Haunted paintball is vernieuwd!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Haunties!

De Haunted paintball server is compleet vernieuwd met nieuwe maps, nieuwe gamemodes, een splinternieuwe lobby en meer!

2017-07-10_10.21.32.png



Verbeteringen aan het spel

  • De shop is vernieuwd en heeft leuke extra wapens en items die je kan kopen voor coins die je ontvangt voor het maken van kills tijdens de game
  • Voor elk spel en kill ontvang je XP voor je globale Haunted level!
  • Nieuwe Capture The Flag game modus
  • Je hoeft tijdens het spel geen nieuwe paintballs meer te kopen, je hebt een oneindig aantal!
  • De tegenpartij kan niet meer je name tag door de muur heen zien
  • Interactieve maps
  • Allerlei nieuwe statistieken waarmee je kan laten zien dat je de beste bent
Verbeteringen aan de maps
De oude paintball maps waren verouderd en vaak niet goed gebalanceerd voor een leuk en eerlijk spel, daarom hebben we drie compleet nieuwe maps voor jullie gemaakt met allerlei interactieve elementen. Deuren, portals, jump plates, noem het maar op.

En deze maps zijn niet alles, er staan nog vele nieuwe maps in de planning!

Toevoeging van CTF game mode
Capture the flag is op Haunted altijd een geliefde gamemode geweest en het is nu terug als onderdeel van de paintball server.

Verbeteringen aan de lobby
Voor deze update hebben een we een compleet nieuwe lobby gebouwd met een leuk bijpassend thema waar je lekker kan rondhangen. Spring in de portal om een willekeurig spel te joinen of kies een map en gamemode uit via de join signs.

In de toekomst zullen er nog meer features en gamemodes worden toegevoegd dus stay tuned!

Veel speelplezier,
Haunted staf
 

Dill

Supreme
Ceptyra
Ceptyra ✔
Supreme
16 mrt 2016
75
79
212
23
Gelderland
Het is even wennen aangezien het heel anders is dan de vorige paintball, maar dat maakt het niet minder leuk. En mijn complimenten aan de Builders, de maps zien er echt heel gaaf uit!
 

Deem

God
DeeMelon
DeeMelon ✔
God
6 mrt 2016
335
103
252
21
Brabant, kut!
www.instagram.com
Whooo ik vind het echt super leuk geworden! De lobby ziet er super leuk uit en de nieuwe maps zijn er ook goed uit! :)
Ik ben ook blij dat ctf eindelijk weer terug is. ^^
Fijn dat je nu een oneindig aantal paintballs hebt want dat was nog wel eens een struggle.
 
  • Like
Reactions: Maaraa and RyanGo

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
WAAR ZIJN DE SHOTGUNS xD
 

dklinki

Supreme
dklinki
dklinki ✔
Supreme
15 jan 2015
105
24
159
23
Ondanks dat ik tot nu toe de oude paintball fijner vind en nu veel moeite heb om de spelers bij te houden zijn de mappen erg mooi, misschien een beetje onoverzichtelijk, maar dat went hopelijk nog. Ik ben altijd iemand die iets bekijkt van de kritische kant, dus neem me niet kwalijk.

Op het oude paintball was de lobby vaak leeg en speelde je gewoon 1VS1 met een vriend of vriendin. Ik zelf speelde altijd met @Zwarte Eenhoorn zou dit misschien weer terug kunnen dat we er ook plezier aan hebben als je maar met zijn 2e in een potje zit?
 

Datdus

Supreme
Datdus
Datdus ✔
Supreme
16 aug 2016
119
84
222
Ondanks dat ik tot nu toe de oude paintball fijner vind en nu veel moeite heb om de spelers bij te houden zijn de mappen erg mooi, misschien een beetje onoverzichtelijk, maar dat went hopelijk nog. Ik ben altijd iemand die iets bekijkt van de kritische kant, dus neem me niet kwalijk.

Kan je iets uitgebreider uitleggen wat je bedoeld met dat je moeite hebt om spelers bij te houden?

Op het oude paintball was de lobby vaak leeg en speelde je gewoon 1VS1 met een vriend of vriendin. Ik zelf speelde altijd met @Zwarte Eenhoorn zou dit misschien weer terug kunnen dat we er ook plezier aan hebben als je maar met zijn 2e in een potje zit?

Dat is niet echt waar we naar streven, lege lobbies. 1Vs1 games kan misschien wel worden toegevoegd, al wil ik niet iedereen versplinteren over 10 maps en 5 gamemodes.
 

dklinki

Supreme
dklinki
dklinki ✔
Supreme
15 jan 2015
105
24
159
23
Kan je iets uitgebreider uitleggen wat je bedoeld met dat je moeite hebt om spelers bij te houden?



Dat is niet echt waar we naar streven, lege lobbies. 1Vs1 games kan misschien wel worden toegevoegd, al wil ik niet iedereen versplinteren over 10 maps en 5 gamemodes.

Met het oude Paintball stond ik 2e in de top. Nu zie ik dat ik veel meer moeite heb om mensen te killen en dat mensen die op het oude paintball helemaal niet zo goed waren nu veel beter zijn. En ook als ik dan iemand bijna kill wordt de kill net door iemand anders gestolen (dit doe ik overigens zelf ook) maar aangezien je wel in de chat te zien krijgt dat je bijvoorbeeld een hartje van een speler der af hebt gekregen en dan bijvoorbeeld 4 van de 5 hartjes hebt weggespeeld en een ander iemand raakt die zelfde persoon krijgt hij of zij de kill en de coins (Dit zou opgelost kunnen worden door bijvoorbeeld coins te geven per hartje). Ook merk ik dat ik (dat is waarschijnlijk iets waar ik zelf nog aan moet wennen) veel meer moeite heb om iemand goed te raken.


Met 1VS1 bedoel ik meer dat het spel minimaal 6 mensen nodig heeft. Misschien is leuker als daar gewoon het minium van 2 spelers nodig hebt (1VS1) aangezien je dan niet heel lang hoeft te wachten tot de game begint. je moet al standaard 1 minuut wachten als er 6 mensen zijn, maar stel die zijn er niet dan moet je erg lang wachten. Als het minium dus wordt verlaagd kan je gewoon altijd spelen.
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Met het oude Paintball stond ik 2e in ....

Kortom, nieuwe paintball server waar je nieuwe kwaliteiten en skills voor moet trainen. Natuurlijk kun je niet verwachten dat het precies zoals de oude is, anders was de oude nog wel online. Als je genoeg oefent wordt je er vanzelf ook goed in! :)

Mvg remy
 

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Nieuwe paintball is vet geworden !
Ik zie vaak mensen zeggen dat oude Paintball leuker was, alleen dat is puur omdat ze de maps & spawns gewend waren. En had je 100% accuracy op je snowballs. Nu je wat meer skill moet gebruiken en nieuwe maps zijn is 't opeens te moeilijk en is 't niet zoals ze het willen. Natuurlijk zijn er hier en daar nog wat problemen / bugs / te OP stuff, maar daarvoor zijn wij hier, de spelers. Die geven wij dan door zodat een van de problemen eventueel verwijdert/verandert kan worden.

Nu heb je veel meer fun in deze game. Kun je even vliegen met Levitation in de ' Stars ' map, heb je jumpplates, ongeveer zowat eerlijke spawns ( daarmee bedoel ik het afstand tussen middenmap & spawn van beide teams ) en de extra features & dingen die je kunt kopen in-game vind ik helemaal te gek op 'n paar dingen na die niet zo goed werken, maar die meld ik dan wel in 'n Support Ticket.

Heb hier wel wat ideetjes voor Paintball
- Verbied het krijgen van coins wanneer je ' Nuker ' gebruikt, krijg je vet veel coins mee, beetje overpowered naar m'n mening.

- Cosmetics dat je kan gebruiken in-game ( eventueel ) maar ook in de Lobby ( dus voordat je 'n game joined )

- Verlies 1-2 Coins na elke death. Anders kan je maar blijven sparen voor OP shop-items.

- Meerdere respawn plekken zodat er niet zoveel spawnkills zijn

- Sugar ( Speed ) speed 3 naar speed 2 veranderen. Het is haast onmogelijk iemand te hitten als die loopt met speed 3 ( in ctf is speed 3 dus nog meer overpowered dan in gewone battles )
 
Laatste update:

NicolasDoesSurvival

Niet Verified
17 mei 2014
126
50
149
24
Pluto
Nieuwe paintball is vet geworden !
Ik zie vaak mensen zeggen dat oude Paintball leuker was, alleen dat is puur omdat ze de maps & spawns gewend waren. En had je 100% accuracy op je snowballs. Nu je wat meer skill moet gebruiken en nieuwe maps zijn is 't opeens te moeilijk en is 't niet zoals ze het willen. Natuurlijk zijn er hier en daar nog wat problemen / bugs / te OP stuff, maar daarvoor zijn wij hier, de spelers. Die geven wij dan door zodat een van de problemen eventueel verwijdert/verandert kan worden.

Nu heb je veel meer fun in deze game. Kun je even vliegen met Levitation in de ' Stars ' map, heb je jumpplates, ongeveer zowat eerlijke spawns ( daarmee bedoel ik het afstand tussen middenmap & spawn van beide teams ) en de extra features & dingen die je kunt kopen in-game vind ik helemaal te gek op 'n paar dingen na die niet zo goed werken, maar die meld ik dan wel in 'n Support Ticket.

Heb hier wel wat ideetjes voor Paintball
- Verbied het krijgen van coins wanneer je ' Nuker ' gebruikt, krijg je vet veel coins mee, beetje overpowered naar m'n mening.

- Cosmetics dat je kan gebruiken in-game ( eventueel ) maar ook in de Lobby ( dus voordat je 'n game joined )
Cosmetics > om een wapen kunnen te upgraden ofwat?
 

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Nee zeker niet. Gewoon wat leuke particles / heads / Enzovoort
 
  • Like
Reactions: NicolasDoesSurvival
Status
Niet open voor verdere reacties.