Status
Niet open voor verdere reacties.

HauntyKim

Supreme
ineffablemilo
ineffablemilo ✔
Supreme
8 jan 2018
107
11
172
Grunningeeeen :)
Zie jij iets van Haunted in deze fan-art tekening van "The Elementia Chronicles"?

lwIZD0Y.jpg



En nog wat skins van mijn vrienden, @Job1501, (Ik weet niet of de andere zich hebben geregistreerd op t forum xD)

f03gecf.jpg
 

GwnHans

Elite
GwnHans
GwnHans ✔
Elite
22 mrt 2017
21
6
117
22
Netjes ziet er leuk uit lijkt ook wel een beetje op remy :P
En die andere zijn ook leuk het enige wat ik zie van haunted is hauntie die een lazer show geeft xP
 

GwnHans

Elite
GwnHans
GwnHans ✔
Elite
22 mrt 2017
21
6
117
22
@AltijdGil_NL
Met deze tekening ben ik op het moment bezig de lijnen zijn zoals je waarschijnlijk ziet nog niet donker gemaakt maar dat komt nog wel dit is nog maar de fijne schets :P

_20180512_180541.JPG
 

HauntyKim

Supreme
ineffablemilo
ineffablemilo ✔
Supreme
8 jan 2018
107
11
172
Grunningeeeen :)
@AltijdGil_NL
Met deze tekening ben ik op het moment bezig de lijnen zijn zoals je waarschijnlijk ziet nog niet donker gemaakt maar dat komt nog wel dit is nog maar de fijne schets :P

Bekijk bijlage 5436
Mooi! Als je hem af hebt ziet ie er vast nog beter uit! En die tekening waar ik vroeg wat er van Haunted inzit, bedoel ik de ghast xP verder is het een fan-art tekening van mensjes uit "The Elementia Chronicles"

Edit: Het klopt niet helemaal wat ik in deze post zeg, want wat die ghast doet is kijken hoe de Pigmans worden vermoord en dat een "u" waard vind.
 
Laatste update:

HauntyKim

Supreme
ineffablemilo
ineffablemilo ✔
Supreme
8 jan 2018
107
11
172
Grunningeeeen :)
IIIIK heb nog weer eens zitten tekenen aan Elementia Chronicles Fan Art ;P Hier zijn nog wat tekeningetjes, de belichting is niet ideaal maar oké:

AlCKcCN.jpg


mP0iP5J.jpg


OBZ5nQx.jpg

TcMxkJt.jpg


eBiBSUT.jpg

SGUrSls.jpg


Je moet het boek lezen als je wil weten wat het allemaal betekend! En nou boek, boeken! Het zijn er 3 xD
 

GwnHans

Elite
GwnHans
GwnHans ✔
Elite
22 mrt 2017
21
6
117
22
IIIIK heb nog weer eens zitten tekenen aan Elementia Chronicles Fan Art ;P Hier zijn nog wat tekeningetjes, de belichting is niet ideaal maar oké:

AlCKcCN.jpg


mP0iP5J.jpg


OBZ5nQx.jpg

TcMxkJt.jpg


eBiBSUT.jpg

SGUrSls.jpg


Je moet het boek lezen als je wil weten wat het allemaal betekend! En nou boek, boeken! Het zijn er 3 xD


Leuk getekend hoor maar ik hou niet zo van lezen xD !
 

HauntyKim

Supreme
ineffablemilo
ineffablemilo ✔
Supreme
8 jan 2018
107
11
172
Grunningeeeen :)
cU7ACpr.jpg


1UyqGCK.jpg


PsRaSbt.jpg



Ik ben achter een verhaal van Herobrine gekomen, vandaar de tweede tekening. Herobrine zoekt dus de hele tijd naar Steve, omdat hij dus verliefd op hem is ;/ Zoek maar eens op Google met: Herobrine x Steve, je vind genoeg bewijzen xD

En bij de eerste wou ik iets schrijven xD Namelijk boven de tekening: "Is Herborine really immortal?" en dan wat Herobrine zegt: "This is so funny! Why poeple don't belive in me?!" En dan eronder die "Yep." Als antwoord op wat erboven staat ;3

En de onderste is het verschil tussen Steve en Herobrine

Waarom ik opeens dingen met dit teken, IDK maar ik heb er weer eens zin in :'3
 
Status
Niet open voor verdere reacties.