Vanilla

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zerxyx

Niet Verified
14 jul 2015
14
1
67
31
Dimipower, ik vind het jammer dat je dit ervaart als zeuren. Ik respecteer de staff namelijk volkomen. En een simpel berichtje van jongens, dit en dit is er aan de hand en dat duurt nog minimaal ... is genoeg, en dat is maar een paar seconden van hun zo kostbare tijd. En eerlijk gezegd denk ik dat drie weken wachten best geduldig is. Het is dat vanilla niet zo heel druk is. Als een andere server zolang offline was geweest had het forum inmiddels al vol gestaan, kijk naar de vele forum topics over de survivals die veel korter offline zijn geweest dan vanilla.

en de reden van kijken naar andere servers komt ook voort uit de onzekerheid, niet uit het niet geduldig zijn of geen respect hebben. Wij weten inmiddels niet of de server nog een weekje offline gaat blijven of nog een paar maanden. Omdat dit niet duidelijk is, is het toch logisch dat je op een gegeven moment denkt, ik hoor maar niks, misschien moet ik eens ergens anders kijken.

maar simpelweg het feit dat we dit forum topic aan hebben gemaakt en onze vragen hierin stellen, zegt dat we eigenlijk heel graag op haunted willen blijven en graag wat meer duidelijkheid willen over de situatie, die ons tot nu toe helaas door niemand gegeven is.
 

ruudje2001

Niet Verified
27 dec 2015
8
2
92
22
Jullie kunnen blijven zeuren, maar als ze druk bezig zijn mt Buggs fixen en alles weer goed moeten krijgen, gaat dit misschien wel best een tijd duren, dan kan je wel zeggen: dat je naar een andere server gaat, oke maar dan heb je geen geduld, en respecteer je staff ook niet, hoeveel ze er voor over hebben om alles te fixen.

Staff zelf heeft het al genoeg druk.

-Dimitri
respecteer ze wel maar vind het gewoon jammer dat ze niet zeggen wat er aan de hand is als ze nu zeggen dat ze dat niet willen zeggen is het minder erg maar ze reageren gewoon hellemaal niet
 

The_GloriousWolf

Supreme
Ripleu
Ripleu ✔
Supreme
11 jul 2015
542
52
259
De Onderwereld
@DimiPower Er staat na mijn zin geen gezeur in dit zijn gwn wat vragen. en zoals ruudje2001 al zegt vind hij het gwn jammer geen gezeur dus als ik jou was zou ik niet gelijk alles als gezeur aanzien.
 

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Dit soort berichten komen vaker voor, dus ik vind het letterlijk op zeuren lijken ;)
 

xSheepishGirlx

Niet Verified
22 mrt 2015
314
95
189
Screen Shot 2016-01-05 at 18.16.32.png

Eigenlijk is het wel zeuren....
 

Zerxyx

Niet Verified
14 jul 2015
14
1
67
31
in dat geval zeur ik inderdaad misschien wel ;). Maar ik zie dit als het stellen van een vraag en er komt steeds geen antwoord komt op de vraag. En als ik geen vragen mag stellen, dan moet je misschien dit niet het 'Vragenhoekje' noemen xD.
 

roderik

Niet Verified
27 apr 2015
18
2
32
24
we willen gw weer vanilla spelen. het is toch geen moeite om vanilla open te zetten.
en sorry dat ik het zeg hoor maar de "owner" genaamd Remy heeft vanilla al redelijk verpest met het spawnhuisje en savezone.
daardoor is er een oneerlijke pvp gekomen. er zijn nu mensen zoals BlazingEldos (die geband is voor 3 maand EINDELIJK) die als je verliezen de savezone in gaan.
al met al, vanilla is al redelijk verneukt dus open vanilla gw.
en idd dit is zeuren XD
 

ruudje2001

Niet Verified
27 dec 2015
8
2
92
22
we willen gw weer vanilla spelen. het is toch geen moeite om vanilla open te zetten.
en sorry dat ik het zeg hoor maar de "owner" genaamd Remy heeft vanilla al redelijk verpest met het spawnhuisje en savezone.
daardoor is er een oneerlijke pvp gekomen. er zijn nu mensen zoals BlazingEldos (die geband is voor 3 maand EINDELIJK) die als je verliezen de savezone in gaan.
al met al, vanilla is al redelijk verneukt dus open vanilla gw.
en idd dit is zeuren XD
jij vindt de spawn vernuekt misschien
ik vind hem zo wel fijn
 
K

KjeldVeldhuizen

Guest
Vanilla heeft meerdere problemen en we proberen dit zo snel mogelijk te fixen, op dit moment is Remy heel druk bezig met de nieuwe Haunted en kan dus niet elk moment op het forum zijn om deze topics te kunnen zien.
Wat betreft het zeuren heeft Dimi gelijk, ja het duurt want langer maar dan heb je ook wel wat, je kan beter een game hebben die geen fouten heeft dan een game die vol zit met fouten en problemen.

Mvg,
~kbkjelveld
 

Zerxyx

Niet Verified
14 jul 2015
14
1
67
31
Vanilla heeft meerdere problemen en we proberen dit zo snel mogelijk te fixen, op dit moment is Remy heel druk bezig met de nieuwe Haunted en kan dus niet elk moment op het forum zijn om deze topics te kunnen zien.
Wat betreft het zeuren heeft Dimi gelijk, ja het duurt want langer maar dan heb je ook wel wat, je kan beter een game hebben die geen fouten heeft dan een game die vol zit met fouten en problemen.

Mvg,
~kbkjelveld
dank voor je antwoord!

Volgens mij zeur ik niet zozeer over dat het lang duurt, maar eerder over de onzekerheid en de onduidelijkheid. Als iemand zou zeggen, jongens, het duurt nog wel een half jaar, duurt het ook lang, maar zeur ik niet, want dan is het duidelijk xD.

ja, ik snap dat Remy heel druk bezig is en geen tijd heeft om deze topics te lezen, maar volgens mij zijn er een hele hoop moderators die hier wel tijd voor moeten hebben, aangezien ze ook prima kunnen reageren in de shoutbox op de onnozelste vragen over hoe oud en nieuw is geweest.

opnieuw, no offense hoor. Maar een beetje duidelijkheid is gewoon fijn. Daarom wil ik je ook zeker bedanken dat je in elk geval de moeite hebt genomen dit blijkbaar vreselijke topic te lezen en een reactie achter laten xD.
 

Zerxyx

Niet Verified
14 jul 2015
14
1
67
31
liever nog niet DimiPower. Aangezien dit topic prima gebruikt kan worden voor het doorgeven van nieuws over vanilla aan de spelers. En aangezien vanilla nog niet online is, kan je beter een topic open hebben, dan dat er over twee dagen iemand gaat kijken en denkt.. hmmm.. zit slotje op, wil toch nog wat vragen, en dan wordt er een nieuw topic geopend...lijkt me niet zo handig..

bovendien valt het me op hoe actief je bent in dit topic Dimipower, terwijl ik je werkelijk waar nog nooit online heb gezien op de vanilla server zelf xD
 
Status
Niet open voor verdere reacties.