Haunted vraag van de week! #7

Status
Niet open voor verdere reacties.

TheDeadbushNL

Niet Verified
30 mei 2014
5
1
80
de leukste vind ik dat pvpwars er aan komt en de minst leukste vind ik de antilag world edit het duurt minuten als je iets groots wil maken echt best irritant

ben nu al kwartier aan het wachten op het maken van een groot gebouw
 
Laatste update:

DuracellKonijn

Supreme
DuracellKonijn
DuracellKonijn ✔
Supreme
13 okt 2014
861
388
380
23
Antwerpen
eigenlijk ik kan niks stoms verzinnen :o want ik weet dat remymine en staff enorm hun best doen om hauntedmc te runnen en ons een groot plezier geven. deze updates waren gepland voor ons toe, zodat wij nog meer plezier hebben. (behalve hackers die beginnen te wenen als ze gebanned worden. ik ken er zo'n paar xD) en vooral dat remymine en staff een toffe vervang server hebben geopend dat vind ik heel lief!

mvg
Twana
 

xSheepishGirlx

Niet Verified
22 mrt 2015
314
95
189
leukste: /friends (lekker orgineel :P)
minst leuke: dat turfwars, pvpwars en speedrun nog niet on zijn!
ja, alles is beter geworden vind ik :)
 

Gravity0123

Niet Verified
3 feb 2015
3
2
67
22
Het beste wat is veranderd is dat /rtp weer is ingeschakeld is in survival.
En redstone in creative werkt weer optimaal.
Het minst leuke aan de update is toch wel dat /wrap farm alleen is voor mensen die betalen voor de server. Maar het belangrijkste is dat haunted network een server is voor iedereen en dat het een leuke server is! Top gedaan!
 

_Mrvinz_

Niet Verified
25 jan 2014
203
35
234
22
Netherlands
twitter.com
Het Leukste is denk ik toch wel dat Friends er is, en dat je geen rtp meer kan in WARZONE :D #LarsBazijnJeKanNietMeerWegglippen
het minst leuke is dat de Prijzen in factions best duur zijn maarjah boeie, en dat rtp 25 tokens kost :O
 
F

FenneEm

Guest
er zijn overal veranderingen gedaan bij dingen die ik nooit doe maar als je het over mines hebt is /friend wel handi.
en ik vind het natuurlijk geweldig van remy dat hij zo veel tijd in de update heeft gestopt je hoofd zo veel goede reacties dat het weg goed moet zijn.

gr. Fenne
 

larssie2002

Niet Verified
24 jan 2015
38
40
104
22
Het leukste wat is veranderd is denk ik toch wel de /friends plugin, dit komt omdat het nu gemakkelijker is om te kijken of er een van je vrienden online is op een van de servers van haunted. Zo hoef je niet meer alle servers af te gaan om je vrienden te zoeken. Verder vind ik het superfijn dat de /warp farm weer voor donators only is. Alleen is het soms wel vervelend dat er van die kindertjes zijn die je spullen die je hebt gemined snel van de grond te pakken voor je ze zelf hebt gepakt. Maar voor de rest een superupdate, goedzo haunted. :)

Groetjes Lars oftewel Lherion.
 

cody

Niet Verified
13 aug 2014
9
2
57
Leukste: heel veel, om er een paar te noemen: /warp farm (survival) weer alleen voor donateurs (das een van de grote redenen dat ik een rang kocht), /friend en Kitpvp makeover
Niet leuk: 1. /shop weg: ik zou graag weer enchanted books naar keuze voor zo weinig kopen, helemaal omdat: 2. Survival inventory leeg in realms update! (ik heb geen waarschuwing ontvangen en al mijn dia tools en armor waren weg!!!)
kortom: er zijn leuke dingen maar vooral ook slechte dingen!
 

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
Leukste: heel veel, om er een paar te noemen: /warp farm (survival) weer alleen voor donateurs (das een van de grote redenen dat ik een rang kocht), /friend en Kitpvp makeover
Niet leuk: 1. /shop weg: ik zou graag weer enchanted books naar keuze voor zo weinig kopen, helemaal omdat: 2. Survival inventory leeg in realms update! (ik heb geen waarschuwing ontvangen en al mijn dia tools en armor waren weg!!!)
kortom: er zijn leuke dingen maar vooral ook slechte dingen!
je nadelen kloppen niet die zijn niet in die week gekomen/wegegaan :D
 

cody

Niet Verified
13 aug 2014
9
2
57
Had ik
ik vind 7,50 ook niet veel maar ik denk niet dat ik mag betalen van mn vader ... =\
eerst ook, maar kijk wat je kunt bereiken met een praatje: nu ben ik legend!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.