Status
Niet open voor verdere reacties.

GwnHans

Elite
GwnHans
GwnHans ✔
Elite
22 mrt 2017
21
6
117
22
Deze tekening heb ik in een uurtje getekend + 2 mislukte tekeningen, waar ik iets te dik tekende en daarom het niet meer had kunnen uitgummen
 

Bijlagen

  • _20180303_011151.JPG
    _20180303_011151.JPG
    302,7 KB · Bekeken: 339

HauntyKim

Supreme
ineffablemilo
ineffablemilo ✔
Supreme
8 jan 2018
107
11
172
Grunningeeeen :)
Ik ben momenteel bezig met een tekening. Ik ben nog beginnend, maar ik vind dingen zo als mijn avatar mooi! Misschien nog een image van waar ik mee bezig ben, en verder iedereen supernice! :smiley:
 

GwnHans

Elite
GwnHans
GwnHans ✔
Elite
22 mrt 2017
21
6
117
22
Ik ben momenteel bezig met een tekening. Ik ben nog beginnend, maar ik vind dingen zo als mijn avatar mooi! Misschien nog een image van waar ik mee bezig ben, en verder iedereen supernice! :smiley:
Jouw avatar is ook wel nice maar miss moet je ook uitlijnen qua de randen van je gezicht enz met donkere lijnen of sws dikkere lijnen en miss je ogen een kleurtje geven?
 

HauntyKim

Supreme
ineffablemilo
ineffablemilo ✔
Supreme
8 jan 2018
107
11
172
Grunningeeeen :)
Ik ga straks na de afwas nog verder met tekenen, stuur ik wel berichtje (Morgen denk ik) Als ik hem beter heb gemaakt ofz, maar ik vind het nog wel moeilijk ofc.





ps, je eerste post die tekening, dat zou ik als ik m naast me heb liggen ook wel kunnen tekenen denk ik :blush:
 

GwnHans

Elite
GwnHans
GwnHans ✔
Elite
22 mrt 2017
21
6
117
22
Ik ga straks na de afwas nog verder met tekenen, stuur ik wel berichtje (Morgen denk ik) Als ik hem beter heb gemaakt ofz, maar ik vind het nog wel moeilijk ofc.





ps, je eerste post die tekening, dat zou ik als ik m naast me heb liggen ook wel kunnen tekenen denk ik :blush:
Ik teken het uit mn hoofd dusja LOL kinda na tekenen
van een foto en dan zelf een touch eraan geven dus paar dingen van internet voor inspiratie
En ik ga niet meer van dit soort posts posten want ik zet ze op mn insta maar die mag je niet weten helaas maar deze post was omdat iemand van mc wilde zien wat ik had getekend
 

HauntyKim

Supreme
ineffablemilo
ineffablemilo ✔
Supreme
8 jan 2018
107
11
172
Grunningeeeen :)
Ik teken het uit mn hoofd dusja LOL kinda na tekenen
van een foto en dan zelf een touch eraan geven dus paar dingen van internet voor inspiratie
En ik ga niet meer van dit soort posts posten want ik zet ze op mn insta maar die mag je niet weten helaas maar deze post was omdat iemand van mc wilde zien wat ik had getekend
Oki, en hier is de tekening ik heb m net afgemaakt, nou ja, tekening....? Het is meer een soort schets kijk zelf maar:
Ro2zJZ0.jpg
 
  • Like
Reactions: GwnHans

HauntyKim

Supreme
ineffablemilo
ineffablemilo ✔
Supreme
8 jan 2018
107
11
172
Grunningeeeen :)
Ik ga weer tekenen, wrs morgen aan de slag! Misschien word het een plaatje van wat poppetjes die mc spelen, een strip of nog zo'n tekening :)
 

HauntyKim

Supreme
ineffablemilo
ineffablemilo ✔
Supreme
8 jan 2018
107
11
172
Grunningeeeen :)
Tekeningetjes/schetsjes van schattige dingen, had ik zin in :)
hWxWgZ5.jpg
En ja, als je het ziet ik heb m bewerkt er zaten wat lijntjes en die heb ik weggewerkt xD maar verder ziet ie er precies hetzelfde uit :)
 

HauntyKim

Supreme
ineffablemilo
ineffablemilo ✔
Supreme
8 jan 2018
107
11
172
Grunningeeeen :)
Tekeningetjes die ik heb gemaakt ter ere van het boek "De strijd om Elementia"

xw8T72r.jpg
aJRknty.jpg
sbs2RvJ.jpg

Die laatste was niet per se van dat boek, die zat meer gwn in mijn hoofd :)
 

HauntyKim

Supreme
ineffablemilo
ineffablemilo ✔
Supreme
8 jan 2018
107
11
172
Grunningeeeen :)
Hier zijn nog wat tekeningen die ik de laatste tijd heb gemaakt:

r9gV7h2.jpg

Ztzskw5.jpg

jhcPWaP.jpg

Je ziet bij de laatste nog wat lijntjes, daar probeerde ik om ze op de zelfde hoogte te tekenen :blush:
En de rest vind ik een beetje raar waarom ik dat heb getekend, sommige mensen zeggen dat Steve en Alex broer en zus zijn in Minecraft, en andere zeggen weer dat ze verloofd zijn.
 

HauntyKim

Supreme
ineffablemilo
ineffablemilo ✔
Supreme
8 jan 2018
107
11
172
Grunningeeeen :)
Ik heb...... Nog iets getekend!!! Ja hoor, het is weer om de staff te plagen :relaxed::relaxed::

zeldUg6.jpg


(Remy die blij is met een update van Haunted :grinning:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.