Overzetten survival1 claims

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste Survival1 Spelers!

Heb jij claims op de Survival1 server staan die je graag terug wilt zien op de vernieuwde Survival server? Dan kun je claims hier aanmelden voor het overzetproces. De nieuwe survival server is nog niet open, deze zal binnen enkele weken opengaan. Je kunt er dus voor kiezen te wachten tot dit moment, of je kunt nu al claims opgeven die je niet meer gaat wijzigen.

Informatie op een rijtje
  • Wijzigingen worden vanaf het aanmelden van je claim niet meer meegenomen.
  • De nieuwe Survival server zal nog niet open zijn, maar je claim staat er 100% veilig op.
  • We maken een claim in jouw naam en zetten er ook een home neer zodat je er makkelijk bij kunt als de nieuwe Survival open gaat.
  • Je kan alleen een claim van jezelf aanmelden.
  • We trekken ongeveer 5-6 weken uit voor het overzetten van survival1, je hebt hier dus alle tijd voor.
  • Wij zetten alles binnen het gebied dat geclaimed is over, je hoeft je dus geen zorgen te maken over het markeren.
  • Alle claims worden aan de rand van de map geplaatst.
  • Let op: We controleren alle chesten. Wanneer we duplicated items vinden (en dan zien we een paar wel door de vingers) in grote aantallen (chesten vol) dan wordt de claim niet overgezet.
Wat mag ik overzetten?

  • Maximaal 3 claims per persoon.
  • Grootte van de claim maakt niet uit.
  • Geen Nether of End bouwwerken.
  • Geen Guardian farms.
  • Geen grote berg/natuurgebieden.

Formulier voor het aanmelden: Let op dit formulier geldt alleen voor de Survival1 server.
(Vul voor iedere claim opnieuw het formulier in)

1. Jouw huidige ingame minecraft naam?
Naam:
2. Coördinaten van de claim?
Coördinaten:
3. Gewenste biome voor de claim?
Biome:
4. Zijn er bouwwerken dieper dan 3 blocks onder de grond die mee moeten?
Ja/Nee. Zo ja, tot hoe diep gaat het?
5. Heb je animals die je mee wilt hebben? Zo ja welke? (Je zult bij grote groepen een paar dieren krijgen die je verder kunt breeden)
Animals:
6. Opmerkingen. (Bijv. Wil je je volledige claim over laten zetten, of wil je alleen een specifiek bouwwerk over laten zetten? etc.)

Let op: Stop al je spullen van je backpack, enderchest en inventory in je chesten.

WANNEER JE DIT FORMULIER OP STUURT ZULLEN WIJZIGINGEN MOGELIJK NIET MEER WORDEN MEEGENOMEN.
 

JerryPower

Supreme
Jerry_Power
Jerry_Power ✔
Supreme
31 okt 2015
21
8
112
22
gaat gei niks aan
www.idk.nl
1. Jouw huidige ingame minecraft naam?
Naam:HardcoreMen
2. Coördinaten van de claim?
Coördinaten: 6357 70 -211
3. Gewenste biome voor de claim?
Biome:snow dicht bij de oceaan
4. Zijn er bouwwerken dieper dan 3 blocks onder de grond die mee moeten?
nee
5. Heb je animals die je mee wilt hebben? Zo ja welke? (Je zult bij grote groepen een paar dieren krijgen die je verder kunt breeden)
Animals:schapen
6. Opmerkingen. zou mijn claim bij me 2e claim mogen want dat zit nu ook zo ik kon het niet 1 claim maken want heb anders te weinig claim blokken
 
Laatste update:

JerryPower

Supreme
Jerry_Power
Jerry_Power ✔
Supreme
31 okt 2015
21
8
112
22
gaat gei niks aan
www.idk.nl
1. Jouw huidige ingame minecraft naam?
Naam:HardcoreMen
2. Coördinaten van de claim?
Coördinaten:6133 90 -30
3. Gewenste biome voor de claim?
Biome:snow bij de Oceaan
4. Zijn er bouwwerken dieper dan 3 blocks onder de grond die mee moeten?
ja de claim is ong 105k claimblokken en er zit een stuk berg bij waar op een huis staat en een gat een gat van 11 blokken bij 10 blokken en 32 blokken diep in de berg er zitten de coördinaat van de gat is 6097 79 -50
5. Heb je animals die je mee wilt hebben? Zo ja welke? (Je zult bij grote groepen een paar dieren krijgen die je verder kunt breeden)
Animals: wolfen veel wolfen en veel villigers
6. Opmerkingen. zou de claim van hardcoregirl in de buurt van mijn claim mogen maar wel met 200 blokken afstand
 

freakiebeakie

Supreme
freakiebeakie
freakiebeakie ✔
Supreme
5 okt 2014
59
33
134
51
1. Jouw huidige ingame minecraft naam?
Naam:Freakiebeakie
2. Coördinaten van de claim?
Coördinaten: X9625, Z1510
3. Gewenste biome voor de claim?
Biome:Plains
4. Zijn er bouwwerken dieper dan 3 blocks onder de grond die mee moeten?
Ja, t/m Y22
5. Heb je animals die je mee wilt hebben? Zo ja welke? (Je zult bij grote groepen een paar dieren krijgen die je verder kunt breeden)
Animals: Villagers, katten, honden, papegaaien, kippen.
6. Opmerkingen. Graag mijn hele claim overzetten, hoeken zijn gemarkeerd met smooth stone pilars.
 

GabitoGOP

Niet Verified
19 feb 2015
14
0
67
21
1. Jouw huidige ingame minecraft naam?
Naam: fristie
2. Coördinaten van de claim?
Coördinaten: -1643 63 1422
3. Gewenste biome voor de claim?
Biome: plains
4. Zijn er bouwwerken dieper dan 3 blocks onder de grond die mee moeten?
Ja/Nee. Zo ja, tot hoe diep gaat het? ja 12 blokken onder de grond
5. Heb je animals die je mee wilt hebben? Zo ja welke? (Je zult bij grote groepen een paar dieren krijgen die je verder kunt breeden)
Animals: nee geen animals
6. Opmerkingen. (Bijv. Wil je je volledige claim over laten zetten, of wil je alleen een specifiek bouwwerk over laten zetten? etc.) ja alles wat in de kisten zit overzetten aub
 

larss_023

Niet Verified
7 aug 2017
4
1
65
19
1. Jouw huidige ingame minecraft naam?
Naam: larss_023

2. Coördinaten van de claim?
Coördinaten van de 1ste claim: X: -7865,030 Y: 63,00000 Z: -4960,259
Coördinaten van de 2de claim: X: -5463,470 Y: 65,00000 Z: -1003,074

3. Gewenste biome voor de claim?
Biome van de 1ste claim: jungle
Biome van de 2de claim: plains naast de zee

4. Zijn er bouwwerken dieper dan 3 blocks onder de grond die mee moeten?
Ja bij de 1ste claim: tot laag: 37,00000
Ja bij de 2de claim tot laag: 28,00000

5. Heb je animals die je mee wilt hebben? Zo ja welke? (Je zult bij grote groepen een paar dieren krijgen die je verder kunt breeden)
bij de 1ste claim heb ik geen dieren
bij de 2de claim heb ik veel schapen en paarden. Als het kan wil ik alles meenemen.

6. Opmerkingen. ik wil alles meenemen
 

OkSarcasm

Niet Verified
21 jul 2017
2
0
48
24
1. Jouw huidige ingame minecraft naam?
OkSarcasm
2. Coördinaten van de claim?
-4773,808 / 64, / 1279,897
3. Gewenste biome voor de claim?
Savanna
4. Zijn er bouwwerken dieper dan 3 blocks onder de grond die mee moeten?
Ja, bijna tot Bedrock (chestroom en chicken farm)
5. Heb je animals die je mee wilt hebben? Zo ja welke? (Je zult bij grote groepen een paar dieren krijgen die je verder kunt breeden)
Lama's, Cow's, Sheep's, wolf's,chicken's,horse's, skelly horse's en ofc de villager's.
6. Opmerkingen:
Graag de volledige claim, en alle chesten.
Het liefst de claim zo dicht mogelijk bij de ocean.
Er is een paard met de naam: WalkingOnAir (wit) die ik graag mee wil hebben omdat ie hoger springt dan 20 blocks.

Alvast bedankt en succes.
 

Romano

Niet Verified
31 aug 2017
2
0
33
21
Beste Survival1 Spelers!

Heb jij claims op de Survival1 server staan die je graag terug wilt zien op de vernieuwde Survival server? Dan kun je claims hier aanmelden voor het overzetproces. De nieuwe survival server is nog niet open, deze zal binnen enkele weken opengaan. Je kunt er dus voor kiezen te wachten tot dit moment, of je kunt nu al claims opgeven die je niet meer gaat wijzigen.

Informatie op een rijtje
  • Wijzigingen worden vanaf het aanmelden van je claim niet meer meegenomen.
  • De nieuwe Survival server zal nog niet open zijn, maar je claim staat er 100% veilig op.
  • We maken een claim in jouw naam en zetten er ook een home neer zodat je er makkelijk bij kunt als de nieuwe Survival open gaat.
  • Je kan alleen een claim van jezelf aanmelden.
  • We trekken ongeveer 5-6 weken uit voor het overzetten van survival1, je hebt hier dus alle tijd voor.
  • Wij zetten alles binnen het gebied dat geclaimed is over, je hoeft je dus geen zorgen te maken over het markeren.
  • Alle claims worden aan de rand van de map geplaatst.
  • Let op: We controleren alle chesten. Wanneer we duplicated items vinden (en dan zien we een paar wel door de vingers) in grote aantallen (chesten vol) dan wordt de claim niet overgezet.
Wat mag ik overzetten?

  • Maximaal 3 claims per persoon.
  • Grootte van de claim maakt niet uit.
  • Geen Nether of End bouwwerken.
  • Geen Guardian farms.
  • Geen grote berg/natuurgebieden.

Formulier voor het aanmelden: Let op dit formulier geldt alleen voor de Survival1 server.
(Vul voor iedere claim opnieuw het formulier in)

1. Jouw huidige ingame minecraft naam?
Naam:
2. Coördinaten van de claim?
Coördinaten:
3. Gewenste biome voor de claim?
Biome:
4. Zijn er bouwwerken dieper dan 3 blocks onder de grond die mee moeten?
Ja/Nee. Zo ja, tot hoe diep gaat het?
5. Heb je animals die je mee wilt hebben? Zo ja welke? (Je zult bij grote groepen een paar dieren krijgen die je verder kunt breeden)
Animals:
6. Opmerkingen. (Bijv. Wil je je volledige claim over laten zetten, of wil je alleen een specifiek bouwwerk over laten zetten? etc.)

Let op: Stop al je spullen van je backpack, enderchest en inventory in je chesten.

WANNEER JE DIT FORMULIER OP STUURT ZULLEN WIJZIGINGEN MOGELIJK NIET MEER WORDEN MEEGENOMEN.
 

Romano

Niet Verified
31 aug 2017
2
0
33
21
Formulier voor het aanmelden: Let op dit formulier geldt alleen voor de Survival1 server.
(Vul voor iedere claim opnieuw het formulier in)

1. Jouw huidige ingame minecraft naam?
Onamor
2. Coördinaten van de claim?
Coördinaten:
Medieval: x-1126, z5898 (-5376 blocks)
Medieval: x-1122, z5866 (-289 blocks)
3936 blocks from play + 3300 bonus = 7236 total.
claims:
= 1571 blocks left to spend

3. Gewenste biome voor de claim?
Biome: Ik weet niet echt wat dit betekend maar ik zou mijn claim in een mooi gebied bij het water willen, het liefst de zelfde plek als nu. En de naam van mijn dorp Onamor.
4. Zijn er bouwwerken dieper dan 3 blocks onder de grond die mee moeten?
ja, zeker maar ik weet niet hoe ik kan zien hoe diep, tot bedrock graag
5. Heb je animals die je mee wilt hebben? Zo ja welke? (Je zult bij grote groepen een paar dieren krijgen die je verder kunt breeden)
Animals: 3 wolven, een iron golem, en 13 paarden, 1 villager.
6. Opmerkingen. (Bijv. Wil je je volledige claim over laten zetten, of wil je alleen een specifiek bouwwerk over laten zetten? etc.)
Ik wil graag mijn hele claim laten overzetten, ik hoop zo dat ik de Coördinaten goed heb ingevuld wand ik begreep niet helemaal hoe het moest en ik hoop dat mijn volledige dorp op een mooi plekje komt. bedankt alvast voor het overzetten! ;)
Let op: Stop al je spullen van je backpack, enderchest en inventory in je chesten.

WANNEER JE DIT FORMULIER OP STUURT ZULLEN WIJZIGINGEN MOGELIJK NIET MEER WORDEN MEEGENOMEN.
 
Laatste update:

Vince

Niet Verified
24 jan 2015
12
0
47
22
1. Jouw huidige ingame minecraft naam?
_Vince_ (_Vince _)
2. Coördinaten van de claim?
Coördinaten: XYZ -3587,700 72 -3091,300 ; -3853,700 81 -2679,700
3. Gewenste biome voor de claim?
Aan de rand van jungle naast de ocean (er staat ook beach bij maar dat hoeft niet)
ggc9dm
ggc9st

(http://prntscr.com/ggc9dm http://prntscr.com/ggc9st)
4. Zijn er bouwwerken dieper dan 3 blocks onder de grond die mee moeten?
Ja, Als het kan graag tot bedrock kopiëren
5. Heb je animals die je mee wilt hebben? Zo ja welke? (Je zult bij grote groepen een paar dieren krijgen die je verder kunt breeden)
Animals: Villagers, Cow, Sheep, chicken, Skeleton Horses
6. Opmerkingen. (Bijv. Wil je je volledige claim over laten zetten, of wil je alleen een specifiek bouwwerk over laten zetten? etc.)
Graag hele claim meenemen, Chesten (met inhoud :p) Iron golem farm.
 

KoningStefan038

Niet Verified
18 jan 2015
2
0
38
21
1. Jouw huidige ingame minecraft naam?
Naam: ThiStefan
2. Coördinaten van de claim?
Coördinaten: -102 / 110 / 5809
3. Gewenste biome voor de claim?
Biome: Forest (huidig)
4. Zijn er bouwwerken dieper dan 3 blocks onder de grond die mee moeten?
Ja: liefst alles tot en met y=56 meenemen.
5. Heb je animals die je mee wilt hebben? Zo ja welke? (Je zult bij grote groepen een paar dieren krijgen die je verder kunt breeden)
Animals: Geen
6. Opmerkingen. (Bijv. Wil je je volledige claim over laten zetten, of wil je alleen een specifiek bouwwerk over laten zetten? etc.)
Het is een goldfarm met autosorteer machine, en lift signs, dus als je een minuutje hebt kun je misschien checken of alle delen er nog zijn?

Mvg, Stefan
 

KoningStefan038

Niet Verified
18 jan 2015
2
0
38
21
1. Jouw huidige ingame minecraft naam?
Naam: ThiStefan
2. Coördinaten van de claim?
Coördinaten: 5050/ 69 / -1960
3. Gewenste biome voor de claim?
Biome: Alles tussen land en zee in is goed
4. Zijn er bouwwerken dieper dan 3 blocks onder de grond die mee moeten?
Ja: Er is gebouwd tot y=55, 8 blokken onder zeeniveau
5. Heb je animals die je mee wilt hebben? Zo ja welke? (Je zult bij grote groepen een paar dieren krijgen die je verder kunt breeden)
Animals: Geen
6. Opmerkingen. (Bijv. Wil je je volledige claim over laten zetten, of wil je alleen een specifiek bouwwerk over laten zetten? etc.)
Er zit een shulkerbox in mijn kisten, vol met elytra's die Mending + Unbreaking 3 hebben, maar deze heb ik gekocht van DayMirosa, en dus niet (zelf?) geduplicate.
 

megaMCbuilds

Niet Verified
9 aug 2017
2
0
23
25
1. jouw huidige ingame minecraft naam
naam: megaMCbuilds
2. Coördinaten van de claim
x.1378 /y.61 /x.9453
3. gewenste biome
forest
4. zijn er dieper dan 3 blocks onder de grond die mee moeten
Ja, het gaat tot y:40
5. Animals mee nemen?
Ja, aub :)
6 opmerkingen
bedankt alvast :)
 

Alec

Niet Verified
25 jul 2015
3
0
40
19
1. Jouw huidige ingame minecraft naam?
Swaggytorch
2. Coördinaten van de claim?
Coördinaten: 7810 100 -5159
3. Gewenste biome voor de claim?
Biome: Plains
4. Zijn er bouwwerken dieper dan 3 blocks onder de grond die mee moeten?
het hek heeft een klein piston systeem, als die meegenomen wordt, zou dat fijn zijn
5. Heb je animals die je mee wilt hebben? Zo ja welke? (Je zult bij grote groepen een paar dieren krijgen die je verder kunt breeden)
Animals: De honden en katten die in de boomhut zitten
6. Opmerkingen.
het huis is een boomhut, als de boomhut met alle chesten helemaal wordt meegenomen, zou dat geweldig zijn
 

Benjamin ATM Ekkie!

Niet Verified
21 jul 2017
3
0
23
19
1. Jouw huidige ingame minecraft naam?
Naam: ekkie_ekkie
2. Coördinaten van de claim?
Coördinaten: 6016 69 -2900
3. Gewenste biome voor de claim?
Biome: Taiga of Highlands
4. Zijn er bouwwerken dieper dan 3 blocks onder de grond die mee moeten?
Ja, 5 blocks (m'n kelder)
5. Heb je animals die je mee wilt hebben? Zo ja welke? (Je zult bij grote groepen een paar dieren krijgen die je verder kunt breeden)
Animals: Cow pig chicken en bunny en de hond van chris14 9hij woont bij mij)
6. Opmerkingen. (Bijv. Wil je je volledige claim over laten zetten, of wil je alleen een specifiek bouwwerk over laten zetten? etc.)
Reageer ff als je dit hebt gezien. Thx
Let op: Stop al je spullen van je backpack, enderchest en inventory in je chesten.
 

jazzlycool

Supreme+
jazzlycool
jazzlycool ✔
Supreme+
2 nov 2013
12
6
117
22
katwijk
1. Jouw huidige ingame minecraft naam?
Naam: jazzlycool
2. Coördinaten van de claim?
Coördinaten:
Claim 1: x: 1782, z: 3252 (62320 Blocks)
3. Gewenste biome voor de claim?
Biome: Forest
4. Zijn er bouwwerken dieper dan 3 blocks onder de grond die mee moeten?
Ja minimaal tot tot 40 blocks diep inverband met de exp farms en andere ondergrondse bouwwerken
5. Heb je animals die je mee wilt hebben? Zo ja welke? (Je zult bij grote groepen een paar dieren krijgen die je verder kunt breeden)
Animals: Horses, Sheeps, Bunnies, Cows
6. Opmerkingen. Volledige claims overzetten inclusief alle chesten farms spawners en exp farms.
 

jazzlycool

Supreme+
jazzlycool
jazzlycool ✔
Supreme+
2 nov 2013
12
6
117
22
katwijk
1. Jouw huidige ingame minecraft naam?
Naam: jazzlycool
2. Coördinaten van de claim?
Coördinaten:
Claim 2: x: 1876, z: 3632 (2584 Blocks)
3. Gewenste biome voor de claim?
Biome: Forest
4. Zijn er bouwwerken dieper dan 3 blocks onder de grond die mee moeten?
Ja minimaal tot tot 20 blocks diep inverband met de exp farms en andere ondergrondse bouwwerken
5. Heb je animals die je mee wilt hebben? Zo ja welke? (Je zult bij grote groepen een paar dieren krijgen die je verder kunt breeden)
nee
6. Opmerkingen. Volledige claims overzetten inclusief alle chesten, farms spawners en exp farms.
 

jazzlycool

Supreme+
jazzlycool
jazzlycool ✔
Supreme+
2 nov 2013
12
6
117
22
katwijk
1. Jouw huidige ingame minecraft naam?
Naam: jazzlycool
2. Coördinaten van de claim?
Coördinaten:
Claim 3: x: 1625, z: 3511 (27789 Blocks)
3. Gewenste biome voor de claim?
Biome: Forest
4. Zijn er bouwwerken dieper dan 3 blocks onder de grond die mee moeten?
Ja minimaal tot tot 30 blocks diep inverband met de exp farms en andere ondergrondse bouwwerken
5. Heb je animals die je mee wilt hebben? Zo ja welke? (Je zult bij grote groepen een paar dieren krijgen die je verder kunt breeden)
nee
6. Opmerkingen. Volledige claims overzetten inclusief alle chesten, farms spawners en exp farms.
 

Luckie07

Supreme+
Luckie07
Luckie07 ✔
Supreme+
7 mei 2015
78
33
192
Breda
1.huidige ingame minecraft naam?
Naam: ItsLuckie07
2.Coördinaten van de claim?
X: 982 Y: 62118 Z: 3417 Coördinaten van de claimlist zijn X:1732 Z:3342 (-5060 blocks)
Gewenste biome voor de claim?
Taiga
4.Zijn er bouwwerken dieper dan 3 blocks onder de grond die mee moeten?
Ja Onder mijn huis heb ik een chestroom + een Bakruimte op het land
Heb ik 1 wheatfarm + 1 Potato farm (erbij) 1 Carrot farm (Hoort bij elkaar) + een cactusfarm
En 1 molen en 1 Zombie spawner farm en een schaatsbaan (Maar die mag weg) en 1 verlaten en niet gebouwde huis (Mag ook weg)
Heb je animals die je mee wilt hebben? zo ja Welke (Je zult bij grote groepen een paar dieren krijgen die je kunt breeden)
Ja 1 wolf en een kippenfarm en 1 paarden farm
6.Opmerking: Voor mij zou het ook fijn zijn om me hele claim over te zetten maar het maakt mij ook niks uit Ik laat het aan jullie (staff) over
Bedankt Voor het over zetten! :D

Ik wens de staffteam suc6 en hopelijk lukt het wel!
Met vriendelijke groet ItsLuckie07


 

Benjamin ATM Ekkie!

Niet Verified
21 jul 2017
3
0
23
19
Ik heb al eerder een reactie ge plaats, maar ik heb net een skeleton horse erbij, dus die kon ik niet vermelden in mijn formulier. Ik kon mijn formulier ook niet meer terug vinden. Dus ik wil ff zeggen: Wilt u ook de skeleton horse in de nieuwe survival zetten? Hopelijk ziet u dit bericht en zet u hem over.
 

dklinki

Supreme
dklinki
dklinki ✔
Supreme
15 jan 2015
105
24
159
23
even een vraagje: Ik heb ooit van een speler een claim gekocht in de oceaan. Deze claim is volgens mij op een sea temple plek gebouwd en er zit ook een guardianfarm in, maar die werkt niet, maar ik heb er ook auto pumpkin farm, melon farm, sugarcane farm en ook allemaal villegers en dat soort dingen, maar zou zo een claim dan ook overgezet kunnen worden? of is dit niet mogelijk, omdat er ook een kleine guardianfarm inzit?

(sorry voor het nogmaals vragen, maar ik heb volgens mij geen antwoord op dit bericht gehad, dus wil ik het nog even weten :))
 
Status
Niet open voor verdere reacties.