[mening] te veel staff op haunted?

Ben je het eens met mijn mening?

  • Ja, helemaal

  • Ja, een beetje

  • Neutraal

  • Nee, een beetje niet

  • Nee, helemaal niet


Results are only viewable after voting.
Status
Niet open voor verdere reacties.

TheKingOfArkel

Supreme
TheKingOfArkel
TheKingOfArkel ✔
Supreme
6 nov 2016
127
26
197
Jupiter
Ten eerste wil ik even beginnen door te zeggen dat dit niet bedoeld is als rant of haat. Ik probeer hier gewoon mijn eerlijke mening te geven en vraag ook jullie mening.

De laatste tijd merk ik dat er best veel nieuwe staff is op Haunted, niks mis mee natuurlijk, wat nieuwe staff kan altijd. Maar het valt me op dat de laatste tijd best veel mensen staff worden. Naar mijn mening voel ik dat mensen de laatste tijd te makkelijk staff worden op Haunted. Ik weet natuurlijk niet wat er achter de schermen gebeurd aan de staff kant, misschien is hier wel een hele logische reden voor. Maar in de laatste paar maanden ervaar ik dat veel mensen staff zijn geworden (Voorbeelden: freakiebeakie, Stuyvert, Dimitjuhhh, en nog een paar). Naar mijn mening worden meer mensen te snel staff op haunted.

Nu vraag ik jullie mening, wat vinden jullie hier van? Laat een reactie met je mening achter en stem ook even op de poll.
 

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Beste,
Momenteel worden nieuwe Moderators aangenomen door de Managers van de Gamemodes. Zo ben ik door @walk3n_fridge Mod geworden, ookwel een Prison Moderator. Ook wij moeten een sollicitatie doen, aan de eisen voldoen en op gesprek komen. Niet elke week worden er zomaar Moderators aangenomen, tevens is @Stuyvert al erg lang Moderator.
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Beste,

Ik denk dat je het nieuws de laatste tijd iets meer in de gaten moet houden. Zoals je dan waarschijnlijk zal weten hebben we sinds kort een volledig nieuwe staff structuur opgezet. Elke gamemode heeft zijn eigen gamemode manager en moderators welke de gamemode vertegenwoordigen. Ook zijn er andere managers en is er de leiding en het bouwteam.
Deze nieuwe teams dienen allemaal samengesteld te worden om zo per gamemode een klein beginnend team van minimaal 3 a 4 staffleden op te zetten, wat helemaal niet overdreven veel is gezien nooit iedereen tegelijk online kan zijn.
Tevens is het er niet makkelijker op geworden en zijn de eisen op onze documentatie (https://hauntedmc.nl/forum/documentatie/hoe-moet-ik-solliciteren-voor-een-staff-rank.12/) duidelijk weergegeven. Dat jij geen staff lid bent geworden wil niet zeggen dat anderen het te makkelijk worden. Ieder heeft zelf een kans gekregen van een gamemode manager en daardoor ontstaat dus de situatie dat iedere manager 1 of meerdere nieuwe (proef) moderators begeleiden.
Het toevoegen van extra staff, zeker gezien we 2 maanden terug maar 8 staff leden hadden, is juist een goed ding dat de server vooruithelpt en de groei stimuleert. Niet alleen worden vragen eerder beantwoord en spelers eerder geholpen, ook is er meer tijd voor leiding en managers om servers en ideeën te ontwikkelen. Ik vind het zeer spijtig dat je daarom dus deze conclusie trekt en hopelijk snap je na deze uitleg dat het allemaal maar positief is voor de community.

Mvg Remy
 

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
@Dimitjuhh en @Stuyvert bijv. hebben al langere ervaring met haunted dus het is niet bepaald gek dat ze staff zijn
 

SKRWildfire

Niet Verified
2 dec 2014
424
86
237
27
Nederland
persoonlijk het is pas te veel als ruim 35/40% van alle spelers op de server staff is XD maar ja zoals remy zegt gaat nu per gamemode en dat is nog niet gevuld heb nog steeds dat veel skyblock spelers naar andere gamemode moeten gaan om staff te vragen. en af en toe komen ook spelers van creative op skyblock omdat ze een staff hebben dus dat betekend dat er nog niet genoeg staff hebben maar wel de goede kant op gaan.
 

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
persoonlijk het is pas te veel als ruim 35/40% van alle spelers op de server staff is XD maar ja zoals remy zegt gaat nu per gamemode en dat is nog niet gevuld heb nog steeds dat veel skyblock spelers naar andere gamemode moeten gaan om staff te vragen. en af en toe komen ook spelers van creative op skyblock omdat ze een staff hebben dus dat betekend dat er nog niet genoeg staff hebben maar wel de goede kant op gaan.
Tja 1st moest jij achter alle probleempjes aan op skyblock samen met @Immortal14
 

SKRWildfire

Niet Verified
2 dec 2014
424
86
237
27
Nederland
Tja 1st moest jij achter alle probleempjes aan op skyblock samen met @Immortal14
om eerlijk te zijn XD er waren amper problemen op skyblock toen ik staff. af en toe kleine ruzie of wat buggs meer was het niet. immortal en ik zaten er op omdat het ja "onze thuis" is/was we speelden dat altijd en daar kwamen we ook vandaan :P maar dat was ook toen het global mods was :P meestal als we in sb waren werden we geroepen om op een andere gamemode te komen voor hulp.
 

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
om eerlijk te zijn XD er waren amper problemen op skyblock toen ik staff. af en toe kleine ruzie of wat buggs meer was het niet. immortal en ik zaten er op omdat het ja "onze thuis" is/was we speelden dat altijd en daar kwamen we ook vandaan :P maar dat was ook toen het global mods was :P meestal als we in sb waren werden we geroepen om op een andere gamemode te komen voor hulp.
Alleen zijn er weinig gezellige gesprekken meer in de avond met een groepje mensen op sb die over alles en nog wat gaan. Meestal een beetje chatten en rondlopen/springen. Opzich nu af en toe maar niet meer zoals 1st
 

SKRWildfire

Niet Verified
2 dec 2014
424
86
237
27
Nederland
Alleen zijn er weinig gezellige gesprekken meer in de avond met een groepje mensen op sb die over alles en nog wat gaan. Meestal een beetje chatten en rondlopen/springen. Opzich nu af en toe maar niet meer zoals 1st
Dat is waar, daarom hoop ik dat er snel een manager en 2 mods of zo worden aangenomen om het weer terug naar de gezelligheid te krijgen. Maar ja meeste spelers zijn nog steeds kinderen onder de 16 dus ja moeten naar bed school dus avond is ook niet veel aan meer. als het vakantie is dan komt het wel weer terug ook de drukte. Dus ik hoop voor remy dat die voor de vakantie begint meeste staff aangenomen heeft.
 

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
Dat is waar, daarom hoop ik dat er snel een manager en 2 mods of zo worden aangenomen om het weer terug naar de gezelligheid te krijgen. Maar ja meeste spelers zijn nog steeds kinderen onder de 16 dus ja moeten naar bed school dus avond is ook niet veel aan meer. als het vakantie is dan komt het wel weer terug ook de drukte. Dus ik hoop voor remy dat die voor de vakantie begint meeste staff aangenomen heeft.
Mc blijft overspoeld door kinderen.
Maar veel sb'ers zijn nu prisoners
 
  • Like
Reactions: walk3n_fridge

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
ach dan is het aan de spelers en het skyblock staff team om hun gedacht weer te veranderen :P
Alleen de meeste spelers die goed een gesprek konden starten zijn weg
 
Laatste update:

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
en bedankt XD maar ja het gaat niet om het goed beginnen. het gaat om dat je überhaupt praat. al praat je over random iets over een onderwerp is al wat :P
Excuse meh al edited xd
 

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
Ach was al van plan een minigame te maken op crea waarbij je flink kan lachen
 

artho

Niet Verified
31 okt 2014
989
189
244
De enige mod die ik af en toe online zie op kitpvp is Dimi, misschien hebben we nog wat pvp-mods nodig?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.