Overzetten survival1 claims

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste Survival1 Spelers!

Heb jij claims op de Survival1 server staan die je graag terug wilt zien op de vernieuwde Survival server? Dan kun je claims hier aanmelden voor het overzetproces. De nieuwe survival server is nog niet open, deze zal binnen enkele weken opengaan. Je kunt er dus voor kiezen te wachten tot dit moment, of je kunt nu al claims opgeven die je niet meer gaat wijzigen.

Informatie op een rijtje
  • Wijzigingen worden vanaf het aanmelden van je claim niet meer meegenomen.
  • De nieuwe Survival server zal nog niet open zijn, maar je claim staat er 100% veilig op.
  • We maken een claim in jouw naam en zetten er ook een home neer zodat je er makkelijk bij kunt als de nieuwe Survival open gaat.
  • Je kan alleen een claim van jezelf aanmelden.
  • We trekken ongeveer 5-6 weken uit voor het overzetten van survival1, je hebt hier dus alle tijd voor.
  • Wij zetten alles binnen het gebied dat geclaimed is over, je hoeft je dus geen zorgen te maken over het markeren.
  • Alle claims worden aan de rand van de map geplaatst.
  • Let op: We controleren alle chesten. Wanneer we duplicated items vinden (en dan zien we een paar wel door de vingers) in grote aantallen (chesten vol) dan wordt de claim niet overgezet.
Wat mag ik overzetten?

  • Maximaal 3 claims per persoon.
  • Grootte van de claim maakt niet uit.
  • Geen Nether of End bouwwerken.
  • Geen Guardian farms.
  • Geen grote berg/natuurgebieden.

Formulier voor het aanmelden: Let op dit formulier geldt alleen voor de Survival1 server.
(Vul voor iedere claim opnieuw het formulier in)

1. Jouw huidige ingame minecraft naam?
Naam:
2. Coördinaten van de claim?
Coördinaten:
3. Gewenste biome voor de claim?
Biome:
4. Zijn er bouwwerken dieper dan 3 blocks onder de grond die mee moeten?
Ja/Nee. Zo ja, tot hoe diep gaat het?
5. Heb je animals die je mee wilt hebben? Zo ja welke? (Je zult bij grote groepen een paar dieren krijgen die je verder kunt breeden)
Animals:
6. Opmerkingen. (Bijv. Wil je je volledige claim over laten zetten, of wil je alleen een specifiek bouwwerk over laten zetten? etc.)

Let op: Stop al je spullen van je backpack, enderchest en inventory in je chesten.

WANNEER JE DIT FORMULIER OP STUURT ZULLEN WIJZIGINGEN MOGELIJK NIET MEER WORDEN MEEGENOMEN.
 

TurnDownForMAND

Supreme
LarsGamerNL
LarsGamerNL ✔
Supreme
12 mei 2015
40
8
144
23
Noord-Brabant Breda
www.youtube.com
1. Jouw huidige ingame minecraft naam?
Naam: LarsGamerNL
2. Coördinaten van de claim?
Coördinaten: X:-5751,278 Y:31,000 Z:7788,040
3. Gewenste biome voor de claim?
Biome: Deep ocean
4. Zijn er bouwwerken dieper dan 3 blocks onder de grond die mee moeten?
Ja, Tot niveau 5!
5. Heb je animals die je mee wilt hebben? Zo ja welke? (Je zult bij grote groepen een paar dieren krijgen die je verder kunt breeden)
Animals: N.V.T
6. Opmerkingen
De hele claim graag overzetten behalve de guardian farm aangezien die niet mag die kun je (evt. mogelijk) weg editten!
 
  • Like
Reactions: Richard Ruthles

jerre

Niet Verified
4 sep 2015
23
2
110
Boz
1. Jouw huidige ingame minecraft naam?
jerregames
2. Coördinaten van de claim?

x4647 z-8133
3. Gewenste biome voor de claim?
normalen biome met oak bomen
4. Zijn er bouwwerken dieper dan 3 blocks onder de grond die mee moeten?
ja
5. Heb je animals die je mee wilt hebben? Zo ja welke? (Je zult bij grote groepen een paar dieren krijgen die je verder kunt breeden)
geen
6. Opmerkingen. het is een guardianfarm maar ik wil hem gewoon graag boven de grond hebben bij me normalen base zonder water.
 

jerre

Niet Verified
4 sep 2015
23
2
110
Boz
1. Jouw huidige ingame minecraft naam?
jerregames
2. Coördinaten van de claim?

x7481 z-2729
3. Gewenste biome voor de claim?
normalen biome met oak bomen
4. Zijn er bouwwerken dieper dan 3 blocks onder de grond die mee moeten?
ja
5. Heb je animals die je mee wilt hebben? Zo ja welke? (Je zult bij grote groepen een paar dieren krijgen die je verder kunt breeden)
schaapen en kippen
6. Opmerkingen. graag in een open vlak gedeelte
 

TurnDownForMAND

Supreme
LarsGamerNL
LarsGamerNL ✔
Supreme
12 mei 2015
40
8
144
23
Noord-Brabant Breda
www.youtube.com
1. Jouw huidige ingame minecraft naam?
Naam: LarsGamerNL
2. Coördinaten van de claim?
Coördinaten: X:9031,300 Y:75,000 Z:3938,990
3. Gewenste biome voor de claim?
Biome: Forest/River/Beach/Ocean
4. Zijn er bouwwerken dieper dan 3 blocks onder de grond die mee moeten?
Ja, Tot niveau 5!
5. Heb je animals die je mee wilt hebben? Zo ja welke? (Je zult bij grote groepen een paar dieren krijgen die je verder kunt breeden)
Animals: Ja, in totaal 5 paarden
6. Opmerkingen
De hele claim graag overzetten.
 

panda_boy

Niet Verified
3 jun 2017
1
0
23
27
1. Jouw huidige ingame minecraft naam?
Xxpanda_olixX
2. Coördinaten van de claim?
x-1521/y77/z637
3. Gewenste biome voor de claim?
Biome: normaal biom oak bomen
4. Zijn er bouwwerken dieper dan 3 blocks onder de grond die mee moeten?
12diep
5. Heb je animals die je mee wilt hebben? Zo ja welke? (Je zult bij grote groepen een paar dieren krijgen die je verder kunt breeden)
N.T.V
6. Opmerkingen. heel de claim overzetten
graag alle kisten rond de claim overzetten
 
Laatste update:

robbieplays123

Supreme
robbieplays123
robbieplays123 ✔
Supreme
30 jun 2015
44
20
139
Kaasballenland
1. Jouw huidige ingame minecraft naam?
robbieplays123
2. Coördinaten van de claim?
X: -1963 Y: 89 Z: -1093
3. Gewenste biome?
Desert
4. Zijn er bouwwerken dieper dan 3 blocks onder de grond mee moeten?
Tot en met Y: 67
5. Heb je animals die je mee wilt hebben?
Al mijn villagers
6. Opmerkingen
Ik zou graag willen dat je deze claim verwerkt in mijn survival2 claim die ik al eerder heb laten overzetten.

Alvast bedankt als het gelukt is

Mvg robbie
 

het_MC_Meisje

Niet Verified
15 apr 2017
92
83
162
18
Nederland
Beste Survival1 Spelers!

Heb jij claims op de Survival1 server staan die je graag terug wilt zien op de vernieuwde Survival server? Dan kun je claims hier aanmelden voor het overzetproces. De nieuwe survival server is nog niet open, deze zal binnen enkele weken opengaan. Je kunt er dus voor kiezen te wachten tot dit moment, of je kunt nu al claims opgeven die je niet meer gaat wijzigen.

Informatie op een rijtje
  • Wijzigingen worden vanaf het aanmelden van je claim niet meer meegenomen.
  • De nieuwe Survival server zal nog niet open zijn, maar je claim staat er 100% veilig op.
  • We maken een claim in jouw naam en zetten er ook een home neer zodat je er makkelijk bij kunt als de nieuwe Survival open gaat.
  • Je kan alleen een claim van jezelf aanmelden.
  • We trekken ongeveer 5-6 weken uit voor het overzetten van survival1, je hebt hier dus alle tijd voor.
  • Wij zetten alles binnen het gebied dat geclaimed is over, je hoeft je dus geen zorgen te maken over het markeren.
  • Alle claims worden aan de rand van de map geplaatst.
  • Let op: We controleren alle chesten. Wanneer we duplicated items vinden (en dan zien we een paar wel door de vingers) in grote aantallen (chesten vol) dan wordt de claim niet overgezet.
Wat mag ik overzetten?

  • Maximaal 3 claims per persoon.
  • Grootte van de claim maakt niet uit.
  • Geen Nether of End bouwwerken.
  • Geen Guardian farms.
  • Geen grote berg/natuurgebieden.

Formulier voor het aanmelden: Let op dit formulier geldt alleen voor de Survival1 server.
(Vul voor iedere claim opnieuw het formulier in)

1. Jouw huidige ingame minecraft naam?
Naam:
2. Coördinaten van de claim?
Coördinaten:
3. Gewenste biome voor de claim?
Biome:
4. Zijn er bouwwerken dieper dan 3 blocks onder de grond die mee moeten?
Ja/Nee. Zo ja, tot hoe diep gaat het?
5. Heb je animals die je mee wilt hebben? Zo ja welke? (Je zult bij grote groepen een paar dieren krijgen die je verder kunt breeden)
Animals:
6. Opmerkingen. (Bijv. Wil je je volledige claim over laten zetten, of wil je alleen een specifiek bouwwerk over laten zetten? etc.)

Let op: Stop al je spullen van je backpack, enderchest en inventory in je chesten.

WANNEER JE DIT FORMULIER OP STUURT ZULLEN WIJZIGINGEN MOGELIJK NIET MEER WORDEN MEEGENOMEN.

Jaa het formulier is er!! Maar vraagje? Kunnen jullie ook alleen mijn katten overzetten? Want ik heb katten op survival1 en survival2. Alleen konden dieren van survival2 volgens mij niet worden overgezet dus waarom hier wel? :blush: BTW heel goed werk wat jullie doen! Ik heb echt zin in de nieuwe survival!!!

Groetjes het_MC_Meisje
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.689
1.793
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Jaa het formulier is er!! Maar vraagje? Kunnen jullie ook alleen mijn katten overzetten? Want ik heb katten op survival1 en survival2. Alleen konden dieren van survival2 volgens mij niet worden overgezet dus waarom hier wel? :blush: BTW heel goed werk wat jullie doen! Ik heb echt zin in de nieuwe survival!!!

Groetjes het_MC_Meisje
Survival2 dieren hoeven niet aan te worden gegeven, gezien het aantal gemeldde claims veel lager geschat is daar hebben we zelf gekeken welke dieren aanwezig waren. Vanwege de 100-en claims die verwacht worden voor survival1 en dus de drukte vragen we om de dieren hier te melden voor het makkelijke voor ons zodat we daar niet naar hoeven zoeken.
 

IkLikEenCactus

Niet Verified
26 jun 2017
6
1
69
23
europa
1. Jouw huidige ingame minecraft naam?
CactusJorpronktu
2. Coördinaten van de claim?
x -7469 y 65 z -5407
3. Gewenste biome voor de claim?

Desert
4. Zijn er bouwwerken dieper dan 3 blocks onder de grond die mee moeten?
ja liefst van block 10 tot de top van me claim
5. Heb je animals die je mee wilt hebben? Zo ja welke? (Je zult bij grote groepen een paar dieren krijgen die je verder kunt breeden)
een llama
6. Opmerkingen.
volledige claim en alle kisten het liefst over 4 weken overzetten dan kan ik nog wat wijzigingen maken

Ps. ik wil het graag te horen krijgen als mijne is overgezet
 
Laatste update:

Richard Ruthles

Supreme
Richard_Ruthles
Richard_Ruthles ✔
Supreme
10 aug 2017
6
0
128
Nederland, Zuid-Holland
1. Jouw huidige ingame minecraft naam?
Naam: Schoolekster
2. Coördinaten van de claim?
Coördinaten: X 1939.572 Y 63.00000 Z -178.781
3. Gewenste biome voor de claim?
Biome: deep oceaan
4. Zijn er bouwwerken dieper dan 3 blocks onder de grond die mee moeten?
Ja/Nee. Ja, 6 blocks
5. Heb je animals die je mee wilt hebben? Zo ja welke? (Je zult bij grote groepen een paar dieren krijgen die je verder kunt breeden)
Animals: 1 lama graag heel licht bruine kleur, 2 papegaaitjes 1 graag groen met gele buik en andere graag rood, 1 zwarte poes/kat
6. Opmerkingen: graag de hele claim ook de 6 blocks ónder de grond en mijn diertjes vooral niet vergeten. Kisten ook graag overzetten met al mijn stuff.

Ps. als deze formulier niet goed is zeg het dan groetjes schoolekster
 

The_GloriousWolf

Supreme
Ripleu
Ripleu ✔
Supreme
11 jul 2015
542
52
259
De Onderwereld
@remymine Ik heb een claim samen met troel. Is dat een probleem? Zo ja, moet ik even wat aanpassen.
 

xIts_Me

Supreme
DarkUnScripted
DarkUnScripted ✔
Supreme
11 feb 2016
4
0
58
1. Jouw huidige ingame minecraft naam?
Naam: xIts_Me
2.Coördinaten van de claim?
Coördinaten: X5428 Y63 Z-5659; X5307 Y63 Z-5765
3. Gewenste Biome voor de claim?
Biome: Deep Oceaan of gewoon Oceaan
4. Zijn er bouwwerken dieper dan 3 block?
Nee
5. Heb je animals die je mee wilt?
Ja 2 katten
6. Opmerkingen?
Graag alles uit de kisten overzetten. we hebben we 8 dubs white concrete dat is niet gecheat.
 

Shatox

Niet Verified
25 jan 2017
21
5
104
26
1. Jouw huidige ingame minecraft naam?
Naam: Shatox
2. Coördinaten van de claim?
Coördinaten: x=-6055 y=93 z =6823
3. Gewenste biome voor de claim?
Biome: Deep Ocean
4. Zijn er bouwwerken dieper dan 3 blocks onder de grond die mee moeten?
Ja/Nee. Zo ja, tot hoe diep gaat het? Ja, tot bedrock. Villager-breeder in de lucht ook aub.
5. Heb je animals die je mee wilt hebben? Zo ja welke? (Je zult bij grote groepen een paar dieren krijgen die je verder kunt breeden)
Animals: Villagers van de iron farms.
6. Opmerkingen. (Bijv. Wil je je volledige claim over laten zetten, of wil je alleen een specifiek bouwwerk over laten zetten? etc.)
Mijn claim is rond een guardianfarm gebouwd, dus gelieve ze ergens in de oceaan te zetten aangezien guardian farms niet mee mogen. Ik heb in mijn storage 1 chest met veel spawners in. Deze heb ik allemaal eerlijk gekocht van spelers, als er hier gedupliceerde spawners bij blijken te zitten, zou je mij dat dan kunnen laten weten via een berichtje op het forum ? Ik check het dagelijks.

Gr Shatox :D
 

xIts_Me

Supreme
DarkUnScripted
DarkUnScripted ✔
Supreme
11 feb 2016
4
0
58
1. Jouw Huidige ingame minecraft naam?
Naam: xIts_Me
2. Coördinaten van de claim?
Coördinaten: X1801 Y64 Z9702; X1685 Y63 Z9800
3. Gewenste biome voor de claim?
Niet bepaald een gewenste biome
4. zijn er bouwerken dieper dan 3 blocks?
Ja mn bouwwerk gaat tot 20 blocks diep
5.Heb je animals die je mee wilt
nee
6. opmerkingen?
Graag alles uit de kisten overzetten :)
 

Lafautjes

Niet Verified
6 apr 2015
12
15
104
21
1. Jouw Huidige ingame minecraft naam?
Naam: Lafautjes
2. Coördinaten van de claim?
Coördinaten: X614 Y7 Z-1180 tot X712 Y159 Z-1287
3. Gewenste biome voor de claim?
Biome: Plains
4. zijn er bouwerken dieper dan 3 blocks?
Ja tot Y7
5.Heb je animals die je mee wilt
Ja graag allemaal
6. opmerkingen?(Bijv. Wil je je volledige claim over laten zetten, of wil je alleen een specifiek bouwwerk over laten zetten? etc.)
graag heel de claim met inhoud van de kisten
 

SaberTooth

Niet Verified
27 aug 2017
1
0
23
43
1.Kazuma_Kiryu
2.X 2019.447 Y 64.00000 Z -255.814
3.Biome:Deep Ocean
4.: ja 20 blokken onder de grond
5.ja graag al me dieren
6.graag Heel de claim en al me spullen uit de chesten meenemen en vergeet m'n dieren niet.
 
D

Deleted member 13307

Guest
1. Jouw huidige ingame minecraft naam?
Naam: JoshuaPlayGames

2. Coördinaten van de claim?

Coördinaten: X 6276 Y 73 Z -7035

3. Gewenste biome voor de claim?

Biome: 1e Keus: Jungle Edge (Zeldzaam), 2e Keus: Jungle, 3e Keus: Plains (liever die andere 2 xD)

4. Zijn er bouwwerken dieper dan 3 blocks onder de grond die mee moeten?

Ja, mijn claim is eigenlijk tot Y1 vanwege dat er wat bedrock blocks zijn weggehaald voor farms. (ook graag de Iron Farm in de lucht meenemen+ het stuk glas dat hoog erboven zit (Y 256))

5. Heb je animals die je mee wilt hebben? Zo ja welke? (Je zult bij grote groepen een paar dieren krijgen die je verder kunt breeden)

Animals: Ik wil als eerst graag al mijn villagers en een deel van de dieren in de hokken meenemen. Dit hoeven er per soort maar 4 te zijn ofzo.. Dat is goed genoeg. Ook me parrot graag overzetten.

6. Opmerkingen.
Ik wil graag de hele claim laten overzetten. Nog iets.. M'n Iron Farm steekt een beetje buiten de claim en is wel nog met een klein stukje geclaimd.. Hopelijk is dit geen probleem.
Ook zitten er wat shulkerboxen in een chest die ik in me EnderChest had, 1 daarvan zit vol met spawners (legit gevonden, gekregen en gekocht) (geen idee of er 1 van die geduplicate zijn) en 1 zit ook nog vol met Iron Blocks (gewonnen bij zo'n "Zoek de ShulkerBox" spel).
Ook alle chesten overzetten aub.

(liever geen mensen vlak naast mij plaatsen, inverband met uitbreidingen)

Hopelijk gaat het lukken! Suc6 allemaal! En bedankt voor degene die me claim overzet :D
 
Last edited by a moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.