Eerste stap naar de terugkeer van factions

Status
Niet open voor verdere reacties.

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
nee oke XD bedoel sommige zeggen dat je bij factions wel mag gaan scammen en dat soort dingen
Currency scam mag nergens. Maar alle andere vormen van verraad, stelen, raiden, griefen mag gewoon op factions.
 

SKRWildfire

Niet Verified
2 dec 2014
424
86
237
27
Nederland
Currency scam mag nergens. Maar alle andere vormen van verraad, stelen, raiden, griefen mag gewoon op factions.
ahh oke gewoon houden aan de regels wat er zijn. miss wel zo handig om regels up te daten bv van grieven dat bij factions wel mag voor mensen zitten te zeuren over dat het in de regels staat.
 

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
25
Niet veel veranderd in de tijd dat ik daadwerkelijk afwezig ben geweest zie ik :-). Toedeloe, veel plezier met de hopelijk spoedig komende factions server voor jullie.
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Niet veel veranderd in de tijd dat ik daadwerkelijk afwezig ben geweest zie ik :-). Toedeloe, veel plezier met de hopelijk spoedig komende factions server voor jullie.
Thanks!
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Dus op een rijtje wat we voor nu hebben:

1. Een epic nieuwe Factions spawn met warzone in een rustig en zeer vlak gebied.
2. Mooie layout voor de chat
3. Anti AFK systeem.
4. Anti loot steal (Maximaal 30 vrienden kun je toevoegen die wel de loot op kunnen rapen wanneer je iemand killt)
5. Ingame handige broadcasts over verschillende commands.
6. Haunted Level systeem zal aanwezig zijn. Per kill krijg je XP. Ook worden killstreaks bijgehouden.
7. Bounties, wanneer je een speler killt krijg je ook de head!
8. Diverse donateur/rank voordelen (geen OP kits/items...)
9. Anti combat logging
10. Anti lag systemen, tnt behaviour zou niet aangetast moeten worden.
11. Crates! (Zowel vote als koopbare cratekeys)
12. Handige informatie in het scoreboard
13. McMMO
14. McMMO Credits (voten en uit crates)
15. Kit preview weergave
16. Lottery
17. Disguises, pvp friendly
18. Backpacks
19. Obsidian gaat sneller kapot met tnt en creepers
20. Een chat auction plugin
21. 1.8 pvp, 1.9 pvp kun je zelf aanzetten met /pvp
22. Online speeltijd tracker
23. Worldborder op 7500
24. Faction land alleen claimbaar in de normale wereld, max 30 faction leden.
25. Vote rewards
26. Currency gedeeld met de nieuwe kitpvp gamemode (naam is BattlePoints / BP)
27. Pvp vrije tijd voor nieuwe spelers
28. Chorus fruit TP staat uitgeschakeld
29. KoTH, diverse random spots op de map waar een loot chest verschijnt die je voor een korte tijd moet claimen voor je hem krijgt.
30. Grote servershop op spawn met 160 verschillende Buy shops, waarvan ongeveer 30 waarbij je kunt verkopen aan de servershop.
31. Wall of fame (statistieken)
32. Safe trading plugin
33. Bepaalde hoeveelheid ingame geld per 20 minuten online
34. Goede anti cheat :)

....En ongetwijfeld vergeet ik nog dingen...

We werken ook aan een hele kleine extra pvp arena functie. Hier kun je zonder je items te verliezen tegen elkaar of meerdere vechten en kijken wie de beste is met de gear die je hebt.

Er zullen geen locks komen in deze versie van factions.
 

Bart

DiscordTeam
Staff member
Bartyh
Bartyh ✔
DiscordTeam
11 apr 2016
541
152
330
20
Utrecht
Klein vraagje: Hoeveel ranks zijn er? netzo als vorige keer leader, member, officer, recruit? of zijn er ranks bijgekomen
 

Bart

DiscordTeam
Staff member
Bartyh
Bartyh ✔
DiscordTeam
11 apr 2016
541
152
330
20
Utrecht
Ik neem aan dat je het vergeten was het er bij te zetten, maar pearl cooldown zit er in toch? @remymine
 

Sherwan_

Niet Verified
13 okt 2014
365
40
129
20
Iemand nog op of aanmerkingen?

Echt een hele verbetering zie ik. Mooi gedaan!

Heb wel 1 aanmerking. De anti loot system kan die miss ook anders worden? Ipv van 30 mensen die je loot kunnen oppakken dat als je iemand killed je 20 seconden zelf de items kan oppakken en daarna iedereen. Misschien zelfs een kortere tijd, want heb zelf bijna nooit last gehad van spelers die je loot stelen. Mocht het zo wezen dat ik dus iemand kill heb ik ook zeker alle loot wel in een bepaalde tijd opgepakt. De rest kunnen eventuele starter spelers hebben. Hebben zij ook een kans. Ook zou het dus betekenen dat stel je voor mijn teammate word gekilled, dan ben ik niet in staat om een deel van zijn spullen te redden.
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Echt een hele verbetering zie ik. Mooi gedaan!

Heb wel 1 aanmerking. De anti loot system kan die miss ook anders worden? Ipv van 30 mensen die je loot kunnen oppakken dat als je iemand killed je 20 seconden zelf de items kan oppakken en daarna iedereen. Misschien zelfs een kortere tijd, want heb zelf bijna nooit last gehad van spelers die je loot stelen. Mocht het zo wezen dat ik dus iemand kill heb ik ook zeker alle loot wel in een bepaalde tijd opgepakt. De rest kunnen eventuele starter spelers hebben. Hebben zij ook een kans. Ook zou het dus betekenen dat stel je voor mijn teammate word gekilled, dan ben ik niet in staat om een deel van zijn spullen te redden.
Dit werkt ook precies zo. Gedurende 15 seconden kunnen jij en je vrienden die je zelf hebt toegevoegd de loot oppakken. Daarna kan iedereen dit. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.