Dus die gast hit me door een muur heen........

Status
Niet open voor verdere reacties.

Harmen

Niet Verified
12 jul 2014
403
41
199
Zal het even uitleggen voor de "noobjes" @quinten0707
Vinz stond onder mij base hij liet guidican tp glitche dus vinz zei tpa guidican tpe glitchde.
Guidican komt in de base tagd Maikelaz enzo. W8 tot die uit combat is en tp accept vinz met een ender pearl.
Die ender pearl moet afgesproken zijn.

Btw wat ik allemaal wil zeggen



@quinten0707 je bent vrij noob "meelopertje"

Btw @_Mrvinz_ maak vrienden met hackers "zoals guidican"
omdat hij geen real live friends heeft maar hij heeft wel allemaal grote bek op Skype te met ze gescheld met k*****
Maar op faction doet hij alsof hij lief is.

Meeste mensen zoals @Pelle @Bauertje @Roderlo @MaikelZwarteHand
Zijn op Skype net zo als ingame (ondanks ik niet Skype met bauertje en roderlo) hun blijven aardig wat je ook gedaan heb voor die 4 weken ban voor tp glitch gehad maar ze accepteren je gwn nog.

Zodra het niet lukt om in mijn faction te komen. Ga mensen smoesjes verzinnen "harmen hackt hij gebruikt barriers" sommige mensen worden jaloers gaan je aanvallen gaan je uitschelden op forum geven je onterechte dumbs.

Maar al kijk je naar bans zal @_Mrvinz_ meer geband zijn als mij


@maximjc dit is duidelijk expres gedaan de tp glitch vinz gaat percies onder mijn base staan neemt ender pearl mee en gaat in het water staan

Dus btw Denk en daarna doen !
 

_Mrvinz_

Niet Verified
25 jan 2014
203
35
234
22
Netherlands
twitter.com
@Harmen Je moet echt je bek houden gozer, ik heb genoeg vrienden dat je dat weet :) En Guidicien? die gozer is geen hacker, ik ken hem al langer, ik kende hem al fking lang, al voor dat hij op deze server speelde dus beter houd je gauw je bek over mij dicht, en zoek je een leven ofzo op dat moment zat ik met hem te skypen en hij zei neem enderpearl mee... dusja ik heb niks geglitched hij deed glitchen ik niet, en nee ik werkte er niet aan mee... dus beter hou je gauw je smoel en ga je lekker verder ofz..
 

Harmen

Niet Verified
12 jul 2014
403
41
199
[
@Harmen Je moet echt je bek houden gozer, ik heb genoeg vrienden dat je dat weet :) En Guidicien? die gozer is geen hacker, ik ken hem al langer, ik kende hem al fking lang, al voor dat hij op deze server speelde dus beter houd je gauw je bek over mij dicht, en zoek je een leven ofzo op dat moment zat ik met hem te skypen en hij zei neem enderpearl mee... dusja ik heb niks geglitched hij deed glitchen ik niet, en nee ik werkte er niet aan mee... dus beter hou je gauw je smoel en ga je lekker verder ofz..
kilaura tot de max die gudician kijk maar bij begin van video

Btw je huisdieren tellen niet mee als vrienden

En Hoezo ging jij onder de farm staan en hij tp naar Jouw en jij accept dan wat deed je onder de farm in het water ?
 

xCasaiets

Niet Verified
3 mei 2015
13
3
20
27
Ik was Guidicien, bullshit er was geen enkel hacks je kan dat niet eens zien je hebt geen Lowfire je kom me niet eens zien.
Je praat dikke bullshit, ik ben Vinz zijn vriend vinz die Glitchte helemaal niet dat was ik die dat deed. Ik vind het heel triest dat iedereen een hacker is.

Remy die doet er ook niks meer aan ik word alleen maar banned en ik krijg nooit meer een kans en remy wilt nooit antwoorden.
Waar remy aandenkt is zijn geld die hij binnenkrijgt van zijn servertje en denkt niet aan de leden jammer genoeg. Er komen wel updates maar er worden mensen verbannen die goed zijn in PVP ik heb engelse mensen van KOHI laten pvpen in kitpvp en ze zijn in een keer verbannen voor Hacks zelfs youtubers zijn verbannen voor Hacks.

Ik vind het een schande dat dit de grootste server van heel nederland is, sorry dat ik zo doe maar ik ben niet welkom om mijn gedrag terwijl ik niets heb gedaan jammer genoeg. Voor de rest heb ik niets tegen de leden. En btw stop met die vriendjes politiek dat zie ik ook vaak gebeuren!

Vinz die glitchte niet dat kan je duidelijk zien in dat video en als nog unbanned jullie hem niet man man man. Wat een schande
 

xCasaiets

Niet Verified
3 mei 2015
13
3
20
27
Ik ben niet de enige die dit vind, er zijn 100de mensen maar die het niet durven te vertellen aangezien ze geen mening mogen geven anders is het slecht gedrag vertonen en als je slecht gedrag vertoont word je Geperm banned en mag je nooit meer joinen!
 

Harmen

Niet Verified
12 jul 2014
403
41
199
Ik was Guidicien, bullshit er was geen enkel hacks je kan dat niet eens zien je hebt geen Lowfire je kom me niet eens zien.
Je praat dikke bullshit, ik ben Vinz zijn vriend vinz die Glitchte helemaal niet dat was ik die dat deed. Ik vind het heel triest dat iedereen een hacker is.

Remy die doet er ook niks meer aan ik word alleen maar banned en ik krijg nooit meer een kans en remy wilt nooit antwoorden.
Waar remy aandenkt is zijn geld die hij binnenkrijgt van zijn servertje en denkt niet aan de leden jammer genoeg. Er komen wel updates maar er worden mensen verbannen die goed zijn in PVP ik heb engelse mensen van KOHI laten pvpen in kitpvp en ze zijn in een keer verbannen voor Hacks zelfs youtubers zijn verbannen voor Hacks.

Ik vind het een schande dat dit de grootste server van heel nederland is, sorry dat ik zo doe maar ik ben niet welkom om mijn gedrag terwijl ik niets heb gedaan jammer genoeg. Voor de rest heb ik niets tegen de leden. En btw stop met die vriendjes politiek dat zie ik ook vaak gebeuren!

Vinz die glitchte niet dat kan je duidelijk zien in dat video en als nog unbanned jullie hem niet man man man. Wat een schande


Wel grappig dat je op het zelfde ip dit account aan maakt vinz
 

Harmen

Niet Verified
12 jul 2014
403
41
199
De server banned iedereen terecht
Er word altijd goed gekeken of iemand hackt of glitch zoals jouw glitcher @_Mrvinz_ je hebt grote mond tegen @remymine over Skype tegen mij maar je bent gwn boos @_Mrvinz_ als je terecht banned word
 

_Mrvinz_

Niet Verified
25 jan 2014
203
35
234
22
Netherlands
twitter.com
Grote mond tegen remy? waar heb jij t over ik heb niks over die gozer gezegd? en nee ik word niet terecht gebanned.. net zoals eerder werd ik ook gebanned omdat jij glitchde dus STFU.
 

Harmen

Niet Verified
12 jul 2014
403
41
199
Grote mond tegen remy? waar heb jij t over ik heb niks over die gozer gezegd? en nee ik word niet terecht gebanned.. net zoals eerder werd ik ook gebanned omdat jij glitchde dus STFU.
Jij glitch nu btw over Skype lul je dingen over remy
 
Status
Niet open voor verdere reacties.