Spawn plots

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Om dit op te lossen kan Remy er ook voor kiezen om alleen het vooruitzicht (waar mensen spawnen), een 2x1 plot, iets te maken voor de server en de rest eromheen de projecten van de bouwers zelf.
Dit dus
 
  • Like
Reactions: Bart

Bart

DiscordTeam
Staff member
Bartyh
Bartyh ✔
DiscordTeam
11 apr 2016
541
152
330
20
Utrecht
Uiteindelijk blijven het ''maar'' spawn plots.

Zelf ging ik niet vaak expliciet bij spawn plots kijken, en ik denk dat de meerderheid van de spelers dat niet deed.
De ring plots om de spawn heen zal ik door het bouwteam laten doen of in ieder geval de kant waar de mensen naar toekijken als ze in de spawn terechtkomen en dat de rest voor de meest actiefste spelers zijn.
Ik ben het hier deels mee eens. Ik zou zeggen: laat de belangrijkste plots claimen door het bouwteam (daarmee bedoel ik de plots in de kijkrichting van waar je spawnt voor het bouwteam), en de rest gewoon ''wie het eerst komt het eerst maalt''.

En natuurlijk mochten spelers echt inactief worden (enkele maanden niet online) dan kan je het plot moven/clearen en aan anderen geven.
 
  • Like
Reactions: Smigt and Dimitri

Bokkepoot

Legend
Bokkepoot
Bokkepoot ✔
Legend
21 okt 2015
16
14
82
Uiteindelijk blijven het ''maar'' spawn plots.

Zelf ging ik niet vaak expliciet bij spawn plots kijken, en ik denk dat de meerderheid van de spelers dat niet deed.

Ik ben het hier deels mee eens. Ik zou zeggen: laat de belangrijkste plots claimen door het bouwteam (daarmee bedoel ik de plots in de kijkrichting van waar je spawnt voor het bouwteam), en de rest gewoon ''wie het eerst komt het eerst maalt''.
Ikzelf kijk ook nooit naar spawn plots omdat ze nooit mijn aandacht grepen, totdat ik een server joinde waar het bouwteam iets maakte rond de plots van de spawn en mij inzicht gaf over hoe ik sommige dingen beter kan bouwen en werd ik gemotiveerd om ook zelf weer te gaan bouwen daar.
 
  • Like
Reactions: Dimitri and Bart

Bart

DiscordTeam
Staff member
Bartyh
Bartyh ✔
DiscordTeam
11 apr 2016
541
152
330
20
Utrecht
Ikzelf kijk ook nooit naar spawn plots omdat ze nooit mijn aandacht grepen, totdat ik een server joinde waar het bouwteam iets maakte rond de plots van de spawn en mij inzicht gaf over hoe ik sommige dingen beter kan bouwen en werd ik gemotiveerd om ook zelf weer te gaan bouwen daar.
Idee n.a.v dit bericht: in eerste instantie gewoon de spawnplots aan niemand geven, en iedere week een buildcontest doen en het bouwsel wat wint krijgt dan een plek in een van die plots.. (en coins / whatever)

In principe maakt het mij niet veel uit wie die spawn plots krijgen haha, bouwteam / actiefste mensen / mensen die het mooiste kunnen bouwen lijkt mij het beste..
 

RedRose0292

Bouwteam
Staff member
RedRose0292
RedRose0292 ✔
BouwTeam
6 jan 2019
50
65
167
de Apenheul
K neem aan dat als er een minimum leeftijd voor bouwer komt, dat t boven de 11 jarige zit en
Uiteindelijk blijven het ''maar'' spawn plots.

Zelf ging ik niet vaak expliciet bij spawn plots kijken, en ik denk dat de meerderheid van de spelers dat niet deed.

Ik ben het hier deels mee eens. Ik zou zeggen: laat de belangrijkste plots claimen door het bouwteam (daarmee bedoel ik de plots in de kijkrichting van waar je spawnt voor het bouwteam), en de rest gewoon ''wie het eerst komt het eerst maalt''.

En natuurlijk mochten spelers echt inactief worden (enkele maanden niet online) dan kan je het plot moven/clearen en aan anderen geven.

Met dat laatste het helemaal mee eens. Tevens blijven bouwers ook niet altijd bouwers toch? Dat zou dan ook betekenen dat bouwers hun plot kwijt zijn als ze deranked zijn
 
  • Like
Reactions: Bart

RedRose0292

Bouwteam
Staff member
RedRose0292
RedRose0292 ✔
BouwTeam
6 jan 2019
50
65
167
de Apenheul
K neem aan dat als er een minimum leeftijd voor bouwer komt, dat t boven de 11 jarige zit en


Met dat laatste het helemaal mee eens. Tevens blijven bouwers ook niet altijd bouwers toch? Dat zou dan ook betekenen dat bouwers hun plot kwijt zijn als ze deranked zijn
Lekker berichtje ook, antwoord op twee citaten door elkaar haha
 

skyblockdylan

Niet Verified
18 mei 2016
123
24
134
Plots nu bij spawn nog even niets en dan plots die erg mooi zijn bij spawn zetten en dat om de 3 manden wisselen ofzo zodat iedereen kans heeft om met zijn plot bij spawn te komen
 

happyfoxyboy

Community Ambassador
happyfoxyboy
happyfoxyboy ✔
Ambassador
1 mrt 2016
156
163
300
19
Velp
Actieve spelers verdienen de spotlight plots wel vind ik, alhoewel er maar weinig echt veel op crea zijn haha