Moderator-sollicitatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

PandaTjuuhhh

Niet Verified
3 jul 2017
11
0
63
23
Hallo, ik ben Wouter Boogaard. Hierbij solliciteer ik voor staff op KitPvP.
Ik ben 16 Jaar. Ik zou heel graag moderator worden. Ik zie heel veel Hackers, en problemen in de (KitPvP) server. Zelf heb ik iets van 3 Keer een ban gekregen voor hacken ofzo :). Maar daar heb ik geen zin in, al helemaal niet als ik wordt aangenomen. Maar verder waar ik gebleven was. Verder heb ik 2 servers gehad. Admin geweest op een server( IP?? Ik ga niet adverteren... XD). Verder ben ik goed bereikbaar op TeamSpeak, Discord, Whatsapp, Skype, SMS, Of bellen. Oftewel 24/7 (Behalve als ik slaap, maar soms ben ik nog tot 2 uur 's nachts online) Ik wil jullie graag helpen omdat er bijna geen staff is, en omdat er veel hackers zijn, en de leukste gamemode van de server mag niet dicht. Daarom wil ik graag een bijdrage doen aan het onderhouden van de server en dus Moderator worden. Verder heb ik mijn eigen anticheat en hacked client gecodeerd en weet ik dus ook wat van Java. En trouwens ook van MySql, PHP, CMD, Linux, Windows, Virusses, JavaScript, HTML en ook wat Python.(en CSS ik ben missieh heel misschien een no lifer nee ehct niet heb nog soo veel tijd over 1 uur lol dat is voor eten shit oeps ben zo lang achter pc ;D) Misschien komt deze sollicitatie niet echt indrukwekkend of sirieus over, maar ik vind het ook niet sirieus dat er (bijna) geen staff op KitPvP is , ONDANKS EEN GROOT AANTAL HACKERS!. Ik wil dus echt proberen om hier 24/7 aan te werken. Verder zit ik nu in de 4e Van HAVO, maar tijdens de les ben ik ook vaak online.
IGN: PandaTjuuhhh

Met Vriendelijke groeten aan Alle staff en spelers!


PandaTjuuhhh



O ja ik heb ook een YT kannaal met 94 abo's, als ik wordt aangenomen kan ik dus een toffe staff serie op mijn kannaal maken
 
Laatste update:

Bart

DiscordTeam
Staff member
Bartyh
Bartyh ✔
DiscordTeam
11 apr 2016
541
152
330
20
Utrecht
Beste,

sollicitaties gaan via managers, je zult worden uitgekozen door de manager die bij de gamemdoe hoort. Gewoon actief zijn dus!

mvg,
Bob
 

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe

PandaTjuuhhh

Niet Verified
3 jul 2017
11
0
63
23
Oke, maar ik ben niet oud genoeg voor manger, maar er is toch echt dringend staff voor kitPvP nodig
 

EndieDragon

Niet Verified
Oke, maar ik ben niet oud genoeg voor manger, maar er is toch echt dringend staff voor kitPvP nodig
Je kan mischien moderator worden. Je moet 16 zijn en dat ben je, je moet goed kunnen samenwerken en teamspeak hebben. Da's een mogelijkheid als je staff wil worden maar dan moet je het wel verdienen want je wordt natuurlijk niet zomaar staff ;)

Like dit bericht als het je heeft geholpen :)
 
  • Like
Reactions: PandaTjuuhhh

Bart

DiscordTeam
Staff member
Bartyh
Bartyh ✔
DiscordTeam
11 apr 2016
541
152
330
20
Utrecht
@EndieDragon

Je wordt manager wanneer je 18 bent, goed kunt samenwerken in teamverband en natuurlijk een goede houding hebt.

Gamemode managers zoeken zelf hun eigen moderators, dit gaat niet meer via sollicitatieformulieren. @walk3n_fridge is manager van Prison & Miners en KitPvP. Je zult dus, @PandaTjuuhhh, door Gwen worden uitgekozen als je geschikt bent.
 

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Beste,
Sollicitaties gaan via de Managers van de desbetreffende Gamemode die jij gekozen hebt om voor te Solliciteren, indien er bij de Gamemode geen solliciatie formulier, zou je jezelf moeten bewijzen voor de Moderator rank.
 

EndieDragon

Niet Verified
@EndieDragon

Je wordt manager wanneer je 18 bent, goed kunt samenwerken in teamverband en natuurlijk een goede houding hebt.

Gamemode managers zoeken zelf hun eigen moderators, dit gaat niet meer via sollicitatieformulieren. @walk3n_fridge is manager van Prison & Miners en KitPvP. Je zult dus, @PandaTjuuhhh, door Gwen worden uitgekozen als je geschikt bent.
Ik had het over mod ;) lees de sollicitatie mod maar. Je moet 16 zijn, teamspeak hebben en goed samenwerken volgens mij was dat het :D
 

EndieDragon

Niet Verified
@EndieDragon

Je wordt manager wanneer je 18 bent, goed kunt samenwerken in teamverband en natuurlijk een goede houding hebt.

Gamemode managers zoeken zelf hun eigen moderators, dit gaat niet meer via sollicitatieformulieren. @walk3n_fridge is manager van Prison & Miners en KitPvP. Je zult dus, @PandaTjuuhhh, door Gwen worden uitgekozen als je geschikt bent.
Nou, dan is dat ook weer duidelijk! :)
 

Dion

God
MDZhB
MDZhB ✔
God
23 mei 2014
310
48
239
22
Netherlands
Kitpvp is op het moment nog niet online. lijkt mij nutteloos om daar nu staff voor aan te nemen toch?

EDIT: lees door de documentatie, hier vind je alles!
 

PandaTjuuhhh

Niet Verified
3 jul 2017
11
0
63
23
Ja, maar als hij weer open is wel. En dan kan maar beter al staff zijn aangenomen ipv dat hackers nog tijd hebben om te hacken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.