Woordenslang

Status
Niet open voor verdere reacties.

SirDannyy

Supreme
SirDannyy
SirDannyy ✔
Supreme
25 jul 2015
223
49
237
25
Limburg
Hallo Haunties,

Ik bedacht om eens een leuke spel te organiseren op deze topic om wat meer fun in te blazen. Daarom had ik het spel woordenslang bedacht. Deze spel is ook bekend bij andere games.

Het spel gaat als volg:

We maken met ze allen een soort verhaal. De bedoeling is dat je iedere keer 3 woorden gebruikt. Maar het moet wel passen bij de zin van de vorige reactie.

Voorbeeld:

Maxxo: Dimitjuhh vind een
Exempy: dia blockt en
Dennie_: is erg blij.
Maxxo: Hij maakt daarmee

enzovoorts

Na elke . achter een zin mag er een nieuwe zin worden gemaakt om het verhaal wat leuker te maken. Er zijn geen regels dus je mag alles van maken als het maar respectvol blijft en je aan de hauntie regels houdt.

Om alvast te beginnen:

Drie jaar geleden
 
  • Like
Reactions: kennethvan

Bart

DiscordTeam
Staff member
Bartyh
Bartyh ✔
DiscordTeam
11 apr 2016
541
152
330
20
Utrecht
Laten we even de hele zin steeds kopiëren zodat de zin beter blijft kloppen, omdat je dan het geheel kan zien.

Drie jaar geleden begon ik met haunted en zijn staff de server op te starten met een groep vrienden als testpersonen.
 

SirDannyy

Supreme
SirDannyy
SirDannyy ✔
Supreme
25 jul 2015
223
49
237
25
Limburg
DRIE JAAR GELEDEN BEGON IK MET HAUNTED EN ZIJN STAFF DE SERVER op te starten met een groep vrienden als testpersonen maar toen was er een nieuwe
 
Laatste update:

Bart

DiscordTeam
Staff member
Bartyh
Bartyh ✔
DiscordTeam
11 apr 2016
541
152
330
20
Utrecht
Drie jaar geleden begon ik met haunted en zijn staff de server op te starten met een groep vrienden als testpersonen maar toen was er een nieuwe owner nodig, omdat
 

SirDannyy

Supreme
SirDannyy
SirDannyy ✔
Supreme
25 jul 2015
223
49
237
25
Limburg
Drie jaar geleden begon ik met haunted en zijn staff de server op te starten met een groep vrienden als testpersonen maar toen was er een nieuwe owner nodig, omdat Remymine de server
 

cathy_nl

Supreme
Cathy_NL
Cathy_NL ✔
Supreme
2 feb 2015
126
90
197
31
In een huis
Drie jaar geleden begon ik met haunted en zijn staff de server op te starten met een groep vrienden als testpersonen maar toen was er een nieuwe owner nodig, omdat Remymine de servererg lekker vond
 

cathy_nl

Supreme
Cathy_NL
Cathy_NL ✔
Supreme
2 feb 2015
126
90
197
31
In een huis
Drie jaar geleden begon ik met haunted en zijn staff de server op te starten met een groep vrienden als testpersonen maar toen was er een nieuwe owner nodig, omdat remymine de server erg lekker vond dus moest hij heel snel afkicken....
 

EndieDragon

Niet Verified
Drie jaar geleden begon ik met haunted en zijn staff de server op te starten met een groep vrienden als testpersonen maar toen was er een nieuwe owner nodig, omdat remymine de server erg lekker vond moest hij heel snel afkicken voordat hij de server...
(Tip gebruik server vernietigde door love <3)
 

SirDannyy

Supreme
SirDannyy
SirDannyy ✔
Supreme
25 jul 2015
223
49
237
25
Limburg
Drie jaar geleden begon ik met haunted en zijn staff de server op te starten met een groep vrienden als testpersonen maar toen was er een nieuwe owner nodig, omdat remymine de server erg lekker vond moest hij heel snel afkicken voordat hij de server tot ze vrouw
 

SirDannyy

Supreme
SirDannyy
SirDannyy ✔
Supreme
25 jul 2015
223
49
237
25
Limburg
Drie jaar geleden begon ik met haunted en zijn staff de server op te starten met een groep vrienden als testpersonen maar toen was er een nieuwe owner nodig, omdat @remymine de server erg lekker vond moest hij heel snel afkicken voordat hij de server tot ze vrouw vernoemde en begon aantal staffleden te
 

cathy_nl

Supreme
Cathy_NL
Cathy_NL ✔
Supreme
2 feb 2015
126
90
197
31
In een huis
Drie jaar geleden begon ik met haunted en zijn staff de server op te starten met een groep vrienden als testpersonen maar toen was er een nieuwe owner nodig, omdat @remymine de server erg lekker vond moest hij heel snel afkicken voordat hij de server tot ze vrouw vernoemde en begon aantal staffleden te intimideren, dat was
 

EndieDragon

Niet Verified
Drie jaar geleden begon ik met haunted en zijn staff de server op te starten met een groep vrienden als testpersonen maar toen was er een nieuwe owner nodig, omdat @remymine de server erg lekker vond moest hij heel snel afkicken voordat hij de server tot ze vrouw vernoemde en begon aantal staffleden te intimideren, dat was heel eng maar..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.