Moderator-sollicitatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Ik denk dat 't vooral gaat om ( Zal vooral op KitPvP neerkijken ) je maturiteit, je kennis en oog voor hacks, hoe je omgaat in de gamemode zelf, je gedrag in sommige situaties, hoelang je HauntedMC speelt enzovoort. Ik denk dat je nu wel het idee hebt :)
 
  • Like
Reactions: Bart

PandaTjuuhhh

Niet Verified
3 jul 2017
11
0
63
23
Ik speel al iets van 3 jaar op HauntedMC, ik ben begonnen in creative, mijn vriend uit mijn straat zei"Kom vanmidaag op deze server creative bouwen" en toen hadden we een redstone plot gemaakt. Gedrag komt ook goed, en kennis een oog voor hacks al helemaal, want ik heb ze vaak zelf gebruikt, en heb mensen ze zien gebruiken. Als kit-pvp opengaat kan ik dat bewijzen(of al eerder) Je kunt me ook door een test heen halen bijv, is dit hacken of niet
 

Dion

God
MDZhB
MDZhB ✔
God
23 mei 2014
310
48
239
22
Netherlands
Ik speel al iets van 3 jaar op HauntedMC, ik ben begonnen in creative, mijn vriend uit mijn straat zei"Kom vanmidaag op deze server creative bouwen" en toen hadden we een redstone plot gemaakt. Gedrag komt ook goed, en kennis een oog voor hacks al helemaal, want ik heb ze vaak zelf gebruikt, en heb mensen ze zien gebruiken. Als kit-pvp opengaat kan ik dat bewijzen(of al eerder) Je kunt me ook door een test heen halen bijv, is dit hacken of niet

Zoals al werd gezegd. ga naar de gamemode manager voor solicitaties (alles staat in de documentatie)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.