[mening] te veel staff op haunted?

Ben je het eens met mijn mening?

  • Ja, helemaal

  • Ja, een beetje

  • Neutraal

  • Nee, een beetje niet

  • Nee, helemaal niet


Results are only viewable after voting.
Status
Niet open voor verdere reacties.

walk3n_fridge

Supreme
Walk3n_fridge
Walk3n_fridge ✔
Supreme
16 sep 2014
550
84
292
30
-
Dan heeft haunted zeker wat pvp mods nodig xd

We zijn inderdaad zoekend naar pvp mods.
Alleen de community rondom de pvp is vaak onder de 16 en naar ons idee niet toe aan een verantwoordelijke taak zoals mod zijn.
Ik probeer op prison danwel miners al pvp ervaring aan te nemen zodoende zie je dus dimi met pvp ervaring en daan met ervaring van pvp en uiteraard ben ik er zelf ook alleen veel meer vanish dan zichtbaar.

Pvp spelers zijn btw ook niet bepaald spelers die zich zomaar aanmelden bij de managers omtrent staff zijn;)
Tenminste ik heb er zelf nog geen 1 gekregen die me erop aansprak.
 
  • Like
Reactions: artho

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
We zijn inderdaad zoekend naar pvp mods.
Alleen de community rondom de pvp is vaak onder de 16 en naar ons idee niet toe aan een verantwoordelijke taak zoals mod zijn.
Ik probeer op prison danwel miners al pvp ervaring aan te nemen zodoende zie je dus dimi met pvp ervaring en daan met ervaring van pvp en uiteraard ben ik er zelf ook alleen veel meer vanish dan zichtbaar.

Pvp spelers zijn btw ook niet bepaald spelers die zich zomaar aanmelden bij de managers omtrent staff zijn;)
Tenminste ik heb er zelf nog geen 1 gekregen die me erop aansprak.
Kids apocalypse
 

The_GloriousWolf

Supreme
Ripleu
Ripleu ✔
Supreme
11 jul 2015
542
52
259
De Onderwereld
Ten eerste wil ik even beginnen door te zeggen dat dit niet bedoeld is als rant of haat. Ik probeer hier gewoon mijn eerlijke mening te geven en vraag ook jullie mening.

De laatste tijd merk ik dat er best veel nieuwe staff is op Haunted, niks mis mee natuurlijk, wat nieuwe staff kan altijd. Maar het valt me op dat de laatste tijd best veel mensen staff worden. Naar mijn mening voel ik dat mensen de laatste tijd te makkelijk staff worden op Haunted. Ik weet natuurlijk niet wat er achter de schermen gebeurd aan de staff kant, misschien is hier wel een hele logische reden voor. Maar in de laatste paar maanden ervaar ik dat veel mensen staff zijn geworden (Voorbeelden: freakiebeakie, Stuyvert, Dimitjuhhh, en nog een paar). Naar mijn mening worden meer mensen te snel staff op haunted.

Nu vraag ik jullie mening, wat vinden jullie hier van? Laat een reactie met je mening achter en stem ook even op de poll.
Daar heb je wel gelijk in. Je word veels te makkelijk staff lid op het moment. Vroeger op haunted 1.0 was het echt moeilijk om staff lid te worden maar de staff die er toen was, was wel een stuk beter dan deze.
 
  • Like
Reactions: artho

SKRWildfire

Niet Verified
2 dec 2014
424
86
237
27
Nederland
Daar heb je wel gelijk in. Je word veels te makkelijk staff lid op het moment. Vroeger op haunted 1.0 was het echt moeilijk om staff lid te worden maar de staff die er toen was, was wel een stuk beter dan deze.
Volgens mij heb je niet echt gelezen wat remy heeft gezegt. en wat moest je dan volgens jou doen om in haunted 1.0 staff te wordend at nu anders is?
 

het_MC_Meisje

Niet Verified
15 apr 2017
92
83
162
18
Nederland
Hmmm... Ik vind zelf eigenlijk een beetje raar dat je deze poll stelt.. Want ik bedoel; moderators zijn niet anders dan gewone spelers die nou net even meer rechten hebben. Meestal zijn ze verstandig en slim en willen ze graag helpen dus waarom is het erg dat er veel Moderators zijn? Das toch juist fijn? Want als je iemand de huid vol wilt schelden en je ziet een Moderator staan zou ik iniedergeval niet gaan schelden omdat ik bang was voor een ban/mute. (ik scheld sowieso niet hoor :) )... Maar ik vind het juist fijn dat er zoveel moderators zijn, bovendien kiest de staff en de gamemode managers hun nieuwe teamleden echt wel zorgvuldig.

Dat wou ik gewoon even zeggen dit is mijn eigen mening. :)

mvg het_MC_Meisje
 

whitch

ie kunt néét meer doone as kan
whitch
whitch ✔
Supreme
18 sep 2013
1.125
434
332
"Ergens op deze aardbol"
Het is best wel moeilijk om de juiste mensen op de goede plaats te zetten, zo heeft iedere mod/staff hun eigen kunde over de verschillende spelen(game mode), bij heel veel nieuwe mods draait het vaak om haantjes gedrag, en daar zitten heel veel vertrouwde spelers/oud gedienden niet op te wachten. Zelf ben ik een geruime tijd staff geweest(wat ik met heel veel liefde/geduld/vertrouwen heb gedaan),en heb heel wat aan stormende mods zien gaan en komen.Het belangrijkste element is een goed team te hebben, en die op elkaar zijn ingespeeld.
Met heel veel groetjes jullie vertrouwde(wijze) whitch.
 
Laatste update:

Dion

God
MDZhB
MDZhB ✔
God
23 mei 2014
310
48
239
22
Netherlands
Zoals al een paar keer werd gezegd, Haunted heeft een nieuwe staff structuur. Ik ben hier zelf een voorstander van omdat het mensen op bepaalde gamemodes laat foccusen. naar mijn mening is er pass staff teveel als "meer dan de helft" van de haunted spelers een staffrank is

Mvg
Dion
 

het_MC_Meisje

Niet Verified
15 apr 2017
92
83
162
18
Nederland
Zoals al een paar keer werd gezegd, Haunted heeft een nieuwe staff structuur. Ik ben hier zelf een voorstander van omdat het mensen op bepaalde gamemodes laat foccusen. naar mijn mening is er pass staff teveel als "meer dan de helft" van de haunted spelers een staffrank is

Mvg
Dion

haha dat vind ik dus ook ;)
 

EndieDragon

Niet Verified
Nou, op survival zijn er wel weer 2 nieuwe mods freakie en kippekop, mischien is kippekop al langer maar hij was eerst supreme toen ik m laatst 2 weken zag was hij mod. Survival heeft wel genoeg mods vindt ik alleen de andere servers niet zo veel maar naar mijn mening wordt je wel snel mod. :)
 

Bart

DiscordTeam
Staff member
Bartyh
Bartyh ✔
DiscordTeam
11 apr 2016
541
152
330
20
Utrecht
Ook wel grappig, paar maanden geleden gingen mensen scheldend de server af omdat ze niet geholpen werden, en nu er staff is, vinden ze het opeens te veel. like wtf.
 

het_MC_Meisje

Niet Verified
15 apr 2017
92
83
162
18
Nederland
Ook wel grappig, paar maanden geleden gingen mensen scheldend de server af omdat ze niet geholpen werden, en nu er staff is, vinden ze het opeens te veel. like wtf.

Haha dat had ik ook gezien, super raar he? :) De mens is de merkwaardigste soort ter wereld denk ik :)
 

Datdus

Supreme
Datdus
Datdus ✔
Supreme
16 aug 2016
119
84
222
Het is best wel moeilijk om de juiste mensen op de goede plaats te zetten, zo heeft iedere mod/staff hun eigen kunde over de verschillende spelen(game mode), bij heel veel nieuwe mods draait het vaak om haantjes gedrag, en daar zitten heel veel vertrouwde spelers/oud gedienden niet op te wachten. Zelf ben ik een geruime tijd staff geweest(wat ik met heel veel liefde/geduld/vertrouwen heb gedaan),en heb heel wat aan stormende mods zien gaan en komen.Het belangrijkste element is een goed team te hebben, en die op elkaar zijn ingespeeld.
Met heel veel groetjes jullie vertrouwde(wijze) whitch.

Kan je een voorbeeld geven van haantjes gedrag bij onze nieuwe moderators? In mijn ogen hebben we nu het sterkste team dat we ooit hebben gehad. Een solide bouwteam vol getalenteerde mensen, moderators die effectief worden aangesteld op de game mode waar zij het meeste vanaf weten. Managers die zorgen dat elke game mode op en top blijft en hun moderators goed functioneren. Die controle was er vroeger niet.

Omdat Remy en ik nu niet meer constant bezig hoeven zijn met het aannemen van moderators, het beantwoorden van support of zelfs modereren van de servers, kunnen we nu doen waar we goed in zijn. Remy kan zich volledig storten op het developen van haunted en zo zorgen dat haunted veel beter sneller kan updaten en bugs kan fixen. Ik kan me helemaal richten op het starten van nieuwe projecten en zorgen dat nieuwe gamemodes als prison van begin tot eind binnen een half jaar op poten kunnen worden gezet.

Neem bijvoorbeeld Daan en Dimi. Die doen het op prison kei goed onder leiding van Gwen, ze nemen voor nu ook pvp erbij omdat daar nog geen manager en staf is voor aangesteld. Dat PVP team is er overigens nog niet omdat we juist extra op zoek zijn naar goede kandidaten en we geen genoegen nemen met minder.

We hebben met de ingang van de nieuwe structuur een doel gesteld om voor elke game mode een goed team op te zetten met actieve moderators. Dat is wat je nu ziet, in geen enkele zin het klakkeloos aannemen van spelers.
 

whitch

ie kunt néét meer doone as kan
whitch
whitch ✔
Supreme
18 sep 2013
1.125
434
332
"Ergens op deze aardbol"
Kan je een voorbeeld geven van haantjes gedrag bij onze nieuwe moderators? In mijn ogen hebben we nu het sterkste team dat we ooit hebben gehad. Een solide bouwteam vol getalenteerde mensen, moderators die effectief worden aangesteld op de game mode waar zij het meeste vanaf weten. Managers die zorgen dat elke game mode op en top blijft en hun moderators goed functioneren. Die controle was er vroeger niet.

Omdat Remy en ik nu niet meer constant bezig hoeven zijn met het aannemen van moderators, het beantwoorden van support of zelfs modereren van de servers, kunnen we nu doen waar we goed in zijn. Remy kan zich volledig storten op het developen van haunted en zo zorgen dat haunted veel beter sneller kan updaten en bugs kan fixen. Ik kan me helemaal richten op het starten van nieuwe projecten en zorgen dat nieuwe gamemodes als prison van begin tot eind binnen een half jaar op poten kunnen worden gezet.

Neem bijvoorbeeld Daan en Dimi. Die doen het op prison kei goed onder leiding van Gwen, ze nemen voor nu ook pvp erbij omdat daar nog geen manager en staf is voor aangesteld. Dat PVP team is er overigens nog niet omdat we juist extra op zoek zijn naar goede kandidaten en we geen genoegen nemen met minder.

We hebben met de ingang van de nieuwe structuur een doel gesteld om voor elke game mode een goed team op te zetten met actieve moderators. Dat is wat je nu ziet, in geen enkele zin het klakkeloos aannemen van spelers.





Lieve Datdus ik praat niet in tegenwoordige tijd, ik had het over het verleden, daar zijn genoeg voorbeelden van geweest.
En het is ook heel moeilijk om de juiste mensen op de goede plaats te zetten.En daarbij staff is nooit genoeg want niet iedereen kan 24/7 aanwezig zijn
Met vriendelijke groet whitch
ps Ik hoop dat ik het bij deze het juist hebt geformuleerd, en was geen verwijt
 

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
Mja het probleem van wann
Kan je een voorbeeld geven van haantjes gedrag bij onze nieuwe moderators? In mijn ogen hebben we nu het sterkste team dat we ooit hebben gehad. Een solide bouwteam vol getalenteerde mensen, moderators die effectief worden aangesteld op de game mode waar zij het meeste vanaf weten. Managers die zorgen dat elke game mode op en top blijft en hun moderators goed functioneren. Die controle was er vroeger niet.

Omdat Remy en ik nu niet meer constant bezig hoeven zijn met het aannemen van moderators, het beantwoorden van support of zelfs modereren van de servers, kunnen we nu doen waar we goed in zijn. Remy kan zich volledig storten op het developen van haunted en zo zorgen dat haunted veel beter sneller kan updaten en bugs kan fixen. Ik kan me helemaal richten op het starten van nieuwe projecten en zorgen dat nieuwe gamemodes als prison van begin tot eind binnen een half jaar op poten kunnen worden gezet.

Neem bijvoorbeeld Daan en Dimi. Die doen het op prison kei goed onder leiding van Gwen, ze nemen voor nu ook pvp erbij omdat daar nog geen manager en staf is voor aangesteld. Dat PVP team is er overigens nog niet omdat we juist extra op zoek zijn naar goede kandidaten en we geen genoegen nemen met minder.

We hebben met de ingang van de nieuwe structuur een doel gesteld om voor elke game mode een goed team op te zetten met actieve moderators. Dat is wat je nu ziet, in geen enkele zin het klakkeloos aannemen van spelers.
Waarschijnlijk bedoelt ze neerkijkend gedrag
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Conclusie: Er komen nog veel meer staffleden bij om de manager functies en gamemode teams allemaal volledig te bezetten. Dit doen we enkel en alleen wanneer deze personen voldoen aan onze strenge eisen en passen binnen het team. Tevens geldt er een proefperiode van een maand die eraan vooraf gaat.
 
  • Like
Reactions: whitch
Status
Niet open voor verdere reacties.