Woordenslang

Status
Niet open voor verdere reacties.

SirDannyy

Supreme
SirDannyy
SirDannyy ✔
Supreme
25 jul 2015
223
49
237
25
Limburg
Drie jaar geleden begon ik met haunted en zijn staff de server op te starten met een groep vrienden als testpersonen maar toen was er een nieuwe owner nodig, omdat @remymine de server erg lekker vond moest hij heel snel afkicken voordat hij de server tot ze vrouw vernoemde en begon aantal staffleden te intimideren, dat was heel eng maar toen kwam er een
 

MiningThunder

Niet Verified
29 mrt 2017
94
5
92
29
Ergens in NL
Drie jaar geleden begon ik met haunted en zijn staff de server op te starten met een groep vrienden als testpersonen maar toen was er een nieuwe owner nodig, omdat @remymine de server erg lekker vond moest hij heel snel afkicken voordat hij de server tot ze vrouw vernoemde en begon aantal staffleden te intimideren, dat was heel eng maar toen kwam er een helpende hand uit
 

SirDannyy

Supreme
SirDannyy
SirDannyy ✔
Supreme
25 jul 2015
223
49
237
25
Limburg
Drie jaar geleden begon ik met haunted en zijn staff de server op te starten met een groep vrienden als testpersonen maar toen was er een nieuwe owner nodig, omdat @remymine de server erg lekker vond moest hij heel snel afkicken voordat hij de server tot ze vrouw vernoemde en begon aantal staffleden te intimideren, dat was heel eng maar toen kwam er een helpende hand uit Amsterdam. Hij hielp

(Tip: Gebruik Datdus)
 

Bart

DiscordTeam
Staff member
Bartyh
Bartyh ✔
DiscordTeam
11 apr 2016
541
152
330
20
Utrecht
Drie jaar geleden begon ik met haunted en zijn staff de server op te starten met een groep vrienden als testpersonen. Maar toen was er een nieuwe owner nodig, omdat @remymine de server erg lekker vond moest hij heel snel afkicken voordat hij de server tot ze vrouw vernoemde en begon aantal staffleden te intimideren, dat was heel eng maar toen kwam er een helpende hand uit Amsterdam. Hij hielp hem met afckicken
 

EndieDragon

Niet Verified
Drie jaar geleden begon ik met haunted en zijn staff de server op te starten met een groep vrienden als testpersonen. Maar toen was er een nieuwe owner nodig, omdat @remymine de server erg lekker vond moest hij heel snel afkicken voordat hij de server tot ze vrouw vernoemde en begon aantal staffleden te intimideren, dat was heel eng maar toen kwam er een helpende hand uit Amsterdam. Hij hielp hem met afckicken maar toen begon...
 

MiningThunder

Niet Verified
29 mrt 2017
94
5
92
29
Ergens in NL
Drie jaar geleden begon ik met haunted en zijn staff de server op te starten met een groep vrienden als testpersonen. Maar toen was er een nieuwe owner nodig, omdat @remymine de server erg lekker vond moest hij heel snel afkicken voordat hij de server tot ze vrouw vernoemde en begon aantal staffleden te intimideren, dat was heel eng maar toen kwam er een helpende hand uit Amsterdam. Hij hielp hem met afkicken maar toen begon de zomervakantie en
 

SirDannyy

Supreme
SirDannyy
SirDannyy ✔
Supreme
25 jul 2015
223
49
237
25
Limburg
Drie jaar geleden begon ik met haunted en zijn staff de server op te starten met een groep vrienden als testpersonen. Maar toen was er een nieuwe owner nodig, omdat @remymine de server erg lekker vond moest hij heel snel afkicken voordat hij de server tot ze vrouw vernoemde en begon aantal staffleden te intimideren, dat was heel eng maar toen kwam er een helpende hand uit Amsterdam. Hij hielp hem met afkicken maar toen begon de zomervakantie en ging hij zelf
 

MiningThunder

Niet Verified
29 mrt 2017
94
5
92
29
Ergens in NL
Drie jaar geleden begon ik met haunted en zijn staff de server op te starten met een groep vrienden als testpersonen. Maar toen was er een nieuwe owner nodig, omdat @remymine de server erg lekker vond moest hij heel snel afkicken voordat hij de server tot ze vrouw vernoemde en begon aantal staffleden te intimideren, dat was heel eng maar toen kwam er een helpende hand uit Amsterdam. Hij hielp hem met afkicken maar toen begon de zomervakantie en ging hij zelf met de boot naar
 

EndieDragon

Niet Verified
Drie jaar geleden begon ik met haunted en zijn staff de server op te starten met een groep vrienden als testpersonen. Maar toen was er een nieuwe owner nodig, omdat @remymine de server erg lekker vond moest hij heel snel afkicken voordat hij de server tot ze vrouw vernoemde en begon aantal staffleden te intimideren, dat was heel eng maar toen kwam er een helpende hand uit Amsterdam. Hij hielp hem met afkicken maar toen begon de zomervakantie en ging hij zelf met de boot naar EndieDragon maar ze...
 

SirDannyy

Supreme
SirDannyy
SirDannyy ✔
Supreme
25 jul 2015
223
49
237
25
Limburg
Drie jaar geleden begon ik met haunted en zijn staff de server op te starten met een groep vrienden als testpersonen. Maar toen was er een nieuwe owner nodig, omdat @remymine de server erg lekker vond moest hij heel snel afkicken voordat hij de server tot ze vrouw vernoemde en begon aantal staffleden te intimideren, dat was heel eng maar toen kwam er een helpende hand uit Amsterdam. Hij hielp hem met afkicken maar toen begon de zomervakantie en ging hij zelf met de boot naar EndieDragon maar ze kwamen toen Datdus
 
  • Like
Reactions: EndieDragon

EndieDragon

Niet Verified
Drie jaar geleden begon ik met haunted en zijn staff de server op te starten met een groep vrienden als testpersonen. Maar toen was er een nieuwe owner nodig, omdat @remymine de server erg lekker vond moest hij heel snel afkicken voordat hij de server tot ze vrouw vernoemde en begon aantal staffleden te intimideren, dat was heel eng maar toen kwam er een helpende hand uit Amsterdam. Hij hielp hem met afkicken maar toen begon de zomervakantie en ging hij zelf met de boot naar EndieDragon maar ze kwamen toen Datdus.. Zei dat Endie...
( tip zeg knap was <3 )
 

Bart

DiscordTeam
Staff member
Bartyh
Bartyh ✔
DiscordTeam
11 apr 2016
541
152
330
20
Utrecht
Klein beetje veranderd zodat ie weer klopt :P

Drie jaar geleden begon ik met haunted en zijn staff de server op te starten met een groep vrienden als testpersonen. Maar toen was er een nieuwe owner nodig, omdat @remymine de server erg lekker vond moest hij heel snel afkicken voordat hij de server tot ze vrouw vernoemde en begon aantal staffleden te intimideren, dat was heel eng maar toen kwam er een helpende hand uit Amsterdam. Hij hielp hem met afkicken maar toen begon de zomervakantie en ging hij zelf met de boot naar EndieDragon maar hij kwam precies op het moment dat Datdus zei tegen Endie dat hij knap was, hij
 

EndieDragon

Niet Verified
Drie jaar geleden begon ik met haunted en zijn staff de server op te starten met een groep vrienden als testpersonen. Maar toen was er een nieuwe owner nodig, omdat @remymine de server erg lekker vond moest hij heel snel afkicken voordat hij de server tot ze vrouw vernoemde en begon aantal staffleden te intimideren, dat was heel eng maar toen kwam er een helpende hand uit Amsterdam. Hij hielp hem met afkicken maar toen begon de zomervakantie en ging hij zelf met de boot naar EndieDragon maar hij kwam precies op het moment dat Datdus zei tegen Endie dat hij knap was, hij keek endie...
 

Bart

DiscordTeam
Staff member
Bartyh
Bartyh ✔
DiscordTeam
11 apr 2016
541
152
330
20
Utrecht
Nieuw Drie jaar geleden begon ik met haunted en zijn staff de server op te starten met een groep vrienden als testpersonen. Maar toen was er een nieuwe owner nodig, omdat @remymine de server erg lekker vond moest hij heel snel afkicken voordat hij de server tot ze vrouw vernoemde en begon aantal staffleden te intimideren, dat was heel eng maar toen kwam er een helpende hand uit Amsterdam. Hij hielp hem met afkicken maar toen begon de zomervakantie en ging hij zelf met de boot naar EndieDragon maar hij kwam precies op het moment dat Datdus zei tegen Endie dat hij knap was, hij keek endie aan, en liep verdrietig weg.
 

EndieDragon

Niet Verified
Nieuw Drie jaar geleden begon ik met haunted en zijn staff de server op te starten met een groep vrienden als testpersonen. Maar toen was er een nieuwe owner nodig, omdat @remymine de server erg lekker vond moest hij heel snel afkicken voordat hij de server tot ze vrouw vernoemde en begon aantal staffleden te intimideren, dat was heel eng maar toen kwam er een helpende hand uit Amsterdam. Hij hielp hem met afkicken maar toen begon de zomervakantie en ging hij zelf met de boot naar EndieDragon maar hij kwam precies op het moment dat Datdus zei tegen Endie dat hij knap was, hij keek endie aan, en liep verdrietig weg.
Mag maar 3 woorden
 

EndieDragon

Niet Verified
Drie jaar geleden begon ik met haunted en zijn staff de server op te starten met een groep vrienden als testpersonen. Maar toen was er een nieuwe owner nodig, omdat @remymine de server erg lekker vond moest hij heel snel afkicken voordat hij de server tot ze vrouw vernoemde en begon aantal staffleden te intimideren, dat was heel eng maar toen kwam er een helpende hand uit Amsterdam. Hij hielp hem met afkicken maar toen begon de zomervakantie en ging hij zelf met de boot naar EndieDragon maar hij kwam precies op het moment dat Datdus zei tegen Endie dat hij knap was, hij keek endie aan, en liep verdrietig weg. Toen kwam mario
 

SirDannyy

Supreme
SirDannyy
SirDannyy ✔
Supreme
25 jul 2015
223
49
237
25
Limburg
Drie jaar geleden begon ik met haunted en zijn staff de server op te starten met een groep vrienden als testpersonen. Maar toen was er een nieuwe owner nodig, omdat @remymine de server erg lekker vond moest hij heel snel afkicken voordat hij de server tot ze vrouw vernoemde en begon aantal staffleden te intimideren, dat was heel eng maar toen kwam er een helpende hand uit Amsterdam. Hij hielp hem met afkicken maar toen begon de zomervakantie en ging hij zelf met de boot naar EndieDragon maar hij kwam precies op het moment dat Datdus zei tegen Endie dat hij knap was, hij keek endie aan, en liep verdrietig weg. Toen kwam mario aanlopen samen met

(Tip: Gebruik Danny)
 

Bart

DiscordTeam
Staff member
Bartyh
Bartyh ✔
DiscordTeam
11 apr 2016
541
152
330
20
Utrecht
Drie jaar geleden begon ik met haunted en zijn staff de server op te starten met een groep vrienden als testpersonen. Maar toen was er een nieuwe owner nodig, omdat @remymine de server erg lekker vond moest hij heel snel afkicken voordat hij de server tot ze vrouw vernoemde en begon aantal staffleden te intimideren, dat was heel eng maar toen kwam er een helpende hand uit Amsterdam. Hij hielp hem met afkicken maar toen begon de zomervakantie en ging hij zelf met de boot naar EndieDragon maar hij kwam precies op het moment dat Datdus zei tegen Endie dat hij knap was, hij keek endie aan, en liep verdrietig weg. Toen kwam mario aanlopen samen met Danny, en zij
 

EndieDragon

Niet Verified
Drie jaar geleden begon ik met haunted en zijn staff de server op te starten met een groep vrienden als testpersonen. Maar toen was er een nieuwe owner nodig, omdat @remymine de server erg lekker vond moest hij heel snel afkicken voordat hij de server tot ze vrouw vernoemde en begon aantal staffleden te intimideren, dat was heel eng maar toen kwam er een helpende hand uit Amsterdam. Hij hielp hem met afkicken maar toen begon de zomervakantie en ging hij zelf met de boot naar EndieDragon maar hij kwam precies op het moment dat Datdus zei tegen Endie dat hij knap was, hij keek endie aan, en liep verdrietig weg. Toen kwam mario aanlopen samen met Danny, en zij aten luigi op...
 

MiningThunder

Niet Verified
29 mrt 2017
94
5
92
29
Ergens in NL
Drie jaar geleden begon ik met haunted en zijn staff de server op te starten met een groep vrienden als testpersonen. Maar toen was er een nieuwe owner nodig, omdat @remymine de server erg lekker vond moest hij heel snel afkicken voordat hij de server tot ze vrouw vernoemde en begon aantal staffleden te intimideren, dat was heel eng maar toen kwam er een helpende hand uit Amsterdam. Hij hielp hem met afkicken maar toen begon de zomervakantie en ging hij zelf met de boot naar EndieDragon maar hij kwam precies op het moment dat Datdus zei tegen Endie dat hij knap was, hij keek endie aan, en liep verdrietig weg. Toen kwam mario aanlopen samen met Danny, en zij aten luigi op terwijl bowser op
 
Status
Niet open voor verdere reacties.