
Het leukste vind ik natuurlijk óók /friends !
Dat is natuurlijk heel erg gezellig én makkelijk voor als je met je vrienden wilt praten (etc etc...)
Het minst leuke...
Tja... ik weet niks...

Even serieus nu.
Ik weet ECHT niks! :eek:

Ik vind zo'n beetje alles wel goed aan Haunted MC :rolleyes:
Dat weet je toch ook wel... :p

Groetjes,
MelonSlice
 

kronoscreeper

Niet Verified
13 jan 2015
98
21
99
De Woestijn
leukste: alles wat is tegevoegd+/rtp weer terug

stomste: WARP FARM WEER VOOR DONATORS
 

artho

Niet Verified
31 okt 2014
989
189
244
Leuk: alle nieuwe commands
Niet leuk: kit god op factions kan je mine in 15min...
 

kronoscreeper

Niet Verified
13 jan 2015
98
21
99
De Woestijn
Ik merk er op survival ook weinig van en dat is een goed iets. Ik weet zeker dat er veel onder de motorkap is aangepast en ik weet hoeveel werk dat is, toch is het belangrijk dat het gedaan wordt. Dus top zo.

Wat ik wel gemerkt heb is dat de farm voor hout / zand / enz nu alleen voor mensen met een rank is, op zich niet zo gek, maar het zorgt er wel voor dat er regelmatig bedelende kiddies rondhangen die blokken proberen te stelen. Misschien ook de /warp volgende keer blokkeren voor mensen zonder rank?
dan lopen ze ernaar toe, ik zit maar een kilometer van de farm vandaan
 

daro45

Niet Verified
11 mrt 2015
20
0
59
ik vind de /friends een erg leuke toevoeging het minder leuke is dat mijn vriend CrafterHero een name change deed en dat wij nu ons skyblock kwijt zijn hij is er nog wel maar is van niemand.
 

Pavic216

Niet Verified
10 mrt 2015
1
0
43
21
De /friend functie vind ik heel handig er is niet zo veel wat er niet bevalt
 

InThana

Niet Verified
19 mrt 2015
77
17
119
23
leukste: pvp wars
stomste: /shop verwijderd het was handig dat je bijvoorbeeld wat obsidian miste dat je tokens verzamelde en /shop typte en dat je dan die blok kan kopen die je nodig had inplaats van eeuwig zoeken naar obsidian ondergrond
 
Status
Niet open voor verdere reacties.