Haunted paintball is vernieuwd!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Haunties!

De Haunted paintball server is compleet vernieuwd met nieuwe maps, nieuwe gamemodes, een splinternieuwe lobby en meer!

2017-07-10_10.21.32.png



Verbeteringen aan het spel

  • De shop is vernieuwd en heeft leuke extra wapens en items die je kan kopen voor coins die je ontvangt voor het maken van kills tijdens de game
  • Voor elk spel en kill ontvang je XP voor je globale Haunted level!
  • Nieuwe Capture The Flag game modus
  • Je hoeft tijdens het spel geen nieuwe paintballs meer te kopen, je hebt een oneindig aantal!
  • De tegenpartij kan niet meer je name tag door de muur heen zien
  • Interactieve maps
  • Allerlei nieuwe statistieken waarmee je kan laten zien dat je de beste bent
Verbeteringen aan de maps
De oude paintball maps waren verouderd en vaak niet goed gebalanceerd voor een leuk en eerlijk spel, daarom hebben we drie compleet nieuwe maps voor jullie gemaakt met allerlei interactieve elementen. Deuren, portals, jump plates, noem het maar op.

En deze maps zijn niet alles, er staan nog vele nieuwe maps in de planning!

Toevoeging van CTF game mode
Capture the flag is op Haunted altijd een geliefde gamemode geweest en het is nu terug als onderdeel van de paintball server.

Verbeteringen aan de lobby
Voor deze update hebben een we een compleet nieuwe lobby gebouwd met een leuk bijpassend thema waar je lekker kan rondhangen. Spring in de portal om een willekeurig spel te joinen of kies een map en gamemode uit via de join signs.

In de toekomst zullen er nog meer features en gamemodes worden toegevoegd dus stay tuned!

Veel speelplezier,
Haunted staf
 

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
Kortom, nieuwe paintball server waar je nieuwe kwaliteiten en skills voor moet trainen. Natuurlijk kun je niet verwachten dat het precies zoals de oude is, anders was de oude nog wel online. Als je genoeg oefent wordt je er vanzelf ook goed in! :)

Mvg remy
Vooral de skill links en rechts zigzaggen en goed aimen oefenen. Het slaat 2 vliegen in een klap voor mij. Ten 1e voor het paintball en ten 2e voor kitpvp
 

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Particles kunnen je eerder verraden
Het is ook geen verstoppertje ;p En je kan dan zelf kiezen of die aanstaan of niet:blush:
 

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
Het is ook geen verstoppertje ;p En je kan dan zelf kiezen of die aanstaan of niet:blush:
Rondrennen waar iedereen je kan raken is ook niet zo effectief en dekking zoeken is af en toe wel prettig
 

dklinki

Supreme
dklinki
dklinki ✔
Supreme
15 jan 2015
105
24
159
23
Cosmetics > om een wapen kunnen te upgraden ofwat?
Je hebt wel een beetje gelijk over het oude paintball, maarja dat ben ik en andere nou eenmaal gewend.
cosmetics: tijdens een game is dit waarschijnlijk voor spelers heel hinderlijk. Ik zelf vind dat ook. In de lobby en voor dat het spel begint is het wel een leuk idee!

Speedboost: Zelf vind ik dat je zonder de speedboost best mensen kan killen je moet alleen iets sneller reageren. Dus naar mijn mening zou ik die gewoon houden.

Coins: voor spelers die met veel moeite eindelijk iemand gekillt hebben is het niet eerlijk als ze daarna weer dood gaan dat ze 1 a 2 coins kwijt zijn, dan kunnen ze nooit voor iets sparen tijdens het spel.
 
Laatste update:
  • Like
Reactions: NicolasDoesSurvival

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Je hebt wel een beetje gelijk over het oude paintball, maarja dat ben ik en andere nou eenmaal gewend.
cosmetics: tijdens een game is dit waarschijnlijk voor spelers heel hinderlijk. Ik zelf vind dat ook. In de lobby en voor dat het spel begint is het wel een leuk idee!

Speedboost: Zelf vind ik dat je zonder de speedboost best mensen kan killen je moet alleen iets sneller reageren. Dus naar mijn mening zou ik die gewoon houden.

Coins: voor spelers die met veel moeite eindelijk iemand gekillt hebben is het niet eerlijk als ze daarna weer dood gaan dat ze 1 a 2 coins kwijt zijn, dan kunnen ze nooit voor iets sparen tijdens het spel.
- Hoezo hinderlijk ? Maar zelf dacht ik ook aan dat 't ingame wel wat irritant zou zijn. Liefst in de lobby indd

- En zonder 'n grote ego te hebben, Ik heb heel goede reflexen en ik ben zeer snel, maar speed 3 is veel te unpredictable en veel te SNEL voor de snowballs om de entiity ( in dit geval, de persoon ) te raken. Tenzij je zo'n 3 blocks naast die persoon schiet hopend dat hij in 'n rechte lijn gaat lopen, maar dat doet dus niemand. ( @Datdus )

- Die coins blijf ik er toch maar bij.. Tenslotte is het maar 1-2 coins. Alle items die je koopt in de shop is om je te helpen om nog meer kills te halen in het spel. Ik krijg Nuker binnen 1 minuut simpelweg omdat ik hardpush en spawnrush doe, en mij maakt 't niet uit of ik doodga zolang ik 'n kill heb. Maar ik krijg redelijk snel 'n Nuker.
 

dklinki

Supreme
dklinki
dklinki ✔
Supreme
15 jan 2015
105
24
159
23
- Hoezo hinderlijk ? Maar zelf dacht ik ook aan dat 't ingame wel wat irritant zou zijn. Liefst in de lobby indd

- En zonder 'n grote ego te hebben, Ik heb heel goede reflexen en ik ben zeer snel, maar speed 3 is veel te unpredictable en veel te SNEL voor de snowballs om de entiity ( in dit geval, de persoon ) te raken. Tenzij je zo'n 3 blocks naast die persoon schiet hopend dat hij in 'n rechte lijn gaat lopen, maar dat doet dus niemand. ( @Datdus )

- Die coins blijf ik er toch maar bij.. Tenslotte is het maar 1-2 coins. Alle items die je koopt in de shop is om je te helpen om nog meer kills te halen in het spel. Ik krijg Nuker binnen 1 minuut simpelweg omdat ik hardpush en spawnrush doe, en mij maakt 't niet uit of ik doodga zolang ik 'n kill heb. Maar ik krijg redelijk snel 'n Nuker.

Ryan het lijkt met toch een feit dat jij op het nieuwe paintball een van de betere spelers bent? Ik zelf heb best wel moeite om aan het begin wat kills te krijgen aangezien ik vrijwel als ik er eentje heb meteen weer wordt gekillt dus eer dat je dan coins hebt (als je er dus 1 a 2 verliest per keer dat je dood gaat) ben je al aan het einde van het spel.

En ik vind het niet super moeilijk om mensen met speed te raken. Kijk het is natuurlijk wel moeilijker maar het is niet dat het helemaal niet lukt.
 

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Ryan het lijkt met toch een feit dat jij op het nieuwe paintball een van de betere spelers bent? Ik zelf heb best wel moeite om aan het begin wat kills te krijgen aangezien ik vrijwel als ik er eentje heb meteen weer wordt gekillt dus eer dat je dan coins hebt (als je er dus 1 a 2 verliest per keer dat je dood gaat) ben je al aan het einde van het spel.

En ik vind het niet super moeilijk om mensen met speed te raken. Kijk het is natuurlijk wel moeilijker maar het is niet dat het helemaal niet lukt.
Ik snap hoe je het bekijkt en ik begrijp je ook wel. Maar ik neem aan dat de Admins / Remy wel gaat beslissen hierover. Ik denk niet dat het idee van coins erin gegooid gaat worden, maar 't was het proberen waard :)

Ja je kunt ze wel raken, maar 't is enorm moeilijk. En in CTF als je speed 3 hebt kan je super makkelijk de flag capturen en binnen de 10 sec ben je in je base ( heb 't zelf getimed ) Is 'n beetje te snel naar m'n mening. En Ritch zei zelf ook dat speed 3 wat te OP is. Zelf als ik speed 3 heb ben ik ( bijna ) niet te killen simpelweg omdat je die snowballs zo makkelijk kunt dodgen. als ik speed 2 zou hebben zou dat heel wat anders zijn. En meerdere mensen gaan akkoord over dat speed 3.. Ik denk dat je zowat de enige bent die vind dat 't moet blijven :P
 

dklinki

Supreme
dklinki
dklinki ✔
Supreme
15 jan 2015
105
24
159
23
Ik snap hoe je het bekijkt en ik begrijp je ook wel. Maar ik neem aan dat de Admins / Remy wel gaat beslissen hierover. Ik denk niet dat het idee van coins erin gegooid gaat worden, maar 't was het proberen waard :)

Ja je kunt ze wel raken, maar 't is enorm moeilijk. En in CTF als je speed 3 hebt kan je super makkelijk de flag capturen en binnen de 10 sec ben je in je base ( heb 't zelf getimed ) Is 'n beetje te snel naar m'n mening. En Ritch zei zelf ook dat speed 3 wat te OP is. Zelf als ik speed 3 heb ben ik ( bijna ) niet te killen simpelweg omdat je die snowballs zo makkelijk kunt dodgen. als ik speed 2 zou hebben zou dat heel wat anders zijn. En meerdere mensen gaan akkoord over dat speed 3.. Ik denk dat je zowat de enige bent die vind dat 't moet blijven :P
We zullen wel zien wat daadwerkelijk wordt ingevoerd en ik denk dat ik niet de enige ben hoor ;P
 

Datdus

Supreme
Datdus
Datdus ✔
Supreme
16 aug 2016
119
84
222

Meerdere respawn plekken zodat er niet zoveel spawnkills zijn

Done!

Verlies 1-2 Coins na elke death. Anders kan je maar blijven sparen voor OP shop-items.
Dit kan ervoor zorgen dat mensen niet vooruit kunnen komen omdat de tegenpartij al super erg is geboost met items. Kortom kan je dan niet sparen om op gelijke voet te komen.

Cosmetics dat je kan gebruiken in-game ( eventueel ) maar ook in de Lobby ( dus voordat je 'n game joined )
Particles kunnen evt in de lobby worden toegevoegd ik ben ook aan het kijken voor emotes.

Verbied het krijgen van coins wanneer je ' Nuker ' gebruikt, krijg je vet veel coins mee, beetje overpowered naar m'n mening.
Niet in te stellen daarom heb ik nuker een flink stuk duurder gemaakt, je moet nu echt exceptioneel goed spelen om een nuke te krijgen en dat gebeurt je dan waarschijnlijk maar één keer per game.

Sugar ( Speed ) speed 3 naar speed 2 veranderen. Het is haast onmogelijk iemand te hitten als die loopt met speed 3 ( in ctf is speed 3 dus nog meer overpowered dan in gewone battles
Duurder gemaakt maar ik zit er aan te denken het eruit te halen, nog niet zeker over.

Bedankt voor je input! Ook je ticket is goed aangekomen.
 
  • Like
Reactions: Maaraa and dklinki

Deem

God
DeeMelon
DeeMelon ✔
God
6 mrt 2016
335
103
252
21
Brabant, kut!
www.instagram.com
- Sugar ( Speed ) speed 3 naar speed 2 veranderen. Het is haast onmogelijk iemand te hitten als die loopt met speed 3 ( in ctf is speed 3 dus nog meer overpowered dan in gewone battles )
Daar heb je gelijk in. Het is erg fijn voor jezelf en je team maar voor de anderen is t super irritant.
 

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
jammer dat paintball opnieuw weer een beetje dood is
 

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Status
Niet open voor verdere reacties.