Haunted vraag van de week! #7

Status
Niet open voor verdere reacties.

noobbulder

Niet Verified
20 okt 2014
165
149
204
27
westervoort
iets van vorige week he moet het persee met de server te maaken hebben? ik heb namelijk te hooren gekregen dat ik 1 mei al kan verhuizen whoop woot!!!!! ik ben daar door heel blij maar op de server is het leukste van vorige week de /friend denk ik
 
  • Like
Reactions: jan28

kronoscreeper

Niet Verified
13 jan 2015
98
21
99
De Woestijn
leukste: pvp wars
stomste: /shop verwijderd het was handig dat je bijvoorbeeld wat obsidian miste dat je tokens verzamelde en /shop typte en dat je dan die blok kan kopen die je nodig had inplaats van eeuwig zoeken naar obsidian ondergrond
/warp end en mine een pilaar
 

cap_kai

Niet Verified
29 dec 2014
17
9
149
19
waarschijnlijk thuis
leukste de /friend command die is bijna te fijn.
en het minst leukste /warp farm want daar haalde ik bijna al mijn spullen :\
 

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
ik koop echt bijna nooit snoep *-*
ik ook daarom heb ik legend :)
als je kan/mag betalen onloin en je speel vaak genoeg thn dan is premium (naar mijn mening niet te veel) als je uitrekent hoe snel je 2,3,4 euro uitgeeft aan drinken, eten , grijpkramen , kermis dan is 7.5 niet zoveel ;)
 

cap_kai

Niet Verified
29 dec 2014
17
9
149
19
waarschijnlijk thuis
ik ook daarom heb ik legend :)
als je kan/mag betalen onloin en je speel vaak genoeg thn dan is premium (naar mijn mening niet te veel) als je uitrekent hoe snel je 2,3,4 euro uitgeeft aan drinken, eten , grijpkramen , kermis dan is 7.5 niet zoveel ;)

ik vind 7,50 ook niet veel maar ik denk niet dat ik mag betalen van mn vader ... =\
 
D

Datdus

Guest
Is Kogetsoo nu de vraagjesman? :eek:

Het leukste van de update:
Hetzelfde als Monkey vind ik de /friends command erg leuk :D

Het vervelendste van de update:
De vanilla reset
Zelf speel ik geen vanilla, maar kan me voorstellen dat mensen gefrustreerd raken dat vanilla gereset is zonder waarschuwing
Ligt eraan wie er tijd heeft. ;)
 
  • Like
Reactions: jan28

TheQpowerrr

Niet Verified
20 jul 2014
73
35
142
23
www.youtube.com
Hey,

Ik vind het Superrrleuk dat er /friend bestaat, het is een geweldige toevoeging die het nog leuker maakt om nieuwe vrienden te maken op Haunted!

Wat ik wat minder leuk vind is dat je op Skyblock geen tokens meer krijgt door Challenges te herhalen, ook is het onmogelijk om sommige items te krijgen, bv: Lapis Lazuli, Enchanted Books enz.

Al met al vind ik de Update superrr! ;)
 

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
De leukste verandering, hm, dan denk ik toch snel aan KitPvP, maar dat vind ik zo standaard! :P
De leukste verandering vind ik dan wel dat de /friends command er is, jammer dat er een limiet op staat, toch? :(

De minst leuke verandering: Dat de CTF-spawn is veranderd. :(
 

FlaconBacon

Niet Verified
29 apr 2015
112
109
159
21
mijn huis.
De leukste verandering, hm, dan denk ik toch snel aan KitPvP, maar dat vind ik zo standaard! :p
De leukste verandering vind ik dan wel dat de /friends command er is, jammer dat er een limiet op staat, toch? :(

De minst leuke verandering: Dat de CTF-spawn is veranderd. :(
Wat is de limiet trouwens?
 
  • Like
Reactions: Tigerking76

InThana

Niet Verified
19 mrt 2015
77
17
119
23
is dat niet ruim voldoende ? :eek:
voor mij wel maar er zijn spelers die heel graag 100 vrienden willen hebben op de server denk ik :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.