Eerste stap naar de terugkeer van factions

Status
Niet open voor verdere reacties.

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Obby kan in Vanilla niet worden gesloopt met TNT, dus hij bedoelt de plugin waarin TNT obby kan slopen ;)
 

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
Obby kan in Vanilla niet worden gesloopt met TNT, dus hij bedoelt de plugin waarin TNT obby kan slopen ;)
Het is wel mogelijk maar dan heb je ladingen tnt nodig. De explosiewaarde is 6000
 

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
25

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Het idee is niet van mij maar post ik toch even ;

Private chests. Zodat members van je factions niet in je chesten kunt. Als iemand je land overclaimt is die ' private chest ' weg en kan iedereen erin bij een raid.

Ik vind dit niet echt 'n goed idee doordat ik vind dat insiden gewoon deel is van Factions. Veel bedrog & stelen. Wat vinden jullie hiervan ?
 

Maxxooo

God
Maxxooo
Maxxooo ✔
God
10 apr 2015
216
39
269
23
Kitpvp
Het idee is niet van mij maar post ik toch even ;

Private chests. Zodat members van je factions niet in je chesten kunt. Als iemand je land overclaimt is die ' private chest ' weg en kan iedereen erin bij een raid.

Ik vind dit niet echt 'n goed idee doordat ik vind dat insiden gewoon deel is van Factions. Veel bedrog & stelen. Wat vinden jullie hiervan ?

Ze zouden geen private chests moeten toevoegen, daarvoor heb je een enderchest.
 

Xezza

Niet Verified
25 jul 2015
32
8
127
17
Wij zijn ook weer aanwezig Gr. wi4zard, TanisKingJr & iFlames. We hebben dr weer zin in de oude factions hopelijk komen de oude players back! ;D
 
  • Like
Reactions: Bart

Bart

DiscordTeam
Staff member
Bartyh
Bartyh ✔
DiscordTeam
11 apr 2016
541
152
330
20
Utrecht
Beetje bij beetje komt iedereen terug, i like it <3!
 

Someone

Niet Verified
13 feb 2017
15
1
62
21
Hopen dat het beetje druk word... Hopelijk ook niet te HCF want HCF en Normal Factions is 20x anders... En een sellshop, cactus farms/watermelon/sugarcane etc... Zou wel dik zijn..
 

SKRWildfire

Niet Verified
2 dec 2014
424
86
237
27
Nederland
Hey gewelddadige Haunties,

Ik heb de huidige Factions server uitgezet zodat we kunnen beginnen aan het volledig opnieuw maken van de Factions server zoals jullie hem gewend zijn van vroeger.

Spawn
De basis waarmee we gaan beginnen is een nieuwe mooie spawn te maken in de factions style, niet te ingewikkeld met een ruime warzone eromheen. De spawn zal een aantal blocks boven deze warzone hangen zodat je niet makkelijk terug kan.
Op de spawn is ruimte voor signshops, crates, enchanting, repairing en overige handige info.

Wereld
De wereld gaan we met de standaard 1.11 generator maken met een border van 5000 om mee te beginnen.

Plugins
Daarna worden de standaard plugins die Haunted overal gebruikt toegevoegd (verder niet heel belangrijk, zijn nodig om het allemaal werkzaam te maken).

Daarbij komen plugins (voor):
  1. KoTH
  2. Crates
  3. Auction
  4. McMMO (Met alle skills enabled!)
  5. Trading
  6. Battle arena's
  7. Statistieken
  8. Factions
  9. Economy plugins, gelinkt aan KitPvP
  10. Backpacks
  11. Locks
  12. Disguises
  13. Niet te OP Kits
  14. TnT/Creeper damage aanpassen voor obsidian en andere materialen.
  15. Spawners hakken
  16. McMMO (vote) Credits
  17. 1.8 PvP

Factions
De factions plugin zal ingesteld worden zoals vroeger. Met 30 leden maximaal, en unlimited enemies en allies. Je kunt overal claimen en je kunt ook gebieden overclaimen als de power van de faction te laag is.
De vraag verder is of economy aan het claimen gelinkt moet worden en of dus factions en economy gelinkt moeten worden (sommige servers gebruiken dit).

Alle informatie hierboven kan aangepast worden op jullie feedback. Dit is slechts een korte schets van onze ideeën voor Factions. Wanneer jullie melden dat er iets anders moet of erbij moet dan zullen we bovenstaand bericht aanpassen op jullie wensen.

Ik hoor graag wat jullie hiervan vinden.

Mvg Remy
Hoe zit het met regels zijn er nog speciale regels.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.