Dus die gast hit me door een muur heen........

Status
Niet open voor verdere reacties.

_Mrvinz_

Niet Verified
25 jan 2014
203
35
234
22
Netherlands
twitter.com
@Harmen Wat? ik praat niet over remy? wtf heb jij gozer LOL.
 

xCasaiets

Niet Verified
3 mei 2015
13
3
20
27
Zins wanneer discusseer jij met jezelf.

Dude jij zit ook hier dik uit te lokken, toen je dood ging had je niets bijzonders aan dus wat maak je er een probleem van
ik was erin geglitcht en ik skype dat moment met vinz en zei tpa naar me en ik accepte hem. Dus best wel naaiend
dat je zulke shit moet gaan doen. Nu is hij verbannen voor iets wat hij niet heeft gedaan
 

Harmen

Niet Verified
12 jul 2014
403
41
199
Dude jij zit ook hier dik uit te lokken, toen je dood ging had je niets bijzonders aan dus wat maak je er een probleem van
ik was erin geglitcht en ik skype dat moment met vinz en zei tpa naar me en ik accepte hem. Dus best wel naaiend
dat je zulke shit moet gaan doen. Nu is hij verbannen voor iets wat hij niet heeft gedaan
Hij heeft er mee geholpen is net zo erg btw nu liegen jullie want eerst zeiden jullie dat je niet geglitch was
 

xCasaiets

Niet Verified
3 mei 2015
13
3
20
27
Hij heeft er mee geholpen is net zo erg btw nu liegen jullie want eerst zeiden jullie dat je niet geglitch was

Wat hij deed was tpen, het boeit niets dat hij heeft meegeholpen dat glitchte hij niet en hij deed dus niets strafbaars om van de server
verbannen te worden!
 

Harmen

Niet Verified
12 jul 2014
403
41
199
Je moet iemand hebben die je heeft geholpen dat is vinz terecht ban
 

Moffel

Niet Verified
2 mei 2015
110
15
154
23
LOL, harmen ik ben het met vinz eens, ten tweede kan je niet in je eentje TP glitchen. En de enderpearl glitch/bugg is gefixed, dus hoe zou guidicien in zijn EENTJE die base in zijn gekomen via een tp glitch als dat helemaal niet kan? Ik zag vinz trouwens niet op het begin dus er is te weinig bewijs van dat vinz zogenaamd 'TP glitched'. Guidicien slaat trouwens het glas niet kapot, hij probeert bij de stairs te enderpearlen omdat het daar niet helemaal dicht is.
 

Harmen

Niet Verified
12 jul 2014
403
41
199
LOL, harmen ik ben het met vinz eens, ten tweede kan je niet in je eentje TP glitchen. En de enderpearl glitch/bugg is gefixed, dus hoe zou guidicien in zijn EENTJE die base in zijn gekomen via een tp glitch als dat helemaal niet kan? Ik zag vinz trouwens niet op het begin dus er is te weinig bewijs van dat vinz zogenaamd 'TP glitched'. Guidicien slaat trouwens het glas niet kapot, hij probeert bij de stairs te enderpearlen omdat het daar niet helemaal dicht is.
Ja, je kan niet in je 1 binnen glitche en wie heeft daar aan mee geholpen
 

xCasaiets

Niet Verified
3 mei 2015
13
3
20
27
Hij heeft je erin getp

Ik ender pearlde erin, hij heeft me er niet in gtpd. Ik vind het heel triest dat je tegen de Eigenaar en Moderators zit te liegen enkel omdat je hem niet mag of wat dan ook. Ik vind dat jij banned hoort te worden voor 60 dagen. Hij is nu verbannen omdat hij enkel naar mij tpde en ik hem accepte. Best triest dit
 

Moffel

Niet Verified
2 mei 2015
110
15
154
23
[

kilaura tot de max die gudician kijk maar bij begin van video

Btw je huisdieren tellen niet mee als vrienden

En Hoezo ging jij onder de farm staan en hij tp naar Jouw en jij accept dan wat deed je onder de farm in het water ?
Dat is geen killaura dan zou je broertje allang dood zijn harmen :)
 

Harmen

Niet Verified
12 jul 2014
403
41
199
Ik ender pearlde erin, hij heeft me er niet in gtpd. Ik vind het heel triest dat je tegen de Eigenaar en Moderators zit te liegen enkel omdat je hem niet mag of wat dan ook. Ik vind dat jij banned hoort te worden voor 60 dagen. Hij is nu verbannen omdat hij enkel naar mij tpde en ik hem accepte. Best triest dit
Kan niet meer je bent niet met ender pearl geglitch kan niet
 

Harmen

Niet Verified
12 jul 2014
403
41
199
Dat is geen killaura dan zou je broertje allang dood zijn harmen :)
Ik ender pearlde erin, hij heeft me er niet in gtpd. Ik vind het heel triest dat je tegen de Eigenaar en Moderators zit te liegen enkel omdat je hem niet mag of wat dan ook. Ik vind dat jij banned hoort te worden voor 60 dagen. Hij is nu verbannen omdat hij enkel naar mij tpde en ik hem accepte. Best triest dit
Ik lieg niet btw mijn broertje heeft gefilmd duidelijk bewijs
 

xCasaiets

Niet Verified
3 mei 2015
13
3
20
27
Ik lieg niet btw mijn broertje heeft gefilmd duidelijk bewijs

Je broertje had niet eens low fire, je kon niet eens wat zien man. Anders zouden je andere faction allang tegelijk met jou dood zijn denk ff na!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.