Duidelijkheid graag

Status
Niet open voor verdere reacties.

The_GloriousWolf

Supreme
Ripleu
Ripleu ✔
Supreme
11 jul 2015
542
52
259
De Onderwereld
Misschien offtopic, maar heeft wel met scammen te maken. Gaat scammen of factions ook bestraft worden? Ik hoop het zelf niet want scammen is toch wel iets typisch factions (en daarmee bedoel ik niet met echt geld natuurlijk)
Slimme vraag. En je hebt inderdaad gelijk, scammen is iets typisch voor factions.
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Scammen is nergens toegestaan. Dit heeft niks te maken met deze gamemodes, de termen raiden en griefen en stelen staan daar compleet los van. Scammen heeft bovendien alleen invloed op currencies zoals in de regels staat, niet op faction verbonden en andere 'dealtjes'.
 

SirDannyy

Supreme
SirDannyy
SirDannyy ✔
Supreme
25 jul 2015
223
49
237
25
Limburg
@remymine

Stel:

Ik zit op Prison en zeg tegen Maxxooo. Hey Max als je mij 3 mil geeft dan zou ik 10 stacks obbi voor je minen. Maar nadat Max betaalt heeft ga je zelf meteen offline.

Je komt later terug en zeg tegen hem: We hebben geen afspraken gemaakt hoor...

Dit is een voorbeeld, dus niet gebeurd.

Is dit verboden?
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
@remymine

Stel:

Ik zit op Prison en zeg tegen Maxxooo. Hey Max als je mij 3 mil geeft dan zou ik 10 stacks obbi voor je minen. Maar nadat Max betaalt heeft ga je zelf meteen offline.

Je komt later terug en zeg tegen hem: We hebben geen afspraken gemaakt hoor...

Dit is een voorbeeld, dus niet gebeurd.

Is dit verboden?
Ja... 3 miljoen is weg, dus currency scam. Waarom zou je op die manier willen spelen.
 

SirDannyy

Supreme
SirDannyy
SirDannyy ✔
Supreme
25 jul 2015
223
49
237
25
Limburg
Ja... 3 miljoen is weg, dus currency scam. Waarom zou je op die manier willen spelen.

Is ook oneerlijk spel, het was ook een voorbeeld. Ik ga dat ook nooit doen. Net als dat mensen vroegen aan mij of ze wouden teamen of samenwerken op prison. Ik vertrouw niemand alleen mijn twee vrienden.
 

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Conclusie:

Scammen wordt vanaf nu bestraft met de bijpassende straf. Hopelijk is jullie vraag beantwoord.
 

Sherwan_

Niet Verified
13 okt 2014
365
40
129
20
Oke, begrijpbaar. Wat nou als ik een afspraak met iemand heb om hem te truce/ally te maken en hem bijvoorbeeld enemy maak en kill als het mij uitkomt?
 

Bart

DiscordTeam
Staff member
Bartyh
Bartyh ✔
DiscordTeam
11 apr 2016
541
152
330
20
Utrecht
Dat mag gewoon, dat is factions. Het ene moment ben je bondgenoot met iemand en het andere moment vijand...
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
We hebben het enkel over scam met currencies, zoals in de regels staat.
  • Scammen (zwendelen) met alle currencies is nooit toegestaan.

Bondgenoten, verraad, etc etc heeft daar niks mee te maken en mag gewoon.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.