Vanilla

Status
Niet open voor verdere reacties.

ruudje2001

Niet Verified
27 dec 2015
8
2
92
22
waarom ligt vanilla er al zo lang uit, vind het jammer en hoop hier goede reacties op te krijgen.
duurt nu al 14 dagen

mvg ruud
 
Laatste update:

Stan Scholten

Niet Verified
27 feb 2015
85
5
139
26
Slootdorp
www.muziekluisteren.eu
Er wordt druk gewerkt aan de survival om dat te fixen. Ik denk dat ze survival eerst aan het fixen zijn voor ze vanilla doen. Survival 3 is op het moment aan onderhoud en survival 2 is net vanavond klaar en heeft een grote onderhoud gehad. Het zal vast binnekort weer open zijn
 

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Dan kan de server niet open, omdat er veel fouten in zitten :)

-Dimitri
 

The_GloriousWolf

Supreme
Ripleu
Ripleu ✔
Supreme
11 jul 2015
542
52
259
De Onderwereld
Ik heb van remy gehoord dat er een paar problemen waren met de harde schijven gebeurt iedere server wel is hoe goed dan ook als we allemaal gwn geduld blijven behouden komt alles goed.
 

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Dat klopt, als er wat foutjes, of wat probleempjes zijn, kun je dat niet altijd in 1,2,3 oplossen, daar zou bijna altijd wel een tijdje tussen zitten voordat de server weer op gang kan gaan
 

Chalina

Niet Verified
19 sep 2015
0
0
15
21
Ik speel al heel lang op Vanilla, ongeveer een jaar geleden begon ik er mee en rond december werd hij ge-reset. Ik heb van veel mensen gehoord dat Vanilla weer werd ge-reset, maar van andere mensen heb ik weer gehoord dat hij helemaal uit de lucht wordt gehaald. Ik krijg nooit een reactie van een Moderator of van een Admin. dus zou ik nu een antwoord op mijn vraag krijgen??? :)
 

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
Ik speel al heel lang op Vanilla, ongeveer een jaar geleden begon ik er mee en rond december werd hij ge-reset. Ik heb van veel mensen gehoord dat Vanilla weer werd ge-reset, maar van andere mensen heb ik weer gehoord dat hij helemaal uit de lucht wordt gehaald. Ik krijg nooit een reactie van een Moderator of van een Admin. dus zou ik nu een antwoord op mijn vraag krijgen??? :)
er is nog niets officieel gezegt en er zijn over elke gamemode wel geruchten dat hij gereset gaat worden :p maar voor zover ik weet is dat allemaal niet waar
 
  • Like
Reactions: Chalina

Zerxyx

Niet Verified
14 jul 2015
14
1
67
31
Heeft iemand enig idee hoe lang dit gaat duren? De vanilla server ligt er al bijna drie weken aaneengesloten uit en er is niemand die hier ook maar enige verklaring voor geeft of aan kan geven hoe lang dit nog gaat duren. Ik snap dat sommige problemen tijd kosten om op te lossen, maar het zou wel fijn zijn als iemand in elk geval iets zei. gewoon ff een officieel bericht om te vertellen wat er aan de hand is en een indicatie wanneer dit opgelost is.
 

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
Heeft iemand enig idee hoe lang dit gaat duren? De vanilla server ligt er al bijna drie weken aaneengesloten uit en er is niemand die hier ook maar enige verklaring voor geeft of aan kan geven hoe lang dit nog gaat duren. Ik snap dat sommige problemen tijd kosten om op te lossen, maar het zou wel fijn zijn als iemand in elk geval iets zei. gewoon ff een officieel bericht om te vertellen wat er aan de hand is en een indicatie wanneer dit opgelost is.
deze screen is al een week of 2 oud http://prntscr.com/9jmh51 maar het is wel deels antwoord op je vraag
 

Zerxyx

Niet Verified
14 jul 2015
14
1
67
31
Dat is in elk geval iets, bedankt. Maar in dat hele korte bericht wordt helaas niet vermeld waarom de server uberhaupt offline is gehaald. En misschien dat anderen het wel weten, maar ik heb geen flauw idee wanneer de 'grote update' komt. duurt dat nog een week of een paar maanden?
 

ruudje2001

Niet Verified
27 dec 2015
8
2
92
22
Ons team vind het jammer en we weten niet waarom het eruit ligt. Als ik heel eerlijk ben we hebben het al over andere servers gehad. En vindt het jammer dat er niet iemand van de leiding hier wat van zegt. Zeg wel iets aub.
 

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Jullie kunnen blijven zeuren, maar als ze druk bezig zijn mt Buggs fixen en alles weer goed moeten krijgen, gaat dit misschien wel best een tijd duren, dan kan je wel zeggen: dat je naar een andere server gaat, oke maar dan heb je geen geduld, en respecteer je staff ook niet, hoeveel ze er voor over hebben om alles te fixen.

Staff zelf heeft het al genoeg druk.

-Dimitri
 
Status
Niet open voor verdere reacties.